Isnin, 11 September 2017

KAITAN DI ANTARA DAJJAL DAN ILLUMINATI.

Para Ilmuwan Islam meyakini (sepanjang pembacaan dan penelitian) bahawa Al-Masih Ad-Dajjal itu adalah seorang manusia. Hal ini bukan saja ada disebutkan di dalam benerapa hadith, tetapi ianya juga diperkuatkan lagi dengan pembuktian mengenai perkembangan yang berlaku di dalam sejarah dunia, khususnya di Benua Eropah. Segala perkembangan yang berlaku sejak dari ratusan tahun dahulu didapati adalah selari dengan perkembangan agama Judais yang juga mengalami perkembangan sejak ratusan tahun dahulu. Berikut adalah di antara sebab-musabab mengapa dikatakan Al-Masih Ad-Dajjal itu adalah seorang manusia yang mengawal pergerakan Illuminati :

• Penubuhan Illuminati pada 1 May 1776 di Perancis.
• Perjumpaan 100 tahun sekali oleh para Rabbi (paderi yahudi).
• Pernyataan-pernyataan yang terkandung di dalam Protokol Pemimpin Zionis.

Cuba perhatikan pada wang kertas dollar Amerika, terdapat lambang mata satu iaitu 'All Seeing Eye' pada bahagian atas hujung piramid dan angka roman MDCCLXXVI yang bermaksud 1 May 1776, iaitu tarikh penubuhan keluarga illuminati.

BUKTI 1 : PENUBUHAN ILLUMINATI PADA 1 MAY 1776 DI PERANCIS.
Pengasas Illuminati iaitu Adam Weishaupt merupakan seorang profesor perundangan di universiti Ingoldstald, Perancis. Di sepanjang penubuhan Illuminati ini, Adam Weishaupt telah menghasilkan suatu kertas kerja pada 1 May 1776 yang merangkumi segala perancangan Illuminati untuk menguasai dunia yang bermula dengan negara-negara Eropah. Perancangan tersebut ditulis dengan mengandaikan bahawa yahudi akan dapat menguasai dunia di dalam tempoh kurang dari 300 tahun. Kertas kerja mengenai perancangan ini telah diedarkan kepada semua ahli-ahli Illuminati di seluruh Eropah. Namun yang demikian, pembawa buku rahsia Illuminati ini telah mati dipanah kilat pada tahun 1784 semasa membawanya di Perancis. Pihak berkuasa Perancis telah mengkaji dokumen-dokumen rahsia tersebut dan mengedarkannya ke seluruh negara Perancis dan beberapa negara-negara Eropah lain sebagai tanda amaran tentang bahayanya pertubuhan Illuminati ini. Dokumen-dokumen tersebut kemudiannya dikeluarkan semula dengan tajuk 'The Original Writings Of The Order And Sect Of The Illuminati'.

Pada tahun 1789, salah seorang daripada pemimpin Freemason iaitu Robinson yang tidak sefahaman dengan Adam Weishaupt telah menerbitkan sebuah buku yang bertajuk 'The Proof Of A Conspiracy To Destroy All Governments And Religions'. Tujuan buku ini dikeluarkan adalah untuk memberi amaran kepada para golongan Diraja Perancis tentang perancangan sulit Adam Weishaupt untuk mencetuskan Revolusi Perancis pada tahun yang sama iaitu tahun 1789.

Apakah kaitannya penubuhan Illuminati dan kewujudan Al-Masih Ad-Dajjal?
Hujah untuk memperkukuhkan lagi pendapat bahawa Al-Masih Ad-Dajjal itu adalah manusia ialah dengan merujuk kepada dokumen-dokumen rahsia Illuminati yang bertajuk 'The Proof Of A Conspiracy To Destroy All Governments And Religions' dan 'The Original Writings Of The Order And Sect Of The Illuminati'. Kedua-dua dokumen ini adalah satu pendedahan dari Robinson dan Polis Perancis pada tahun 1780an. Persoalannya, di antara isi kandungan dokumen-dokumen tersebut, ianya mengandungi suatu perancangan rahsia yang menyebut mengenai tempoh 300 tahun. Di dalam pemikiran logik kita sebagai manusia biasa, adakah kita mampu merancang sesuatu perkara itu dengan mengambil tempoh masa yang begitu panjang? Di dalam dokumen tersebut juga ada menyatakan bagaimana untuk melaksanakan revolusi-revolusi dan menjatuhkan pemerintahan beraja di negara-negara Eropah. Di dalam erti kata lain, untuk menulis dokumen yang menceritakan mengenai segala perancangan mereka ke atas seluruh negara-negara Eropah, ianya memerlukan seseorang yang pernah menjelajah ke seluruh dunia dan memahami segala macam bentuk kekuatan dan kelemahan kerajaan di negara-negara Eropah. Dan apa yang menjadi persoalan juga, adakah benar isi kandungan dokumen tersebut adalah idea asal dari Adam Weishaupt, sedangkan ia sibuk bekerja sebagai profesor perundangan di Ingoldstadlt? Selain dari itu, di dalam masa yang sama ia juga sibuk dengan pembinaan kuil syaitan (Synagogue Of Satan) di sebuah gereja katholik. Jadi, dimanakah masa yang digunakan olehnya untuk mengkaji seluruh pentabdiran di seluruh negara-negara Eropah? Ianya tidak lain dan tidak bukan, adalah perancangan Al-Masih Ad-Dajjal Laknatullah...! (Dengan izin Allah Swt)

BUKTI 2 : PERJUMPAAN YANG DIADAKAN PADA SETIAP 100 TAHUN SEKALI OLEH PARA RABBI YAHUDI.
Suatu yang agak aneh dan tidak terdapat pada mana-mana pertubuhan di dunia ini, di mana mereka mengambil tempoh masa yang begitu lama untuk mengadakan satu perjumpaan seperti mana yang dilakukan oleh pertubuhan illuminati. Ramai dari kalangan mereka termasuk seluruh rabbi yahudi yang menyokong zionis dan idea mengenai 'One World Goverment' yang diperkenalkan oleh Illuminati telah hadir di dalam perjumpaan tersebut. Perjumpaan pada setiap 100 tahun sekali ini merupakan satu perjumpaan sulit dan rahsia, yang mana ia secara tidak sengaja telah didedahkan oleh Rabbi Reichhorn semasa ia berucap pada majlis pengebumian Rabbi Semeon Bin Yehuda. Ucapan tersebut telah dilakukan pada tahun 1869. Di dalam ucapan tersebut, Rabbi Reichhorn telah menyatakan dengan jelas bahawa :
"Pada setiap 100 tahun, kami para pendeta Israel pada kebiasaannya akan mengadakan satu perjumpaan di Sanhedrin untuk meneliti dan memperbincangkan mengenai kemajuan kami ke arah penguasaan dunia seperti yang telah dijanjikan oleh Jehovah, dan juga mengenai penaklukan kami ke atas musuh-musuh kami iaitu Kristian."
Ucapan Rabbi Reichhorn tersebut telah didedahkan oleh sebuah syarikat penerbitan di Rusia yang bernama 'La Vieilla France' pada 21 Oktober 1920 (No.195).

Apakah kaitannya ucapan Rabbi Reichorn dengan Al-Masih Ad-Dajjal?
Hal ini dapat di lihat pada tempoh masa perjumpaan tersebut yang telah ditetapkan dan juga pada beberapa rangkap perkataan yang terkandung di dalam ucapan tersebut. Tempoh masa selama 100 tahun itu adalah satu tempoh masa yang terlalu lama. Pada logik akal pemikiran manusia, sekiranya seseorang itu telah menghadiri perjumpaan tersebut pada hari ini, kemungkinan besar ia tidak lagi akan dapat menghadiri perjumpaan yang seterusnya, kerana tempoh masa yang seterusnya adalah selama 100 tahun lagi. Apakah rasionalnya perjumpaan tersebut ditetapkan pada tempoh setiap 100 tahun sekali? Seperti apa yang kita ketahui, 100 tahun itu adalah bersamaan dengan 1 abad. Pada setiap kali perjumpaan tersebut diadakan, akan disertakan dengan satu laporan mengenai perkembangan perancangan mereka pada 100 tahun yang lepas. Jadi, mampukah kita membaca, menilai dan meneliti kembali perkembangan mengenai perancangan mereka pada 100 tahun yang lalu untuk di teliti, di analisis dan diperbincangkan? Allah Swt telah memberikan beberapa keistimewaan kepada Al-Masih Ad-Dajjal dan dipertangguhkan ajalnya seperti mana Nabi Isa Alaihissalam. Al-Masih Ad-Dajjal mengetahui bahawa ia mampu hidup lama, malah ia juga mengetahui bahawa dirinya adalah manusia akhir zaman. Penetapan tarikh perjumpaan pada setiap 100 tahun sekali itu sememangnya adalah untuk memudahkan Al-Masih Ad-Dajjal membuat pertimbangan dan penilaian ke atas perkembangan masyarakat dunia (dengan izin Allah Swt).

BUKTI 3 : PERNYATAAN YANG JELAS MENGENAI KEWUJUDAN AL-MASIH AD-DAJJAL DI DALAM PROTOKOL-PROTOKOL RAHSIA SULIT ZIONIS.
Bukti ketiga ini merupakan bukti yang paling kukuh untuk menyokong hadith-hadith Nabi, bukti pertama dan juga bukti kedua yang telah dinyatakan sebelum ini. Para pemimpin zionis itu sendiri telah mengeluarkan kenyataan mengenainya dengan mengaku bahawa mereka sedang giat melakukan persiapan untuk menanti ketibaan raja syaitan mereka. Para pemimpin zionis juga mengetahui bahawa raja mereka itu sememangnya wujud dan pasti akan muncul. Kaedah dan cara mereka (zionis) melaksanakan kerja-kerja mereka juga dengan sendirinya telah membuktikan bahawa mereka memang senantiasa menantikan akan ketibaan raja syaitan mereka yang mereka anggap sebagai seorang yang terhebat dan bakal memerintah dunia kelak. Pernyataan ini jelas dinyatakan di dalam Protokol No.15 mereka iaitu : "Apabila Raja Israel meletakkan di kepalanya yang suci dan mahkota yang diberikan kepadanya oleh Eropah, ia akan menjadi penjaga dunia dan angsa-mangsa yang diperlukan olehnya juga akan mengikut kesesuaian mereka." Manakala di dalam Protokol No.17 pula menyatakan seperti yang berikut :"Melalui penyamaran ini, kita akan dapat menyusup masuk ke dalam institusi Pope ini dan memastikan bahawa kita tidak akan meninggalkannya sehinggalah kita dapat menghancurkan seluruh kekuatan yang terdapat di dalam institusi ini. Raja orang yahudilah yang akan menjadi Pope Sejagat yang sebenar-benarnya dan juga ketua bagi sebuah gereja antarabangsa."

SIHIR, ILLUMINATI, FREEMASON DAN AL-MASIH AD-DAJJAL.

(102) وَٱتَّبَعُواْ مَا تَتۡلُواْ ٱلشَّيَـٰطِينُ عَلَىٰ مُلۡكِ سُلَيۡمَـٰنَ      ۖ    وَمَا ڪَفَرَ سُلَيۡمَـٰنُ وَلَـٰكِنَّ ٱلشَّيَـٰطِينَ كَفَرُواْ يُعَلِّمُونَ ٱلنَّاسَ ٱلسِّحۡرَ وَمَآ أُنزِلَ عَلَى ٱلۡمَلَڪَيۡنِ بِبَابِلَ هَـٰرُوتَ وَمَـٰرُوتَ  ۚ  وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنۡ أَحَدٍ حَتَّىٰ يَقُولَآ إِنَّمَا نَحۡنُ فِتۡنَةٌ فَلَا تَكۡفُر      ۖ    فَيَتَعَلَّمُونَ مِنۡهُمَا مَا يُفَرِّقُونَ بِهِۦ بَيۡنَ ٱلۡمَرۡءِ وَزَوۡجِهِۦ‌  ۚ  وَمَا هُم بِضَآرِّينَ بِهِۦ مِنۡ أَحَدٍ إِلَّا بِإِذۡنِ ٱللَّهِ ‌ ۚ  وَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمۡ وَلَا يَنفَعُهُمۡ‌  ۚ  وَلَقَدۡ عَلِمُواْ لَمَنِ ٱشۡتَرَٮٰهُ مَا لَهُ ۥ فِى ٱلۡأَخِرَةِ مِنۡ خَلَـٰقٍ ۚ  وَلَبِئۡسَ مَا شَرَوۡاْ بِهِۦۤ أَنفُسَهُمۡ‌  ۚ  لَوۡ ڪَانُواْ يَعۡلَمُونَ
Malsudnya : Mereka (membelakangkan Kitab Allah Swt) dan mengikut ajaran-ajaran sihir yang dibacakan oleh puak-puak syaitan di dalam masa pemerintahan Nabi Sulaiman Alaihissalam, padahal Nabi Sulaiman Alaihissalam itu tidak mengamalkan sihir yang menyebabkan kekufuran, akan tetapi puak-puak syaitan itulah yang kafir (dengan amalan sihirnya) kerana merekalah yang mengajarkan manusia ilmu sihir dan apa yang diturunkan kepada dua malaikat, Harut dan Marut, di negeri Babil (Babylon), sedang mereka berdua tidak mengajar seseorang pun melainkan setelah mereka menasihatinya dengan berkata: "Sesungguhnya kami ini hanyalah cubaan (untuk menguji imanmu), oleh itu janganlah engkau menjadi kafir (dengan mempelajarinya)." Di dalam pada itu, ada juga orang-orang yang mempelajari dari mereka berdua tentang ilmu sihir yang boleh menceraikan di antara seorang suami dengan isterinya, padahal mereka tidak akan dapat sama sekali memberi mudarat (atau membahayakan) seseorang itu dengan sihir mereka melainkan dengan izin Allah Swr. Dan sebenarnya mereka mempelajari perkara yang hanya membahayakan mereka dan tidak memberi manfaat kepada mereka. Dan demi sesungguhnya mereka (kaum yahudi itu) telah pun mengetahui bahawa sesiapa yang memilih ilmu sihir itu, tidaklah lagi mendapat kebahagiaan yang baik di akhirat. Demi sesungguhnya, amat buruknya apa yang mereka pilih untuk diri mereka, jika mereka mengetahuinya.
(Surah Al-Baqarah : Ayat 102)

Pada tahun 1118, satu kumpulan tentera yang bernama Knight Templar telah dibentuk. Knight Templar ini telah mengawal keadaan di Jerussalem dan juga telah menciptakan suatu sistem ekonomi mereka sendiri. Akan tetapi sesuatu yang unik telah berlaku kepada sekumpulan Knight Templar ini yang jarang kita dengar. Ketika kumpulan tersebut berada di Jerusalem, mereka telah menemui harta yang tidak ternilai harganya, iaitu tepat di bawah Baitulmaqdis atau yang kita kenali pada saat ini sebagai Masjidil Al-Aqsa di Palestin. Harta tersebut sebenarnya merupakan himpunan buku-buku sihir purba milik Bani Israil yang telah dirampas oleh Nabi Sulaiman Alaihissam, yang kemudiannya menyimpan dan menyembunyikannya di dalam sebuah bilik rahsia di bawah Masjidil Al-Aqsa. Knight Templar telah menemui bilik tersebut lalu mengambil buku-buku sihir purba itu dan mempelajari seluruh simbol-simbol dan ilmu-ilmu sihir purba dari bani Israil itu. Apabila mereka mengetahui tentang kehebatan ilmu-ilmu sihir tersebut, mereka pun terus mengamalkannya dan melakukan seluruh upacara-upacara penyembahan Iblis tersebut. Dengan ilmu sihir purba tersebut, mereka dapat berhubung langsung dengan Al-Masih Ad-Dajjal yang sedang dikurung dan dirantai di sebuah pulau sejak sebelum kelahiran Rasulullah Saw lagi. Al-Masih Ad-Dajjal telah menjanjikan kepada mereka dengan kekuasaan, kekayaan dan segala macam bentuk kenikmatan yang tiada tandingannya. Sebagai balasan, para penyembah Iblis ini perlu bekerja untuknya di dalam melaksanakan kesemua konspirasi sulit dan rahsianya, termasuk membina semula Haikal Sulaiman, sebagai istana tempat di mama Al-Masih Ad-Dajjal akan memerintah dunia. Rahsia amalan sihir-sihir purba tersebut telah berada di hujung jari mereka. Dengan mempelajari ilmu-ilmu sihir dari buku-buku tersebut dan mengamalkan ritual-ritualnya, di dalam tempoh masa yang singkat mereka telah menjadi orang-orang yang berpengaruh dan terkaya pada ketika itu. Mereka kemudiannya telah memindahkan buku-buku tersebut dan mula berlatih serta terus mengamalkannya, agar mereka dapat masuk ke alam syaitan. Mereka benar-benar telah jauh lari dari landasan agama Nabi Sulaiman Alaihissalam dan Allah Swt, dan tenggelam di bawah kuasa dan pengaruh Iblis. Selama berabad-abad, buku-buku ilmu sihir tersebut telah diseludup ke Eropah. Kesatria-kesatria Knight Templar kemudiannya menggelarkan diri mereka sebagai 'Free Mason'. Dengan kekuatan yang telah dikumpulkan, mereka mula menyebarkan ilmu-ilmu sihir purba tersebut ke seluruh dunia melalui kumpulan-kumpulan rahsia yang mempunyai kaitan dengan mereka. Pada ketika Jerusalem berjaya dirampas kembali oleh tentara-tentera Islam, The Knigth Templar terpaksa melarikan diri pulang semula ke Eropah. Mereka kemudiannya mengumpul dan membina semula kekuatan mereka di Eropah. Akan tetapi, kegiatan mereka telah terbongkar apabila raja-raja Eropah dapat menghidu dan mengetahui tentang amalan-amalan sihir purba mereka, lantas mengharamkan Knight Templar. Hampir kesemua ahli-ahli sihir tersebut telah ditangkap dan dibakar hidup-hidup. Setelah peristiwa tersebut, mereka mula menyusun pergerakan mereka semula dan menukar nama kumpulan mereka menjadi 'Freemason', yang menggunakan simbol segi tiga bermata satu. Seterusnya, Freemason mula giat menjalankan konspirasinya dan menjatuhkan kesemua raja-raja Eropah dan pihak-pihak gereja melalui revolusi-revolusi yang dicetuskan oleh mereka. Demi menutup kesemua perancangan sulit dan konspirasi jahat mereka, istilah 'Renaissance' mula diperkenalkan oleh mereka di dalam sejarah. Dengan itu, segala perancangan sulit dan konspirasi jahat mereka akan kelihatan sebagai 'Mulia' di dalam lipatan sejarah. Maka, tertipulah seluruh bangsa Eropah, bahawa mereka sedang diperintah oleh para penyembah syaitan. Walaupun Freemason / Illuminati sudah pun mendapatkan hak dan kekayaan di dunia ini dengan menggunakan 'harta rahsia' tersebut, mereka masih tetap menumpukan perhatian untuk melaksanakan perancangan sulit mereka dengan menghancurkan Masjidil Al-Aqsa, kerana mereka sebenarnya sedang membuat persiapan terakhir untuk kedatangan tuhan mereka iaitu Al-Masih Ad-Dajjal'.

Setelah mereka dapat menguasai Eropah, mereka mula memperluaskan kuasa mereka ke seluruh dunia. Disinilah bermulanya era penjajahan. Akhirnya, mereka telah berjaya dan kembali menguasai semula Jerusalem, dan Haikal Sulaiman kembali diduduki untuk penyambutan raja mereka, Dajjal Laknatullah!
Sepertimana yang dapat kita lihat pada hari ini, tentera-tentera Dajjal telah merosakkan Masjidil Al-Aqsa dan sedang di dalam proses pembinaan Haikal Sulaiman.

Wallahua'lam...

Tiada ulasan: