Isnin, 11 September 2017

AGENDA TERSEMBUNYI ILLUMINATI.

Hukum perundangan buatan manusia pada akhir zaman kini sudah menjadi semakin pincang. Seorang lelaki yang banyak berjasa dengan merawat ramai pesakit kanser dengan kaedah penggunaan marijuana, telah ditangkap dan dijatuhkan hukuman gantung sampai mati, sedangkan ianya adalah bertentangan dengan hukum ajaran Islam. Apa yang lebih menyedihkan lagi, majoriti umat Islam pula menyokong sepenuhnya mengenai sistem ini. Dari satu sudut lain, negara-negara Islam kini sentiasa berperang sesama sendiri, berpecah-belah dan tidak bersatu untuk menentang musuh-musuh Islam yang sebenar. Di sini diperjelaskan dengan sedikit pencerahan paling ringkas untuk mereka yang masih lagi belum jelas mengenai perkara ini.

PEPERANGAN.
Tanpa peperangan, bagaimana mungkin syarikat-syarikat pembekal senjata perang milik mereka mahu meraih keuntungan? Maka fitnah-fitnah dan huru-hara untuk mencetuskan peperangan perlu dirancang dan dilaksanakan. Sasaran utama mereka adalah dengan menyebarkan fitnah ke atas Islam sebagai pengganas. Amerika dan para sekutunya akan melaksanakan perancangan rahsia sulit mereka dan menjual senjata-senjata perang kepada negara-negara Islam supaya umat Islam berperang dan berbunuhan sesama sendiri. Setelah peperangan berakhir, para pemimpin dari kedua-dua pihak yang terlibat di dalam peperangan tersebut akan berhutang pula dengan bank-bank kepunyaan keluarga Rothschild untuk menampung segala kerugian-kerugian yang mereka alami kesan dari peperangan tersebut seperti untuk membangunkan semula kemusnahan yang berlaku, memulihkan semula ekonomi negara mereka dan sebagainya. Maka, secara tidak langsung, menjadilah mereka seperti pemimpin boneka. Jika cuba melawan atau menentang, pasti akan dibunuh, seumpama kaki mereka telah dirantai dengan sistem perbankan riba, iaitu senjata utama keluarga Rothschild. Inilah yang terjadi ke atas Arab Saudi pada saat ini yang senantiasa tunduk dan akur pada kuasa besar Amerika kerana terikat dengan perjanjian Petrodollar dan juga menjadi punca mengapa negara-negara Islam di dunia ini tidak bersatu sejak dahulu sehinggalah ke saat ini. Ianya bukan semata-mata mengenai 'geopolitik', tetapi ada perkara yang lebih besar yang menjadi agenda sulit mereka. Misi utama Amerika dan para sekutunya adalah untuk memecah-belahkan negara-negara Islam dan seluruh umat Islam di dunia ini, dan juga merupakan sebagai persediaan mereka untuk menghadapi peperangan akhir zaman yang akan tercetus kelak. Sesungguhnya, kelangsungan kerajaan Namrud ini sememangnya telah memusuhi Islam sejak dari ribuan tahun yang lalu.

UBAT-UBATAN.
Jika tidak ramai para pesakit, bagaimana mungkin syarikat-syarikat perubatan mereka dapat meraih keuntungan? Maka wabak-wabak dan penyakit-penyakit moden perlu dicipta dan disebarkan ke atas masyarakat dunia. Mereka perlu menjadikan masyarakat dunia terus bergantung dengan sistem perubatan mereka yang sebenarnya memberi kesan yang mudarat, sama ada di dalam jangkamasa yang singkat atau pun jangkamasa yang panjang. Ubat-ubatan ciptaan mereka hanyalah untuk meredakan gejala-gejala wabak dan penyakit untuk sementara waktu sahaja dan bukan untuk menyembuhkannya. Bagi mereka, manusia itu hanya dijadikan sebagai bahan ujikaji seperti tikus makmal. Penjual-penjual dan orang-orang yang banyak berjasa merawat dan menyelamatkan ramai pesakit seperti pesakit yang menghidapi penyakit kanser dengan menggunakan sumber-sumber perubatan yang alami seperti yang bersumberkan daripada marijuana dan 'Cannabis Oil', ditangkap dan dijatuhkan hukuman gantung sampai mati untuk mengelakkan perniagaan mereka 'gulung tikar', kerana 'kanser dan kimoterapi' merupakan salah satu daripada perniagaan terbesar mereka. Kerajaan, kementerian kesihatan, doktor, pihak berkuasa dan para 'ulama'-ulama' sarkis' pula perlu di'sihir' dan dijadikan sebagai bidak catur untuk menyebarkan dakyah-dakyah mereka kepada masyarakat dunia bahawa '2 x 2 = 5'. Mereka perlu melahirkan 'Para Ilmuan Pro Mason' untuk 'Brainswashed' (mencuci minda) masyarakat dunia bahawa '2 x 2 = 5'. Golongan-golongan yang mempertahankan '2 x 2 = 4' pula perlu dikecam dengan tuduhan-tuduhan paranoid, teori konspirasi, taksub, khurafat, terpesong akidahnya, sesat dan sebagainya.

Kesimpulannya di sini, kita dapat membahagikan dunia ini seperti yang berikut :
Negara di dunia ini semuanya tunduk dan mengikut telunjuk PBB, manakala PBB pula mengikut arahan dari Amerika, Amerika pula ditadbir oleh Trump, manakala Trump pula tunduk kepada arahan Rothschild, dan Rothschild pula menurut arahan siapa? Siapa pula yang menjadi 'pengarah' kepada watak Rothschild ini, yang bertanggungjawab di dalam mengheret kita semua ke dalam kancah penipuan wang kertas dan sistem riba'? Bagi mereka yang telah jelas memahami dan sedia maklum mengenai perkara ini, pastinya telah terbayang dan terlintas di fikiran mereka siapakah yang menjadi 'pengarah kepada watak' Rothschild ini. Bagi mereka yang masih belum jelas dan belum mengetahui jawapan kepada persoalan ini, anda pasti akan menemui jawapannya sekiranya anda benar-benar peduli mengenai apakah yang sedang berlaku di dunia dan benar-benar ingin mengambil tahu mengenainya. Namun bagi mereka yang tidak mahu mengambil tahu dan langsung tidak peduli mengenai perkara ini yang lebih suka hidup dengan keselesaan nikmat dunia ciptaan para penyembah syaitan, pasti akan menjawab, "Karut! Tahyul! Merepek!" dan yang seangkatan dengannya. Dari Abu hurairah Radhiyallahu'anhu, bahawa Rasulullah Saw bersabda : "Umatku akan ditimpa penyakit-penyakit yang pernah menimpa umat-umat yang terdahulu." Sahabat kemudiannya bertanya : "Apakah penyakit-penyakit umat-umat yang terdahulu itu, ya Rasulullah?" Baginda menjawab : "Penyakit-penyakit itu ialah mereka terlalu banyak berseronok, terlalu mewah dan sibuk menghimpun harta sebanyak mungkin, tipu-menipu di dalam merebut harta dunia, saling memarahi dan hasut menghasut sehingga terjadi zalim-menzalimi."
(Hadith Riwayat Hakim)

Allah Swt berfirman :

(14) قَالَ أَنظِرۡنِىٓ إِلَىٰ يَوۡمِ يُبۡعَثُونَ
Iblis berkata : "Berilah tempoh kepadaku hingga hari mereka dibangkitkan (hari kiamat)."

(15) قَالَ إِنَّكَ مِنَ ٱلۡمُنظَرِينَ
Allah Swt berfirman : "Sesungguhnya engkau dari golongan yang diberi tempoh (ke suatu masa yang tertentu)."

(16) قَالَ فَبِمَآ أَغۡوَيۡتَنِى لَأَقۡعُدَنَّ لَهُمۡ صِرَٲطَكَ ٱلۡمُسۡتَقِيمَ
Iblis berkata: "Oleh kerana Engkau (wahai Tuhan) menyebabkan daku tersesat (maka) demi sesungguhnya aku akan mengambil tempat menghalangi mereka (dari menjalani) jalanMu yang lurus."

(17) ثُمَّ لَأَتِيَنَّهُم مِّنۢ بَيۡنِ أَيۡدِيہِمۡ وَمِنۡ خَلۡفِهِمۡ وَعَنۡ أَيۡمَـٰنِہِمۡ وَعَن شَمَآٮِٕلِهِمۡ‌   ۖ   وَلَا تَجِدُ أَكۡثَرَهُمۡ شَـٰكِرِينَ
"Kemudian aku datangi mereka, dari hadapan mereka serta dari belakang mereka, dan dari kanan mereka serta dari kiri mereka, dan Engkau tidak akan dapati kebanyakan mereka bersyukur."

(18) قَالَ ٱخۡرُجۡ مِنۡہَا مَذۡءُومًا مَّدۡحُورًا‌   ۖ   لَّمَن تَبِعَكَ مِنۡہُمۡ لَأَمۡلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنكُمۡ أَجۡمَعِينَ
Allah berfirman : "Keluarlah engkau dari Syurga sebagai makhluk yang terhina serta terusir. Sesungguhnya, sesiapa di antara mereka yang menurutmu, tetaplah aku akan memenuhi neraka jahanam dengan (golongan) kamu (yang derhaka) semuanya."
(Surah Al-A'raf : Ayat 14 - 18)

Hal ini juga di antara sebab mengapa pergerakan Al-Maunah dahulu begitu menentang akan sistem Rorhschild ini. Namun, pergerakan Al-Maunah terkubur begitu sahaja kerana fitnah-fitnah yang keterlaluan telah disebarkan kepada dunia yang mendakwa bahawa mereka adalah satu pergerakan yang mahu menentang raja-raja melayu. Ini juga merupakan jawapan kepada persoalan mengapa PAS masuk melalui sistem demokrasi untuk melawan sistem sekular. Ada pertanyaan yang diajukan mengenai PAS, yang bertanyakan mengapa PAS tidak mengikut ajaran Al-Qur'an dan Sunnah jika terlalu ingin melaksanakan hukum Islam, dan mengapa pergerakan Al-Maunah tidak bergabung dengan PAS dan PAS pula tidak menyokong pergerakan Al-Maunah? Jawapannya adalah kerana sistem demokrasi Rothschild bukanlah cara Islam dan pergerakan Al-Maunah dahulu tidak mahu bergabung dengan PAS adalah kerana mereka tidak mahu mengikuti cara PAS yang panjang dan berbelit-belit. Pergerakan Al-Maunah adalah cara dengan 'mencantas sahaja apa yang ada di depan mata', tetapi bukan 'mencantas' secara melulu, tetapi 'mencantas' demi menegakkan agama Islam. semua terpulang kepada penilaian individu itu sendiri.

Wallahua'lam...

Tiada ulasan: