Isnin, 11 September 2017

NEW WORLD ORDER (NWO)

Maha suci Allah Swt dari sebarang kekurangan...
Maha suci Allah Swt yang memiliki Qursi@Kerajaan yang maha luas berbanding langit-langit milik-Nya...
Maha suci Allah Swt yang memiliki Arasy yang menampung Qursi-Nya berserta dengan malaikat-malaikat pemikul Arasy-Nya. Keluasan langit dan bumi-Nya juga tidak setanding dengan Qursi-Nya

Sehebat manapun kerajaan manusia, ia hanyalah sebesar debu nilainya di sisi Allah Swt. Layakkah seseorang manusia itu berlagak sepertu tuhan sedang nafas dan degup jantungnya masih berjalan hanya dengan izin Allah Swt, sedang ia memakan rezeki pemberian Allah Swt dan meminum air yang diturunkan oleh Allah Swt. Bila-bila masa saja Allah Swt boleh menarik kembali segala apa yang telah diberikan-Nya. Tetapi Allah Swt itu Maha Pemurah dan Maha Pengasih, memberikan rezeki dan petunjuk-Nya kepada seluruh hamba-hamba-Nya sebagai tanda kekuasaan-Nya. Mereka menyangka bahawa hidup dan mati penduduk dunia berada di dalam percaturan mereka, sedangkan hidup dan mati mereka itu sendiri adalah di dalam genggaman Allah Swt. Sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang keliru, orang-orang yang menjual jiwa-jiwa mereka kepada Iblis, sedang Iblis itu kelak berlepas diri dari mereka di padang mahsyar nanti. Mereka ini adalah golongan yang  akan dicampakkan ke dalam neraka tanpa di hisab kerana mereka telah membunuh jiwa orang-orang yang beriman dan menghalang manusia ke jalan Allah Swt. Tiada tempat kembali yang lebih sesuai untuk mereka melainkan Neraka Jahannam!
Sehebat manapun perancangan mereka, mereka itu tetap diperdaya oleh Allah Swt. Sedang mereka berusaha untuk memperlemahkan seluruh umat Islam hingga ke puncak kelemasan, secara tidak sedar mereka sendiri telah melaksanakan segala perancangan Allah Swt untuk membangkitkan kembali Khalifah yang mengikut petunjuk Nabi. Sesungguhnya Allah Swt itu Maha Berkuasa menewaskan segala tipu daya. Sedang mereka menyangka mereka berhasil memperdaya seluruh penduduk dunia, pada saat yang sama mereka sendiri telah diperdayakan oleh Allah Swt, kerana mereka sendiri telah membawa dunia ke gerbang kebangkitan semula Khalifah yang akan menamatkan keangkuhan super power mereka. 'New World Order' adalah lubang kubur yang mereka gali sendiri.

Wallahua'lam...

Tiada ulasan: