Rabu, 16 Mei 2018

MATLAMAT ROTCHSCHILD @ ILLUMINATI @ AL-MASIH AD-DAJJAL.

Al-Masih Ad-Dajjal melalui sekutunya iaitu Rothschild @ Illuminati mempunyai matlamat mereka sendiri yang telah di atur mengikut susunan langkah demi langkah dan mengandungi panduan (manual) bagaimana gerak kerja Illuminati akan dilaksanakan, yang pada dasarnya memperlihatkan perancangan mereka dalam jangka masa panjang. Di antara matlamat dan strategi mereka yang terdapat di dalam buku panduan (manual) illuminati tersebut ialah :

1. Peperangan harus di atur, sehingga kedua-dua pihak yang telibat di dalam peperangan bakal mengalami masalah hutang yang kritikal yang kemudiannya akan dianjurkan perdamaian kepada mereka setelah mereka menjadi lemah dan tidak lagi berupaya untuk mengawal kedaulatan wilayah masing-masing.

2. Setiap ahli anggota perlu menggunakan kekayaan yang ada untuk menentukan 'Calon' yang di pilih dan menempatkan mereka di pejabat awam. Taat kepada tuntutan mereka (ahli) dan gunakan mereka (calon) sebagai bidak di dalam percaturan orang-orang di belakang layar. Penasihat harus di pelihara dan di latih sejak 'kecil' untuk menguasai urusan dunia.

3. Mengawal Akhbar dan Media.

4. Agen akan muncul ke hadapan setelah mencetuskan huru-hara dan kacau-bilau dan seterusnya akan bertindak sebagai penyelamat orang awam.

5. Mewujudkan kemelesetan dan kepanikkan di dalam industri, kegawatan kewangan, pengangguran, kelaparan, kekurangan makanan dan menggunakan keadaan tersebut sebagai alat untuk menguasai orang ramai atau para perusuh dan seterusnya menggunakan mereka (perusuh) untuk menghapuskan kesemua pihak yang menjadi penghalang.

6. Menggunakan sistem percukaian yang tinggi dan mewujudkan persaingan yang tidak seimbang untuk menghancurkan perekonomian dunia atau sesebuah negara dengan memanipulasi dan menguasai industri bahan mentah serta mengatur pergerakan para pekerja dan membiayai pesaing mereka.

7. Membina kekuatan persenjataan melalui pasukan Polis dan Tentera untuk melindungi kepentingan ahli anggota (Mason).

8. Ahli dan pemimpin-pemimpin kerajaan sedunia (OWG) akan dilantik oleh pengarah.

9. Undang-undang Nasional dan Antarabangsa perlu digunakan untuk meruntuh dan menghancurkan peradaban serta memperhambakan masyarakat dunia dan mengawal mereka.

10. Mengawal dan menentukan pihak atau orang-perseorangan yang akan mendapat publisiti di majalah, akhbar dan media elektronik seperti televisyen, radio dan laman sesawang (internet).

11. Memberikan sebahagian besar wang yang diperlukan oleh institusi pendidikan seperti kolej dan universiti untuk operasi pencucian minda (braindwashed).

12. Menyediakan sumber dana kepada institusi pendidikan untuk menjalankan kegiatan seperti mengendalikan program 'The Union Theological Seminary' yang akan membincangkan mengenai unsur-unsur logika dan kepercayaan untuk menjerumuskan golongan para cendekiawan ke arah pemikiran yang tidak akan mendukung kefahaman agama.

13. Menentukan pihak yang berhak diketengahkan atau dijatuhkan melalui media terutamanya melalui media di Amerika dan Eropah.

14.Mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan tanpa memiliki firma, media, bank atau menduduki kerusi di dalam pentadbiran sesebuah kerajaan.

15. Menubuhkan 'House' (kerajaan) baru iaitu Israel.

16. Melatih seberapa ramai agen-agen di seluruh negara di dunia bagi memporak-perandakan sesebuah negara dan menjayakan segala misi dan matlamat pertubuhan Freemason.

17. Menjadikan pemimpin-pemimpin sesebuah negara sebagai 'Boneka' untuk menyusup masuk ke belakang tabir di dalam kerajaan negara tersebut.

18. Menganjurkan Gerakan Liberalisme (untuk menghapuskan agama di dalam kehidupan manusia).

19. Menggunakan idea dan istilah 'Kebebasan' untuk mewujudkan pertentangan atau krisis di antara kelas di dalam segenap penjuru lapisan masyarakat.

20. Menggalakkan masyarakat dunia agar cenderung ke arah melakukan rusuhan (secara psikologi) sebagai satu cara untuk menguasai mereka.

21. Menggunakan alkohol, dadah, rasuah dan segala macam bentuk maksiat secara sistematik untuk merosakkan golongan para belia.

22. Menggunakan slogan-slogan atau istilah-istilah yang hebat seperti 'Hak Asasi', 'Kebebasan', 'Persaudaraan' dan berbagai lagi yang semaksud dengannya sebagai pegangan dan tuntutan rakyat jelata di dalam perang psikologi.

23. Mengendalikan agenda palsu, penipuan dan muslihat secara sistematik dengan menggunakan 'Slogan' secara lantang dan mengungkapkan janji-janji manis kepada masyarakat dunia bahawa mereka bakal menikmati kebebasan hidup dan mewah.

24. Membuat perancangan yang rapi dan teliti di dalam melaksanakan sesuatu resolusi, membincangkan halatuju dan cara pertempuran di jalanan dan mengatur segala keperluan di dalam proses mempercepatkan penguasaan ke atas masyarakat dunia.

25. Menyusup masuk ke dalam semua kelas kehidupan dan segenap penjuru lapisan masyarakat dunia dan kerajaan dengan tujuan memanipulasi mereka dan merosakkan golongan muda melalui kaedah pengajaran teori, demokrasi dan prinsip-prinsip palsu.

26. Menggunakan kerajaan di dalam sesebuah negara dan menjadikan golongan para doktor sebagai 'bidak catur' di dalam mencapai matlamat pertubuhan dengan mencipta wabak dan penyakit dan menyebarkannya pada skala-skala tertentu, dan seterusnya memberikan sokongan dan membenarkan penggunaan ubat-ubatan dadah dan kimia serta memberikan galakkan kepada masyarakat dunia melalui kaedah dan strategi yang telah di atur agar cenderung ke arah penggunaan perubatan moden, pil dan ubat-ubatan hospital dan farmasi.

27.  Menjadikan industri filem pornografi sebagai seni agar ianya di terima secara terbuka dan di anggap normal oleh masyarakat dunia.

28. Menyusup masuk ke dalam sesebuah kerajaan dan 'bekerja dari dalam' bagi meruntuhkan dan menghancurkan integriti kedaulatan sesebuah kerajaan tersebut.

29. Meruntuhkan sesebuah kerajaan dan memusnahkan negara-negara yang ada di dunia dengan memberikan perwakilan kepada USA dan PBB seperti Iraq, Afghanistan, Mesir, Libya, Syria dan Arab Saudi.

30. Membentuk satu sistem Pemerintahan Dunia Baru (NWO) melalui Vatican dan gereja-gereja Lucifer dan memastikan sistem pemerintahan tersebut di bawah kawalan dan pemerhatian pertubuhan kita.

Nota : Kesimpulannya, negara-negara di dunia sebenarnya mengikut telunjuk PBB, manakala PBB pula di bawah penguasaan Amerika, dan Amerika di tadbir oleh presiden-presiden yang telah di pilih oleh Freemason @ Illuminati, yang juga merupakan ahli anggota pertubuhan itu sendiri, dan kesemua mereka ini tunduk kepada arahan Rothschild, dan Rothschild pula adalah di bawah penguasaan Dajjal dan sekutunya, Iblis laknatullah!

Tiada ulasan: