Ahad, 11 Disember 2016

PERANCANGAN SULIT ILLUMINATI





PERANCANGAN SULIT ILLUMINATI FREEMASONRY PARA PENYEMBAH SYAITAN.


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Di sini saya ingin berkongsi sebuah kisah, di mana ianya mungkin pernah disiarkan di mana-mana laman web, blog, bahan-bahan bacaan dan sebagainya. Kisah ini sengaja saya kongsikan di sini untuk renungan kita bersama. Namun kisah ini mengandungi terlalu banyak rahsia sulit yang tersirat dan hanya mereka yang benar-benar ingin mengetahuinya akan dapat memahami maksud tersirat dan juga yang tersurat di sebalik kisah ini. Kisah ini juga adalah sebagai suatu pengetahuan dan peringatan, dan apa yang paling penting, ianya adalah sebagai suatu persediaan buat Umat Islam seluruhnya. Bagi anda yang beragama Kristian (Katolik atau Protestan), kisah ini telah membongkar tentang agenda dan tujuan sebenar yang telah dilakukan oleh para pemimpin agama anda. Sama ada anda kini sudah berusia atau sedang meningkat remaja, atau kepada mereka yang pernah terlintas di fikirannya tentang apakah yang sebenarnya sedang berlaku di dunia ini, perlulah meluangkan sedikit masa untuk membaca artikel merbahaya yang penuh dengan maksud tersirat ini, yang mana ianya juga berkait rapat mengenai KEJATUHAN EMPAYAR KHALIFAH UTHMANIAH dan mengapa SISTEM DINAR EMAS yang pernah menjadi SISTEM KEGEMILANGAN PEMERINTAHAN ISLAM suatu ketika dahulu telah digantikan dengan SISTEM WANG KERTAS. Semoga dengan kehadiran artikel ini dan kebangkitan DAULAH KHILAFAH ISLAMIAH yang akan kembali kelak, akan dapat meningkatkan dan memperkukuhkan lagi keimanan kita untuk kembali kepada Tuhan yang Satu dan memperingatkan diri kita tentang kehadiran tanda-tanda alam yang kerap berlaku sejak akhir-akhir ini. Artikel di bawah ini adalah suatu pengalaman peribadi saudara Zaim dari Malaysia. Ianya selamat di susun rapi dan kemas oleh seseorang dari PORTAL DINAR EMAS. Rakaman perbualan di bawah telah berlangsung di antara sahabat saya dan jiran tetangganya yang merupakan salah seorang paderi di sebuah gereja. Perbualan ini telah berlangsung di dalam tiga sesi yang telah dihimpunkan menjadi suatu kisah yang panjang. Oleh kerana kurniaan dari Tuhan Yang Maha Esa dengan anugerah ingatan yang kuatlah, maka rakaman perbualan ini dapat dikongsikan semula untuk renungan kita bersama. Sahabat saya ini adalah seorang yang beragama Islam dan berbangsa Melayu yang berasal dari Malaysia, manakala jiran tetangganya itu adalah seorang BISHOP, iaitu seorang Paderi Tertinggi yang tinggal di New York, dan mempunyai hubungan yang rapat dengan Paus, iaitu Ketua Agama Kristian sedunia, di mana jawatan ini kini di jawat oleh seorang manusia yang bernama POPE BENEDICT serta mempunyai pertalian yang rapat dengan VATICAN (Pusat Pemerintahan Agama Kristian 'Mazhab Roman Katolik' yang terletak di Rom), ILLUMINATI, FREEMASON dan KNIGHT TEMPLAR. Beliau begitu fasih berbahasa inggeris seperti mana masyarakat Nusantara yang fasih berbahasa melayu. Oleh itu, ianya tidak menjadi suatu masalah untuk beliau memahami seni bahasa paderi di dalam bahasa inggeris.


MUKADDIMAH.
Iblis adalah keturunan makhluk Jin dan merupakan musuh yang nyata kepada umat manusia semenjak ia telah dilaknat oleh Allah Swt akibat dari kesombongannya yang enggan tunduk hormat kepada Nabi Adam as seperti yang telah diperintahkan oleh Allah Swt. Bermula daripada sangkaan buruk iblis terhadap penciptaan Nabi Adam as, sehinggalah akhirnya ia menaruh dendam terhadap keturunan Nabi Adam as (iaitu manusia pada hari ini) dan telah berjanji untuk menyesatkan seluruh keturunan umat manusia sehinggalah ke hari kiamat. Inilah musuh-musuh Allah Swt yang tidak pernah berputus asa untuk menyesatkan keturunan umat manusia terutamanya Umat Islam. Di antaranya adalah iblis, syaitan, dajjal dan kuncu-kuncunya yakni Kaum Yahudi dan Nasrani. Allah Swt telah berfirman, maksudnya:

"Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh bagi kamu, maka jadikanlah dia musuh (yang mesti dijauhi tipu dayanya), sebenarnya dia hanyalah mengajak golongannya supaya menjadi dari penduduk neraka."(Surah Fathir : Ayat 6)

Iblis berkata: "Oleh kerana Engkau (wahai Tuhan) menyebabkan daku tersesat (maka) demi sesungguhnya aku akan mengambil tempat menghalangi mereka (dari menjalani) jalan-Mu yang lurus, kemudian aku datangi mereka, dari hadapan mereka serta dari belakang mereka, dan dari kanan mereka serta dari kiri mereka, dan Engkau tidak akan dapati kebanyakan mereka bersyukur."(Surah Al-A'raf : Ayat 16 dan 17)

Wahai anak-anak Adam! Janganlah kamu diperdayakan oleh syaitan sebagaimana ia telah mengeluarkan kedua ibubapa kamu dari syurga, sambil ia menyebabkan terlucutnya pakaian mereka berdua untuk memperlihatkan kepada mereka: aurat mereka (yang sebelum itu tertutup). Sesungguhnya syaitan dan kaumnya melihat kamu dengan keadaan yang kamu tidak dapat melihat mereka. Sesungguhnya Kami telah menjadikan syaitan-syaitan itu teman rapat bagi orang-orang yang tidak beriman."(Surah Al-A'raf : Ayat 27)


Pernahkah anda mendengar tentang THE LAST POPE, IAITU PEMIMPIN VATICAN YANG TERAKHIR?
Pernahkah anda mendengar tentang POPE ROMAN PETER II, YANG DIKATAKAN AKAN MEMERINTAH DUNIA INI DARI 'THE MIDDLE EARTH', DI ISRAEL DAN BUKANNYA DI ROM?
Pernahkah anda mendengar tentang CANTUS IAITU WARISAN KNIGHT TEMPLAR?
Pernahkah anda mendengar tentang BENECDITINE ORDER, IAITU SALAH SATU SISTEM KEHIDUPAN DAJJAL YANG DICORAK OLEH VATICAN DAN RAMAI YANG TELAH MENGAMALKANNYA SECARA TIDAK SEDAR?

Agenda 2030 New World Order



(DIALOG TEMUBUAL BAHAGIAN 1/3):
Semasa saya berada di New York, USA, telah berlaku sesuatu yang benar-benar telah membuka minda dan pancaindera saya. Ketika saya dan pakcik sedang bersiar-siar di kota selepas singgah di sebuah kedai, pakcik saya telah tercicir barang yang dibelinya di kedai tersebut. Pakcik pun meminta saya untuk menunggunya di tempat letak kereta, sementara dia pergi mencari barangnya yang tercicir itu. Semasa sedang menunggu pakcik, tiba-tiba perut saya terasa memulas-mulas. Saya melihat sekeliling jika terdapat tandas awam di kawasan tersebut, tetapi tiada. Kebetulan pada ketika itu ada seorang lelaki separuh umur yang kebetulan melalui kawasan tempat letak kereta tersebut. Lalu saya pun bertanya kepada lelaki tersebut dan ia mengatakan bahawa tandas yang paling hampir hanya terdapat di dalam kawasan gereja yang terletak bersebelahan dengan tempat letak kereta itu. Setelah mengucapkan terima kasih kepada lelaki tersebut, saya pun terus berlari ke arah seperti yang telah ditunjukkan oleh lelaki itu. Setelah selesai melepaskan 'hajat', saya pun bergegas ke tempat letak kereta tadi kerana bimbang pakcik pula yang akan tercari-cari saya. Semasa saya hendak keluar dari kawasan gereja tersebut, saya terlihat dihadapan gereja itu ada suatu majlis seperti majlis konvokesyen yang sedang berlangsung. Ramai orang yang berada disitu memakai jubah dan topi yang berbentuk segitiga, dan lelaki yang saya tumpang bertanyakan tandas tadi juga turut berada bersama-sama mereka. Pada fikiran saya hanya menganggap bahawa mungkin ianya adalah majlis keagamaan mereka. Kemudian saya pun kembali semula ke tempat letak kereta dan melihat pakcik sudah pun berada di situ. Kemudian kami pun pulang ke rumah.

Pada keesokan harinya, ketika saya sedang berehat di halaman rumah pakcik, saya terlihat seorang lelaki separuh umur sedang menyiram pokok bunga di halaman rumahnya yang terletak selang dua buah rumah dari rumah pakcik saya. Apabila saya amati, rupa-rupanya lelaki tersebut adalah lelaki yang saya telah tumpang bertanyakan tandas semalam. Saya pun pergi ke arahnya untuk menegurnya dengan niat sebagai jiran tetangga. Kami pun mula berkenalan dan lelaki itu pun menjemput saya untuk duduk, minum dan berbual-bual di hadapan rumahnya. Ternyata lelaki separuh umur itu begitu peramah dan mudah di dekati. Kami pun terus berbual panjang sehinggalah sampai ke topik di bawah ini.

SAYA : Saya ada terlihat pakcik semasa saya tumpang menggunakan tandas di gereja semalam. Saya lihat ketika itu seperti ada suatu majlis yang sedang berlangsung, kelihatannya seperti majlis konvo. Majlis apakah itu?

BISHOP : Ya, benar. Itu memang majlis konvo, tetapi ianya bukanlah seperti majlis konvo di kolej atau pun di universiti. Ianya adalah majlis untuk mengiktiraf para paderi baru. Mereka yang berjubah putih seperti yang kamu lihat semalam digelar sebagai JESUIT PRIEST.

SAYA : JESUIT PRIEST? Apakah maksudnya itu?

BISHOP : Hmmm Orang Islam... 1000 orang Ulama' Islam baru bersamaan dengan seorang JESUIT PRIEST, iaitu salah seorang Paderi suruhan Paus.

SAYA : Maksudnya?

BISHOP : Orang-orang yang cerdik, pandai, pintar dan hebat yang di hadapan nama mereka terletak kata-kata atau tertera gelaran PROFESOR, DOKTOR dan sebagainya. Dengan kata-kata hebat yang penuh dengan ilmu dan fakta serta teori itu, IA SEBENARNYA ADALAH PERBUALAN HARIAN KAMI SEJAK 700 TAHUN YANG LALU. Kemudian kami memikir, merumus dan membuatkan bagaimana untuk menghasilkan orang-orang yang seperti PROFESOR, DOKTOR dan yang seangkatan dengan mereka semua itu agar kebijaksanaan mereka itu tidak akan lari dari tujuan asal ILMU-ILMU yang kami hasilkan itu. Sejauh atau seluas mana pun ianya berkembang, ia sebenarnya masih di bawah tujuan asal kami, cuma mata mereka yang melihatnya berubah-ubah.

(Mungkin ada di antara anda yang masih belum mengetahui apakah itu JESUIT. JESUIT adalah suatu aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik atau pun disebut sebagai Gereja Rom. Aliran ini pada zahirnya menjalankan misi keagamaan di atas nama JESUS (Nama lain bagi Al-Masih Isa atau Nabi Isa as, gelaran oleh Umat Islam, yang akan diturunkan tidak lama lagi melalui tanda-tanda keringnya air tawar di tasik Galilee) dan Agama Kristian. Tetapi sebenarnya ia mempunyai suatu agenda tertentu yang amat halus, jahat dan licik. JESUIT juga adalah di antara pembantu yang terpenting dan berperanan besar kepada LUCIFER. (LUCIFER adalah nama lain bagi iblis yang pada asalnya bernama AZAZIL, dan ia adalah dari kalangan makhluk berakal iaitu JIN, dan pernah menjadi makhluk tertinggi di alam langit sehingga ia dapat memimpin para malaikat. Namun, disebabkan keengganan AZAZIL untuk sujud sebagai tanda hormat kepada jasad seorang manusia yang bernama ADAM seperti yang telah diperintahkan oleh Allah Swt, ia telah disumpah dan dilaknat menjadi sehina-hina makhluk berakal oleh Allah Swt. AZAZIL adalah iblis dan jumlahnya hanya satu, manakala anak-anak keturunannya pula bernama syaitan yang tidak terkira banyak jumlahnya).LUCIFER juga mempunyai rakan sekutunya iaitu Al-Masih Ad-Dajjal. JESUIT juga adalah di antara elemen terpenting di dalam membangunkan pelan besar NEW WORLD ORDER (NWO - Suatu sistem global sedunia yang hampir kebanyakan negara pada zaman kini mempunyainya) yang termasuk di dalamnyaFREEMASONRY (Salah satu ejen sulit Al-Masih Ad-Dajjal pada zaman moden kini yang dahulunya dikenali sebagai KNIGHT TEMPLAR ketika Perang Salib) danZIONIS ANTARABANGSA (satu bangsa puak kiri Yahudi yang mengatur dunia mengikut kehendak dan kemahuan mereka termasuklah dari segi pemakanan, pakaian, budaya, hiburan, kewangan dan sebagainya).



Freemasonry
The KNIGHT TEMPLAR


Simbol-Simbol Zionis


SAYA : Tapi, bukankah universiti dan gereja itu berasingan, tidak bercampur dengan sebarang organisasi?

BISHOP : Semasa Zaman Pra-Kemerdekaan di wilayah-wilayah jajahan Eropah, contohnya seperti di negara kamu, PARA PEMIMPIN KAMU YANG KONONNYA MEMPERJUANGKAN KEMERDEKAAN NEGARA KAMU ITU TELAH 'BELAJAR DENGAN ORANG-ORANG YANG TELAH KAMI AJARKAN'. Cuba kamu perhatikan pada PARA CENDEKIAWAN, PARA AHLI FALSAFAH DAN PARA ILMUAN YANG NAMA-NAMA MEREKA TELAH TERPAHAT PADA DINDING-DINDING SEKOLAH, UNIVERSITI, ARKIB NEGARA, MUZIUM ATAU PUSAT-PUSAT ILMU YANG LAIN, apa yang akan kamu, guru-guru kamu atau masyarakat sekeliling kamu katakan pada waktu itu?

SAYA : Daripada apa yang saya tahu dan saya fahami, mereka semua itu adalah orang-orang yang pintar, genius dan begitu bergeliga akal fikirannya. Mereka juga adalah di antara para pengasas ilmu dan mereka mampu mencapai sehingga ke tahap itu adalah kerana wujudnya minat dan perasaan ingin tahu yang sangat mendalam di dalam jiwa mereka.

BISHOP : Saya pasti apa yang kamu ungkapkan itu pasti ada tercetak di dalam buku-buku teks di sekolah atau pun di perpustakaan.

SAYA : Bagaimana pakcik mengetahuinya?

BISHOP : Para Pejuang Kemerdekaanlah yang telah membawa nama-nama mereka semua itu supaya diperkenalkan kepada masyarakat dunia, terutamanya dari peringkat kanak-kanak lagi agar masyarakat dunia mengagumi anak-anak murid kami.

SAYA : Mengapa pula Pihak Gereja mahu masyarakat dunia mengagumi para cendekiawan dari barat Ini?

BISHOP : Kami tidak mahu masyarakat dunia mengetahui bahawa ILMU-ILMU yang telah diajarkan kepada mereka sejak daripada sekolah sehinggalah ke universiti itu sebenarnya adalah ILMU-ILMU daripada kami. Kami reka keadaan yang menampakkan supaya ILMU-ILMU itu muncul secara spontan. Kami mahu mereka merasakan bahawa ILMU-ILMU itu seolah-olah bukannya datang dari kebijaksanaan agama. Sifat ingin tahu itu sebenarnya tidak wujud di dalam diri para cendekiawan barat. Kamilah yang merancangnya supaya mereka berfikir seperti itu. Mana mungkin masyarakat dunia yang pelbagai kaum dan agama itu mahu mempelajari ILMU-ILMU yang ada di sekolah dan di universiti jika mereka mengetahui ia sebenarnya adalah perancangan dari Pihak Gereja.

SAYA : Nampak seperti Pihak Gereja mempunyai perkaitan dengan zaman semasa penjajahan ke atas majoriti negara-negara di dunia ini seperti British, Belanda, Sepanyol, Perancis dan lain-lain lagi.

BISHOP : Benar.


Sebenarnya apa yang dibicarakan oleh Bishop itu adalah Protocol Of Zion No.4 dan No.9

Protocol Of Zion No.4:
"It is for this reason that we must undermine faith, eradicate from the minds of the gentiles the very principles of god and soul, and replace these conceptions by mathematical calculations and material desires."

Terjemahan:
"Bangsa Yahudi mestilah menghapuskan segala bentuk kepercayaan agama serta mengikis daripada hati orang bukan Yahudi prinsip ketuhanan dan menggantikannya dengan perkiraan ilmu hisab serta lain-lain keperluan kebendaan. Fikiran orang bukan Yahudi mestilah dialihkan ke arah memikirkan soal perdagangan dan perusahaan supaya mereka tidak ada masa untuk memikirkan soal-soal musuh mereka. Akhirnya segala kepentingan akan jatuh ke tangan Yahudi."

Protocol Of Zion No.9:
"We have fooled, bemused and corrupted the youth of the 'Gentiles' by rearing them in principles and theories whick are known to us to be false although it is that they have been inculcated"

Terjemahan:
"Yahudi akan mendirikan kerajaan diktator dengan membuat dan melaksanakan undang-undang yang tegas, iaitu undang-undang yang akan membunuh tanpa pengampunan. Yahudi akan merosakkan moral pemuda-pemuda bukan Yahudi dengan menanamkan teori-teori palsu dan ilmu-ilmu yang batil."


SAYA : Telah berulangkali pakcik menyebut, "Kami yang merancangnya..." Apa buktinya jika Pihak Gereja yang merancang semua ini?

BISHOP : Baiklah, cuba kamu fikirkan sejenak apa yang akan saya katakan ini. Pada suatu hari, di dalam sebuah dewan yang besar, yang dipenuhi dengan ramai orang, dari golongan para pemimpin, orang-orang kenamaan sehinggalah kepada ibubapa, keluarga dan teman rapat, telah datang untuk mengucapkan tahniah dan berkongsi kegembiraan dan kesyukuran kerana telah berjaya di dalam bidang ilmu yang mereka ceburi dan memperolehi segulung ijazah. Mereka bergambar bersama, memegang ijazah dan bunga di dada sambil melontar topi ke awan dengan perasaan yang begitu syahdu, terharu dan penuh bangga serta teriakan yang puas.

SAYA : Jadi, apakah kaitannya?

BISHOP : PerhatikanlahJUBAH yang mereka sarungkan ke tubuh mereka itu. JUBAH itu sebenarnya adalah PAKAIAN kami. Seluruh dunia telah menyarungkan JUBAH kami pada tubuh badan mereka dengan perasaan yang begitu syahdu dan penuh bangga! Secara tidak sedar mereka telah pun menjadi PEWARIS kami tanpa kami perlu wujud pun di hadapan mereka. Malah mereka jugalah yang akan berlumba-lumba untuk merebutnya demi untuk melayakkan diri mereka ke majlis seperti itu. Jika ada setiap seorang yang menjadi penentang akan JUBAH ini, akan ada 1000 lagi orang yang akan menyarung JUBAH ini, DAN MEREKA YANG MENGIDAM-IDAMKAN MAJLIS SEPERTI INILAH YANG AKAN MEMPERTAHANKANNYA SENDIRI, tanpa kami perlu merasa khuatir, tanpa kami perlu bersusah-payah berbuat sesuatu untuk mempertahankannya.

SAYA : Jika begitu, Pihak Gereja juga yang akan rugi kerana akan semakin ramai masyarakat dunia terutamanya Umat Islam yang akan menjadi golongan yang bijak pandai, genius dan mampu bersaing.

BISHOP : Telah lama kami menantikan masyarakat dunia, terutamanya orang-orang Islam berkata seperti apa yang telah kamu katakan Itu. Bukannya mudah bagi kami, telah beratus-ratus tahun kami mengusahakannya.Semakin ramai orang-orang Islam yang menyarung JUBAH kami, semakin banyaklah terlucutnya JUBAH MUHAMMAD. Dan Saya ingin bertanya sesuatu kepada kamu.Sekiranya ILMU-ILMU yang kami lepaskan dari diri kami itu adalah suatu kebaikan, mengapa tidak kami ajarkan sahaja kepada kaum kami dan membiarkan kamu mentadbir wilayah kamu sendiri mengikut kehendak dan kemahuan kamu selepas diberikan kemerdekaan?

(Ketika ini saya benar-benar terkedu dan termenung jauh, berfikir untuk mencari jawapan kepada persoalannya itu)


BISHOP : Tidak mengapa, kamu tidak perlu untuk menjawabnya. Lidah kamu dan huruf-hurufnya tidak layak untuk menjawabnya.


(JUBAH GRADUASI? Pernahkah kita terfikir tentang semua ini? Atau kita hanya mengikut sahaja apa yang telah dilakukan oleh orang lain tanpa sedikit pun kita menyedarinya? Rasulullah Saw pernah bersabda: "Man Tasyabbaha Bi Qaumin Fahua Minhum." Yang bermaksud: "Barangsiapa yang menyerupai akan sesuatu kaum itu, maka ia terdiri dari kalangan mereka (iaitu kaum tersebut)."


BISHOP : Saya sangat teruja dan begitu kagum dengan cara orang-orang Islam mengkaji dan memahami Kitab Al-Qur'an. Mereka membacanya dengan sepenuh perhatian dan suara yang merdu, kemudian mereka akan diberikan 'Pingat'. Tidak seperti kami, kami tidak memberikan 'Pingat' kepada para pembaca Injil (disebut sebagai BIBLE oleh orang-orang Kristian di mana pada hari ini ianya sudah jauh terpesong).

SAYA : Pakcik, benarkah bahawa para Paderi Jesuit dan Bishop pernah dan tahu membaca Kitab Al-Qur'an serta menghafalnya? Kerana saya pernah mendengar bahawa Pihak Gereja juga ada mengkajinya. Tetapi pada pendapat saya, ianya pasti tidak sama seperti orang-orang Islam membaca dan mengkajinya.

BISHOP : Benar. Pertama kali kami berkenalan dengan Kitab Al-Qur'an adalah selepas MUHAMMAD diambil oleh Tuhannya. Lalu, kami membacanya dengan telinga. Selepas SALAHUDDIN mati, kami membacanya dengan mata, lidah, hidung, tangan, kaki dan kulit kami. Kami buka lembaran demi lembaran, halaman demi halaman. Kami buka halaman yang pertama, kami baca dan kemudian kami datang kepada dunia dan kami hasilkannya. Kemudian kami buka halaman yang kedua dan kami baca. Kemudian kami berkata: "Begini rupanya kehidupan manusia diciptakan oleh Tuhan." Kemudian kami datang kepada dunia dan kami hasilkannya. Kami buka pula halaman yang ketiga dan kami baca. Kemudian kami berkata: "Oh, Tuhan berbuat seperti ini pula. Kita harus melakukan sesuatu." Kemudian kami datang kepada dunia dan kami hasilkannya. Begitulah seterusnya sehinggalah ke halaman yang terakhir. Dan kini, siapakah kamu masyarakat dunia, terutamanya orang-orang Islam pada hari ini? Kamu melihat dunia yang kami hasilkan tadi, kemudian kamu datang kepada Al-Qur'an dan berkata: "Ayat apakah yang harus aku gunakan apabila aku hendak berhujah di hadapan umum nanti? Kemudian kamu datang kepada dunia dan berkata, lihatlah dunia kini, ianya telah berlaku seperti ini dan seperti itu, cuba rujuk ayat ini, ayat itu, hadis ini, hadis itu. Kemudian kamu dengan bangganya berkata: "Inilah janji Tuhan, bahawa ayat-ayat Al-Qur'an itu di jamin tidak akan berubah." Padahal kami telah sengaja membiarkan tulisan-tulisan pada kertas itu kekal. Kemudian kami berpura-pura gagal supaya kamu akan berkata: "Inilah janji Tuhan, bahawa ayat-ayat Al-Qur'an itu dijamin tidak akan berubah." Sungguh 'bijaksana' sekali orang-orang Islam itu, janji Tuhan disangkanya tulisan-tulisan itu. Inilah yang telah membuatkan raja-raja mereka mempunyai kuasa ke atas agama dan adat yang telah menyebabkan rakyatnya bergantung harap pada dakwat dan pena. Dan pada hari ini, mereka telah berlaga sesama sendiri, bertanding untuk menentukan dakwat siapa yang lebih pekat, pena siapa yang lebih tajam dan berkilat. Teramat besarlah JASA ZAMAN PENJAJAHAN kepada tuannya, yang teramat mulia, Paus.

SAYA : Sama ada orang-orang pihak pakcik telah mengubah tulisan-tulisan tersebut atau pun tidak, kami Al-Hafiz dan Al-Hafizah sememangya telah pun menghafaz sepenuhya segala yang terkandung di dalam Al-Qur'an beserta dengan terjemahannya sekali. Adakah ini juga bukan dari janji Tuhan?

BISHOP : Hafazan mereka hanyalah tulisan-tulisan tersebut. Apabila kamu bertanya mengenai Al-Qur'an kepada mereka, ingatan mereka akan kembali menjadi tulisan-tulisan itu semula. Maafkan saya, tetapi jika kamu ingin melihat akan kebenarannya, cubalah uji mereka.

SAYA : Tadi pakcik ada mengatakan bahawa pihak pakcik membaca Al-Qur'an selepas SALAHUDDIN mati (Wafat) dan kata-kata pakcik tentang 'Berkenalan dengan Al-Qur'an selepas MUHAMMAD diambil Tuhannya', ianya seolah-olah orang-orang pakcik sangat hampir dengan peristiwa tersebut. Apakah maksudnya dengan kata-kata pakcik itu?

BISHOP : Sangat-sangatlah sukar untuk kami mengkaji dan mengetahui rahsia Kitab Al-Qur'an tanpa MUHAMMAD. Kami sempat belajar dengan memerhatikan Para Sahabatnya sahaja. Mereka begitu sibuk menawan dunia untuk Menaklukinya. Hampir suku dari bumi berada di bawah keamanan Islam. Waktu itu, kami masih di padang pasir, hampir tiada lagi tanah untuk kami berdiri. Oleh kerana terlalu sibuk melebar dan memperluaskan empayar mereka, mereka telah cuai. Lalu kami pun pergi membawa diri sehelai sepinggang meninggalkan tanah yang kami cintai. Ketika di dalam perjalanan, kami telah menemui suatu bentuk permukaan bumi yang tidak pernah kami bayangkan sebelum ini. Bumi yang begitu subur dengan tumbuh-tumbuhan, air sungai yang mengalir deras dan dingin serta ada benda berwarna putih yang turun dari langit (salji). Di situ, kami telah menemui suatu kaum yang warna kulit dan wajahnya seakan-akan sama seperti kami. Kami merasa seperti pernah melihatnya suatu ketika dahulu, tetapi kami tidak dapat mengingatinya. Namun setelah kami amati kaum tersebut beberapa ketika, alangkah terkejutnya kami bahawa kaum itu adalah kaum yang menyembah Nabi Isa as. Ya! Nabi Isa as yang telah kami bunuh dahulu!

SAYA : Jadi, apa kaitannya dengan SALAHUDDIN?

BISHOP : Di sana, kami telah bermastautin dan berkeluarga. Kami telah kembali duduk di gereja. Tetapi ada di antara kami yang telah melakukan suatu kesilapan yang besar. Kami tidak tahu bagaimana Pahlawan Mulia Islam telah mendapat tahu bahawaJACQUES DE MOLAY, iaitu orang suruhan Paus yang memiliki keupayaan yang luar biasa daripada jangkauan kebiasaan manusia berfikir, sebenarnya tidak menyembah Nabi Isa as. Jika begini, SALAHUDDIN pasti tidak akan membenarkan setitis pun dari air mani kami tumpah ke atas muka bumi. Jika demikian, habis dan tamatlah riwayat hidup kami semua! Kerana itulah kami telah bermati-matian ke atas SALAHUDDIN.

(Ketika ini saya terdiam seketika memikirkan sejenak apakah maksud kata-katanya itu. Kemudian saya menyambung semula persoalan yang ingin saya tanyakan kepadanya)


SAYA : 'Dan selepas SALAHUDDIN mati, kami membacanya dengan mata, lidah, hidung, tangan, kaki dan kulit'. Apakah maksud kata-kata pakcik itu?

BISHOP : Ianya bermaksud bahawa para penyembah Nabi Isa as telah kami tawan, dan SALAHUDDIN pun telah kami tewaskan. Kini kami perlu menguruskan hal-hal berkenaan dengan Kitab Al-Qur'an. Kami telah melaksanakan tujuan kami dengan menggunakan Kitab Al-Qur'an, satu persatu mengikut giliran ianya diberikan kepada MUHAMMAD oleh Tuhannya. Daripada satu ayat ke satu ayat yang lain, dari satu Surah ke satu Surah yang lain, sehinggalah kepada WAHYU YANG TERAKHIR yang telah diberikan oleh Tuhan kepada MUHAMMAD. Selama hampir 500 tahun kami telah berusaha untuk sampai kepada WAHYU KEDUA YANG TERAKHIR, dan ianya telah pun dilaksanakan. Tetapi yang teramat sukar sehingga benar-benar mengerah kudrat kami seadanya untuk melaksanakannya adalah WAHYU YANG TERAKHIR.Kejayaan kesemua WAHYU ini adalah bergantung kepada keberhasilan WAHYU YANG TERAKHIR. Jika WAHYU YANG TERAKHIR gagal, maka akan lahirlah seorang lagi 'MUHAMMAD'.

SAYA : Apakah kandungan WAHYU YANG TERAKHIRitu, sehinggakan pihak pakcik seolah-olah merasakan perkara itu yang akan menentukan hidup atau matinya gereja?

(Saya cuba untuk menguji Bishop ini kerana pada fikiran saya dia pasti tidak sanggup atau mampu untuk mengucap ayat-ayat suci Al-Qur'an dengan lidahnya sendiri, kerana ianya adalah bertentangan dengan status dirinya. Tetapi anggapan dan jangkaan saya meleset sama sekali! Saya benar-benar terkejut!)

BISHOP : (Sambil mengucapkan ayat suci Al-Qur'an) yang bermaksud:

"Hai orang-orang yang beriman, bertaqwalah kepada Allah Swt dan tinggalkanlah sisa-sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu benar-benar orang yang beriman. Maka jika kamu tidak mengerjakannya (meninggalkan sisa-sisa riba tersebut), maka ketahuilah bahawa Allah Swt dan para Rasul-Nya akan memerangimu. Dan jika (orang yang berhutang itu) sedang di dalam kesukaran, maka berikanlah ia penangguhan sehingga sampai ia berkelapangan. Dan menyedekahkan (sebahagian atau kesemua hutang) itu, adalah lebih baik bagimu, jika kamu memgetahuinya. Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi) pada hari yang pada waktu itu kamu semua akan dikembalikan kepada Allah Swt. Kemudian masing-masing akan diberikan balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya, sedang mereka sedikit pun tidak teraniaya. (Surah Al-Baqarah : Ayat 278 hingga 281)

Untuk melaksanakan WAHYU YANG TERAKHIR ini, ianya akan menyebabkan gereja kelihatan sangat berkuasa dan terlalu berbahaya jika disedari oleh masyarakat dunia. Maka oleh kerana itu, kami telah melahirkan suatu kaum yang berada di dalam genggaman kami. Satu Mesyuarat penting telah diadakan dan telah dihadiri oleh beribu-ribu orang anak-anak murid kami. Ketika itu Paus telah memutuskan untuk menyerahkan suatu amanat yang teramat besar ini, agar kami boleh tidur dengan tenang sehinggalah MUHAMMAD YANG KEDUA (Al-Masih Mahdi, iaitu seorang pemimpin di akhir zaman dari keturunan Nabi Muhammad Saw, yang kebetulan namanya MUHAMMAD BIN ABDULLAH, sama dengan nama RASULULLAH SAW, mengikut banyak rekod hadis-hadis sahih) kembali semula. Setelah selesai memberikan suatu penerangan mengenai amanat yang teramat besar tersebut, salah seorang daripada anak-anak murid kami telah bingkas bangun dari tempat duduknya dan seraya menyahut seruan Paus itu dengan berkata: "Serahkan saja hal itu kepada saya, dan saya tidak peduli bagaimana ianya akan dilaksanakan." Maka, kami pun memperturunkan kesemua ILMU-ILMU yang telah kami ambil dari Kitab Al-Qur'an kepada mereka semua.

SAYA : Siapakah orangnya yang telah menyahut seruan amanat tersebut? Pasti ia bukan calang-calang orangnya.

BISHOP : Ya, benar. Dia telah di didik dengan sempurna. Dia bernama MAYER ROTHSCHILD. Kami telah menyerahkan ayat-ayat dari kitab Al-Qur'an iaitu ayat dari Surah Al-Baqarah, Ayat 278 sehingga ke ayat 281 kepadanya untuk dilaksanakan.

SAYA : MAYER ROTHSCHILD? Apakah status dan kelebihan yang ada padanya selain dari anak-anak murid yang lain?

BISHOP : Bersamanya kami telah mengarahkan agar JESUIT memberikan pedoman kepada mereka. Kami gelarkan ianya sebagai THE GUARDIAN OF THE VATICAN TREASURY. Kini sudah hampir 300 tahun, hanya sedikit masa saja lagi untuk kami merasakan keberhasilannya.

SAYA : Pakcik, mengapa pakcik begitu mudah sekali untuk menceritakan tentang semua perkara ini kepada saya? Tidakkah pakcik khuatir jika saya akan mendedahkannya kepada masyarakat dunia?

BISHOP : Saya tidak perlu untuk menipu kamu dan tiada gunanya untuk saya menipu kamu. Seluruh masyarakat dunia terutamanya Umat Islam kini sudah tidak mampu untuk berbuat apa-apa pun. Lainlah jika kamu ini adalah dari kalangan PARA SAHABAT MUHAMMAD, sekarang juga kamu kami bunuh!

(Tersentak saya apabila mendengarkan kata-kata dari Bishop itu)

Jika dilihat dari petikan perbualan di atas, mereka telah memilih MAYER ROTHSCHILD untuk melaksanakan Surah Al-Baqarah, ayat 278 - 281 untuk dilaksanakan. Ayat-ayat tersebut bermaksud:

(278) "Wahai orang-orang yang beriman! Bertaqwalah kamu kepada Allah dan tinggalkanlah (jangan menuntut lagi) saki baki riba (yang masih ada pada orang yang berhutang) itu, jika benar kamu orang-orang yang beriman."

(279) "Oleh itu, kalau kamu tidak juga melakukan (perintah mengenai larangan riba itu), maka ketahuilah kamu: akan adanya peperangan dari Allah dan Rasul-Nya, (akibatnya kamu tidak menemui selamat). Dan jika kamu bertaubat, maka hak kamu (yang sebenarnya) ialah pokok asal harta kamu. (Denagan yang demikian) kamu tidak berlaku zalim kepada sesiapa, dan kamu juga tidak dizalimi oleh sesiapa."

(280) "Dan jika orang yang berhutang itu sedang mengalami kesempitan hidup, maka berilah tempoh sehingga ia lapang hidupnya dan (sebaliknya) bahawa kamu sedekahkan hutang itu (kepadanya) adalah lebih baik untuk kamu, kalau kamu mengetahui (pahalanya yang besar yang kamu akan dapati kelak)."

(281) "Dan peliharalah diri kamu dari huru-hara hari (qiamat) yang padanya kamu akan dikembalikan kepada Allah. Kemudian akan disempurnakan balasan tiap-tiap seorang menurut apa yang telah diusahakannya, sedang mereka tidak dikurangkan balasannya sedikit pun."(Surah Al-Baqarah : Ayat 278 hingga 281)

Jika dilihat pada peranan MAYOR ROTHSCHILD, ianya BERTEPATAN dengan ayat-ayat di atas, yang menerangkan supaya kita meninggalkan riba. Sebenarnya, ekonomi dunia kini sedang dikawal oleh dua buah keluarga dari kaum yahudi iaitu Keluarga Kuturunan Rothschild danKeluarga Keturunan Rockefeller. Mereka telah menubuhkan THE FEDERAL RESERVE untuk mengawal ekonomi Negara Amerika dan seterusnya menguasai seluruh dunia. Kita tidak lagi terlepas daripada riba mata wang! Inilah perancangan licik, halus dan jahat mereka tanpa kita menyedarinya. Inilah yang dinamakan sebagai konsep LENDING MONEY ON THE INTEREST!

Allah Swt berfiman:
(275) "Orang-orang yang memakan (mengambil) riba itu tidak dapat berdiri betul melainkan seperti berdirinya orang yang dirasuk syaitan dengan terhuyung-hayang kerana sentuhan (syaitan) itu. Yang demikian ialah disebabkan mereka mengatakan: 'Bahawa sesungguhnya berniaga itu sama sahaja seperti riba.' Padahal Allah Swt telah menghalalkan berjual-beli (berniaga) dan mengharamkan riba. Oleh itu sesiapa yang telah sampai kepadanya peringatan (larangan) dari Tuhannya lalu ia berhenti (dari mengambil riba), maka apa yang telah diambilnya dahulu (sebelum pengharaman itu) adalah menjadi haknya, dan perkaranya terserahlah kepada Allah Swt. Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka itulah ahli neraka, mereka kekal di dalamnya."(Surah Al-Baqarah : Ayat 275)


Di satu sudut pada dinding rumah Bishop ini, terdapat sebuah bendera yang telah menarik perhatian saya. Bendera tersebut berwarna kuning dan putih, sementara lambang takhtanya terdapat dua batang kunci yang bersilang, satu berwarna perak dan satu lagi berwarna kuning.


Bendera Vatican


SAYA : Pakcik, apakah maksud lambang pada bendera itu?

BISHOP : Bendera itu adalah Bendera Vatican. Lambang pada bendera itu bermaksud KUNCI DUNIA. Sebelum MUHAMMAD diambil oleh Tuhannya di suatu pembaringan, dia telah diuji dengan suatu ujian yang amat berat. Tuhannya telah memberikan pilihan sama ada ingin kembali ke sisinya atau diberikan KUNCI DUNIA serta hidup sehingga ke saat kerosakan Umatnya pada akhir zaman. Alangkah bagusnya jika MUHAMMAD mengambil KUNCI DUNIA tersebut, dan kami tidak perlu untuk melakukan apa-apa pun kerana ianya pasti tertanggung di bahu MUHAMMAD. Tetapi MUHAMMAD pantas menghidu jikalau ia yang akan menyebabkan umatnya akan mendapat kecelakaan. Lalu kami pun merampas KUNCI DUNIA itu dan membuatkan GIGINYA mengikut kemahuan dan kesukaan kami agar apabila MUHAMMAD kembali semula nanti, kami dapat berkata: "Hai MUHAMMAD, inikah KUNCI DUNIA yang Tuhan kamu maksudkan? Ia telah mendatangkan kecelakaan kepada mereka." Selepas itu mereka semua pasti akan pergi meninggalkan MUHAMMAD dan datang kepada kami. Lalu bagaimanakah MUHAMMAD dapat menuding jari ke arah kami? Dan telah kami sematkan KUNCI DUNIA itu pada bendera kami dan akan kami hadiahkan kepada MUHAMMAD nanti.

SAYA : Adakah ini bermaksud KUNCI DUNIA yang tidak diambil oleh Nabi Muhammad Saw itu kini berada di Vatican?

BISHOP : Benar. Dan bukannya jiwa-jiwa kamu yang membentuk persekitaran itu, tetapi persekitaran itu dibina untuk membentuk jiwa-jiwa kamu mengikut apa yang kami kehendaki. MUHAMMAD dan Para Sahabatnya membina persekitaran mereka seperti molekul-molekul yang disusun sebelah-menyebelah dan saling mengikat kuat di antara satu sama lain. Kerana itulah Lucifer telah berputus asa terhadap PERKARA-PERKARA YANG BESAR.Maka MUHAMMAD telah memberikan peringatan kepada Para Sahabatnya akan PERKARA-PERKARA YANG SEKECIL-KECIL ZARAH (MOLEKUL), dan kerosakan yang sekecil-kecil zarah itu telah pun berlaku ke atas Umat Islam sedetik selepas MUHAMMAD diambil oleh Tuhannya. Ini kerana Tuhan kepada MUHAMMAD itu menghitung pahala dan dosa itu dari sekecil-kecil zarah molekul, dan ikatan molekul-molekul ini akan menjadi longgar jika ianya di hentam oleh suatu daya yang sekecil-kecil zarah secara berterusan. Maka, dari sekecil-kecil zarahlah kami membina PERKARA-PERKARA DI DUNIA INI, dan selebihnya Luciferlah yang akan menguruskannya. Perhatikanlah segala KESENANGAN DAN KESELESAAN yang ada di dunia pada masa kini yang tiada pada zaman MUHAMMAD dahulu. Apa yang ada di dunia sekarang inilah yang telah membina hati dan jiwa-jiwa kamu, yang sedikit pun tidak pernah kami ambil daripada kamu, padahal kamilah yang telah membinanya untuk kamu. Dan kini, lihatlah manusia pada zaman sekarang! Lihatlah manusia disekeliling kamu! Apakah yang dikejar oleh mereka? Kemewahan dan keseronokan semata-mata! Kebahagiaan mereka telah bergantung kepada BARANGAN BUATAN KAMI. Ya! Mereka sudah tidak lagi mengerti bagaimana untuk mengecapi kebahagiaan dengan BARANGAN BUATAN TUHAN. Mereka semua akan sujud di kaki kami dan pergi meninggalkan MUHAMMAD.Kami tidak perlu bersusah-payah untuk mempertahankan BARANGAN BUATAN KAMI apabila MUHAMMAD YANG KEDUA ingin menghancurkannya. Tetapi lihatlah! Mereka sendirilah yang akan mempertahankannya sendiri! Maka, tercabutlah SYAHADAH daripada roh mereka!

(Saya tertarik dengan kata-kata dari Bishop di atas. Kata-kata Bishop ini adalah bertepatan dengan hadis Rasulullah Saw: "Berwaspadalah kamu terhadap syaitan demi keselamatan agamamu. Ia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu di dalam perkara-perkara yang besar, maka berjaga-jagalah kamu supaya kamu tidak mengikutinya di dalam perkara-perkara yang kecil).

Di antara BARANGAN BUATAN MEREKA yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan daripada kita ialah:

1. Kita telah diajar dan dimomokkan sehingga kita sudah terbiasa dengan 'ILMU PALSU' seperti yang terkandung di dalam buku biologi dan buku pemakanan, kajian dan terbitan para yahudi bahawa jika kita ingin mendapatkan vitamin B atau ingin menambah kandungan darah di dalam tubuh badan kita, kita digalakkan memakan hati haiwan, contohnya hati ayam. Tetapi sebenarnya, Rasulullah Saw tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Ini adalah kerana dengan memakan hati ayam, ianya akan dapat melembabkan fungsi otak kita kerana hati merupakan organ dimana kesemua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. Jadi kandungan kepekatan toksin adalah tinggi di dalam hati ayam.

2. Kita telah diajar di dalam ilmu sains bahawa kopi tidak baik untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah di antara minuman kegemaran Rasulullah Saw selain susu dan madu.

3. Kita telah diajar bahawa daging kambing mempunyai kandungan kolesterol yang tinggi. Sebenarnya daging kambing adalah daging yang paling rendah kandungan kolestrolnya. Daging kambing juga adalah di antara makanan kegemaran Rasulullah Saw.

4. Kita telah diajar bahawa makanan keluaran McDonalds adalah makanan yang berkhasiat. Namun sebenarnya makanan keluaran McDonalds adalah makanan yang terlalu tinggi kandungan MSG dan kolesterolnya serta paling banyak lemak tepu trans.

5. Yahudi juga menggalakkan kita agar minum dan makan makanan yang langsung tidak berkhasiat seperti coke dan maggi. Coke adalah minuman yang amat tidak baik untuk kesihatan kerana ianya mempunyai kandungan gula yang tinggi, berasid, kandungan pH dalam lingkungan 3.5 serta mengandungi racun yang tersembunyi.

6. Yahudi juga telah mengwar-warkan akan kebaikan minumanan soya. Ini kerana USA adalah merupakan pengeluar soya terbesar di dunia. Sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan wanita. Selain dari itu, soya juga dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat serta melemahkan otak dan tulang manusia kerana kandungan di dalam soya mempunyai hormon estrogen yang sama seperti kandungan estrogen yang terdapat pada wanita. Soya juga mengandungi phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk tubuh badan manusia.

Kesimpulannya, para pengikut dan proksi-proksi Al-Masih Ad-Dajjal ini menjalankan perancangan sulit mereka bukan hanya untuk melemahkan kita daripada segi ekonomi, malah dari segi cara pemakanan kita juga.

Firman Allah Swt:
(168) "Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik, dan janganlah kamu ikut jejak langkah syaitan, kerana sesungguhnya syaitan itu ialah musuh yang terang lagi nyata bagi kamu."(Surah Al-Baqarah : Ayat 168)

(88) "Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu, iaitu yang halal lagi baik, dan bertaqwalah kepada Allah yang kepada-Nya sahaja kamu beriman."(Surah Al-Ma'idah : Ayat 88)

(114) "Oleh itu, makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik, dan bersyukurlah akan nikmat Allah, jika benar kamu hanya menyembah-Nya semata-mata."(Surah An-Nahl : Ayat 114)


BISHOP : Pope Benedict pernah mengatakan bahawa kami tidak akan menemui MUHAMMAD YANG KEDUA, sebelum dia berjaya mempertemukan kami kepada khalayak ramai.

SAYA : Tetapi kami seluruh Umat Islam amat yakin dan percaya bahawa Al-Masih Mahdi akan dilantik dan kemudian akan melaksanakan misinya.

BISHOP : Bagaimana jika saya katakan bahawa dia (Al-Masih Mahdi) tidak mengetahui siapa dirinya yang sebenar. Dia mengetahui kebenaran dan melaksanakan misinya hanya kerana perasaan tanggungjawabnya. Perlantikannya sebagai Al-Masih Mahdi itu menandakan usahanya telah berhasil dan bukannya baru bermula.

SAYA : Tetapi mengapa dia berjuang pada waktu dirinya belum dilantik? Apakah selepas dilantik dia tidak boleh berjuang?

BISHOP : Inilah yang amat merisaukan kami. Al-Qur'an dan MUHAMMAD tidak akan sesekali menipu, tetapi ada sedikit helah yang telah disembunyikan daripada kami. Mana mungkin dengan begitu mudah berkata dia Al-Masih Mahdi akan muncul dan dilantik. Jika begitu, mudahlah bagi kami untuk menemukannya. Pope Benedict pernah berkata bahawa MUHAMMAD pada kali ini adalah berbeza dengan MUHAMMAD yang terdahulu. Ulama'-Ulama' kamu dibiarkan hidup kerana MUHAMMAD yang dimaksudkan sedikit pun tidak menyerupai mereka-mereka itu. MUHAMMAD YANG KEDUA ini akan kelihatan lebih kepada seperti SEORANG PENJENAYAH atau seperti ORANG-ORANG YANG MELAKUKAN KESALAHAN, tetapi sebenarnya dia adalah seorang PEMBAWA KEBENARAN, sedangkan kami pula kelihatan seperti ORANG-ORANG BAIK yang berpakaian kemas dan KELIHATAN MULIA yang memperjuangkan nasib kamu. Ya, kerana dia tidak mahu kebenaran tertanggung di bahunya. Kamu tidak akan menemui sebarang huruf-huruf, abjad-abjad dan ayat-ayat di dalam segala usaha-usahanya.

SAYA : Jika begitu, siapa pula yang akan menjadi pengikut MUHAMMAD YANG KEDUA kelak? Bagaimana untuk kami mengetahui bahawa mereka itu sebenarnya adalah pengikut Al-Masih Mahdi?

BISHOP : Jika kamu ingin mengetahuinya, kamu datanglah kepada sesiapa saja dan kemudian kamu ceritakanlah mengenai kebenaran kepada mereka. Selepas kamu mendapat tempat di hati mereka, mereka akan mengatakan kamu adalah dari kalangan orang-orang yang baik dan kata-kata kamu itu adalah yang paling benar. Maka, kebenaran telah pun tertanggung di bahu kamu. Kemudian mereka melihat kamu dan nama kamu. Dan apabila kamu bersikap buruk dan kamu memerhatikan saja ragam mereka, mereka akan mengatakan bahawa kamu adalah dari kalangan orang-orang yang paling jahat dan kata-kata kamu itu adalah kata-kata yang paling dusta. Mereka inilah orang-orang yang paling lemah kerana memerlukan kebaikan kamu untuk membuat keputusan, sama ada cerita kamu itu benar atau pun dusta. Manakala orang-orang yang gagah pula adalah mereka yang tidak memerlukan kebaikan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu benar dan juga tidak memerlukan kejahatan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu adalah dusta. Mereka inilah orang-orang yang akan menyertai MUHAMMAD YANG KEDUA. 'PERMATA YANG HILANG DARI TANGAN ORANG-ORANG MUKMIN' akan kembali semula kepada tuannya, kerana merekalah orang-orang yang sudi menerimanya tidak kira bagaimana ia akan datang kelak. Mereka juga adalah orang yang benar-benar yakin bahawa kebenaran itu adalah milik Tuhan dan MUHAMMAD hanyalah sebagai PENYAMPAINYA.

Nota: Perkara ini perlu diteliti dan difahami sedalam-dalamnya, seandainya mereka mencari MUHAMMAD YANG KEDUA (Al-Masih Mahdi), bukanlah suatu perkara yang sebegitu mudah untuk menemuinya. Mereka kini sedang berusaha mencarinya, begitu juga dengan kita yang sama-sama ingin mengetahui siapakah Al-Masih Mahdi Ini. Sehinggakan pada suatu masa nanti, amat sukar untuk kita mengenalinya, oleh kerana agama yang telah cuba mereka pesongkan dan amat sukar bagi kita untuk menerima agama, sepertimana agama Islam yang di bawa oleh baginda Rasulullah Saw. Firman Allah Swt:

(30) "Dan ingatlah (wahai Muhammad), ketika orang-orqng kafir musyrik (Makkah) menjalankan tipudaya terhadapmu untuk menahanmu, atau membunuhmu, atau mengusirmu. Mereka menjalankan tipudaya dan Allah menggagalkan tipudaya (mereka), kerana Allah sebaik-baik yang menggagalkan tipudaya."(Surah Al-Anfal : Ayat 30)


SAYA : Pakcik, apabila saya amati wajah pakcik dan rakan-rakan paderi pakcik di gereja semalam, ianya kelihatan lebih kurang sama saja. Malah raut wajah Paus juga seakan-akan raut wajah pakcik. Pada zaman sekarang ini agak sukar untuk membezakan wajah orang-orang yahudi dengan wajah orang-orang Amerika dan orang-orang dari Benua Eropah. Semuanya nampak lebih kurang sama saja. Tapi mungkin ini hanya mainan perasaan saya agaknya yang merasakan begitu.

BISHOP : Apa yang kamu katakan itu benar. Orang-orang seperti kamu apabila melihat wajah seseorang manusia, yang ada pada penglihatan kamu itulah yang akan kamu katakan. Tetapi bagi kami, apabila kami melihat wajah seseorang manusia itu, kami melihatnya sehingga tembus ke lubuk hati mereka, apa yang mereka lalui sehari-harian, apakah yang ada di dalam jiwa mereka sehingga menyebabkan wajah-wajah mereka kelihatan seperti ini dan seperti itu.

SAYA : Apa pula kaitannya kehidupan seharian seseorang itu dengan jiwa dan wajahnya?

BISHOP: Pope Benedictyang paling arif akan hal-hal ini sehingga kami menggelarkannya sebagai A MILLION SOUL MAN (Lelaki Sejuta Jiwa). Ya, ada berjuta-juta jenis jiwa manusia di dunia ini. Perbezaan jenis jiwa-jiwa ini sangatlah kecil umpama setebal sehelai kertas yang dibahagikan dengan seribu. Seseorang yang bernama Paus, mampu menghitung seperti itu walaupun dihadapannya terdapat jutaan manusia. Dia mampu menyebutkan mereka satu persatu. Inilah kemampuan MUHAMMAD dan Para Sahabatnya yang kini ianya telah menjadi milik kami. Perasaan kamu itu adalah terhasil dari gerakbalas terhadap BARANGAN BUATAN KAMI. Kamu telah melakukannya setiap hari dan lama-kelamaan ianya akan menjadi seperti air yang menitis menjadi lopak. Apabila lopak itu mula kelihatan, ianya telah menjadi jiwa kamu. Huruf-huruf, abjad-abjad dan ayat-ayat kamu tidak layak sebagai bahasanya, maka wajah kamu adalah sebaik-baik bahasa yang mampu untuk menerangkan apa yang terkandung di dalam hati kamu. Cantik atau hodoh bukanlah penentu kepada segalanya, tetapi terang atau malap cahaya di wajah kamu itulah rahsianya.

SAYA : Tadi pakcik ada menyebut, terdapat berjuta-juta jenis jiwa manusia yang ada di dunia ini. Apakah maksudnya? Mengapa ianya begitu banyak sekali dan bagaimana pula ianya boleh menjadi sedemikian? Sebab dari apa yang saya tahu, manusia cuma mempunyai empat jenis jiwa iaitu jahat, sederhana baik, baik dan sangat baik. Tetapi pakcik pula mengatakan bahawa jiwa itu terdapat berjuta-juta jenisnya.

BISHOP : Begini, cuba kamu fahami akan kata-kata saya ini. Kami telah mewujudkan berbagai-bagai aktiviti di dalam kehidupan manusia yang tiada pada zaman MUHAMMAD DAN PARA SAHABATNYA dahulu. Sehingga ke hari ini, terdapat berbagai PERANAN MANUSIA YANG PALSU. Dari kecil kamu di hantar ke sekolah, kemudian ke universiti dan seterusnya kamu akan bekerja, di mana di dalamnya terdapat berjuta-juta jenis pekerjaan (Kerjaya). Maka berjuta-juta aktiviti dan berjuta-juta jenis jiwalah akan hasilnya. Mereka juga amat menyayangi akan pekerjaan mereka, malah kami akan membuatkan sesuatu keadaan itu di mana mereka akan merasa semakin TERSEPIT dan TERDESAK jika mereka tidak mempunyai KERJAYA. Maka, mereka akan lebih menghargai dan menyayanginya, malah mereka juga akan berebut-rebut untuk memilikinya.

SAYA : Mengapa dan untuk apa Pihak Gereja perlu mewujudkan berjuta-juta jenis JIWA manusia ini? Tetapi ada benarnya juga kerana dari apa yang saya perhatikan, pakcik sendiri tidak bekerja, hanya ke gereja sahaja untuk beribadat.

BISHOP : Terdapat berbagai-bagai agama yang ada di dunia ini. Wajah-wajah manusia itu bergantung kepada agama-agama yang mereka anuti. Wajah orang-orang Islam lain, wajah orang-orang Kristian lain, wajah orang-orang Yahudi lain, wajah orang-orang Hindu lain, wajah orang-orang Buddha juga lain. Perbezaan wajah-wajah manusia itu sangat ketara disebabkan oleh aktiviti seharian mereka yang berlainan. Aktiviti seharian mereka adalah agama, tidak wujud perkara yang lain. Oleh kerana itulah, kami telah berusaha untuk MELUCUTKAN WAJAH-WAJAH AGAMA DARI DALAM DIRI MEREKA DAN MENGGANTIKANNYA DENGAN MENCIPTAKAN BERBAGAI-BAGAI AKTIVITI-AKTIVITI DI DALAM KEHIDUPAN, seperti yang kamu dapat lihat pada hari ini. Maka, wajah mereka akan kelihatan seakan-akan sama saja, dan tentunya jiwa-jiwa mereka juga pasti sama. Misalnya, cuba kamu perhatikan wajah orang-orang yang berumur di dalam lingkungan 20an pada hari ini, dan kemudian kamu perhatikan pula wajah orang-orang yang mempunyai umur yang sama tetapi hidup pada 30 tahun yang lepas. Cuba kamu bandingkan, adakah ianya seakan-akan sama?

SAYA : Mungkin juga, sebab seperti di Malaysia, perbezaan generasi memang ketara. Muka orang-orang muda, ada yang Melayu dah macam Cina, Cina dah macam Melayu. Kadang-kadang bila tengok gambar-gambar yang dimuat naik di dalam laman sosial seperti Myspace, Facebook, Friendster dan sebagainya, susah untuk kita mengecam apakah sebenarnya suku bangsa mereka.

BISHOP : Mereka yang berjuta-juta jenis jiwa itu telah kami gabungkan aktiviti kehidupan mereka untuk menghasilkan suatu wajah manusia baru, jiwa manusia baru, jiwa tanpa agama padanya, yang tidak terdapat pada mana-mana zaman pun sebelum ini, dan mereka itu adalah jiwa pemilik wajah yang kebanyakan daripada kamu pada zaman ini menggelarnya sebagai 'CUTE', SWEET, HANDSOME' dan bermacam-macam lagi istilah yang sama maksud dengannya.Dan kini, lihatlah! Orang-orang yang seperti mereka ini semakin membanjiri setiap pelusuk dunia dan semakin melimpah memenuhi bangsa dan agama itu sendiri. Lihat saja di alam maya (internet). Mereka benar-benar menyukai akan wajah-wajah mereka, malah mereka turut merasa bangga dengannya, padahal mereka tidak menyedari akan kerosakan pada jiwa-jiwa mereka,dan mereka inilah orang-orang yang paling berpotensi untuk dimurtadkan dan menyembah kami sedikit masa lagi.

SAYA : Bagaimana pula orang-orang pakcik menghitung potensi mereka untuk diperlakukan sebegitu?

BISHOP : Kamu datanglah kepada mereka, kemudian kamu mintalah mereka untuk membenci wajah-wajah mereka sendiri. Lihatlah, mereka sendiri yang akan mempertahankan wajah-wajah mereka dan mereka akan berkata bahawa kamu ini adalah orang-orang yang tidak siuman. Dan ingatlah, bahawa Tuhan kepada MUHAMMAD itu telah memberikan kepada kami dengan ramai pengikut dari kalangan wanita. Mereka inilah golongan-golongan yang paling lemah. Jiwa-jiwa mereka telah bergantung sepenuhnya kepada BARANGAN BUATAN KAMI, manakala mereka yang lain pula jika tidak sempat didatangi oleh Al-Masih Ad-Dajjal, akan diuruskan oleh Lucifer. Lucifer akan datang kepada mereka pada saat mereka sedang menghadapi ajal sewaktu maut datang menjemput mereka. Lucifer akan membisikkan ke telinga mereka akan pertolongan dari sakitnya maut dan seterusnya mereka akan dihantar ke neraka buat selama-lamanya.

SAYA : Ini semua adalah karut semata-mata. Apa buktinya?

BISHOP : Baru-baru ini kami telah menerima berita mengenai seorang penjaga makam MUHAMMAD. Ketika itu dia sedang membaca Kitab Al-Qur'an di sisi makam MUHAMMAD dan kemudian dia tertidur. Ketika itu dia telah bermimpi bahawa MUHAMMAD telah datang kepadanya. Dia mengatakan bahawa MUHAMMAD telah mengunjungi Umatnya dan mendapati bahawa di dalam seramai 60,000 Umat Islam yang telah kembali kepada Tuhannya, tiada seorang pun yang benar-benar beriman kepada Tuhannya, dan kamu juga tentu tahu bahawa Lucifer tidak diizinkan untuk menyamar sebagai MUHAMMAD.

(Saya benar-benar tidak menyangka bahawa Bishop ini juga turut mengetahui mengenai iblis/lucifer yang tidak diizinkan oleh Allah Swt Untuk menjelma menyerupai Nabi Muhammad Saw. Pada anggapan saya, hanya Umat Islam saja yang mengetahui akan perkara ini. Ini menunjukkan Pihak Gereja Roman Katolik benar-benar mengetahui bahawa Agama Islam itu sememangnya adalah satu-satunya agama yang benar!)

BISHOP : Perangai orang-orang Islam itu sungguh pelik. Apakah hati mereka semua telah buta. Apakah kami perlu mencederakan sebelah mata kami sendiri agar mereka berkata: "Rupa-rupanyainilahorangyangditunggu-tunggusejaksekianlama."Padahal, kami sudah pun singgah di Kuil Sulaiman, dan sebentar lagi kami akan menuju ke tengah-tengah bumi (Middle Earth).


(Anda tentunya telah menonton filem 'The Lord Of The Ring'.
-Tahukah anda di dalam filem tersebut terdapat slogan yang menyebut 'One Ring To Rule Them All'?
-Tahukah anda di dalam salah satu episod di mana istana Sauron berada di 'Middle Earth' iaitu titik pertengahan pusat bumi?
-Tahukah anda di dalam filem tersebut ada menunjukkan 'satu mata yang terapung di atas menara'?
-Tahukah anda bahawa filem tersebut adalah simbolik kepada peperangan di antara Umat Islam dan para tentera dajjal yang akan berlaku tidak lama lagi?)


BISHOP : Sebelum ini Paus Benedict XVI telah datang ke sini untuk menyambut harijadinya yang ke-81. Ianya disambut di 'GROUND ZERO'. Ramai orang yang telah datang untuk meraikannya. Mereka begitu sayang kepada Paus.

SAYA: Adakah 'GROUND ZERO' yang pakcik sebutkan itu adalah tapak lokasi peristiwa runtuhnya bangunan WORLD TRADE CENTRE (WTC) yang dikatakan akibat daripada di rempuh oleh pesawat yang di dakwa telah di rampas oleh pihak pengganas? Mengapa ianya disambut di situ?


Tapak 'Ground Zero Memorial' iaitu Tapak Peristiwa Runtuhnya Bangunan World Trade Centre Pada 11 September 2001, Semasa Proses Pembersihannya Sehinggalah Ke Hari Ini


BISHOP : Sebelum rombongan Vatican terbang ke sini, Paus sempat bergurau dengan salah seorang Monsignor. Paus berkata:"Saksikanlah, orang-orangIslamakanmelihatsayaberbahagiadimanatempatitutelahmemberiizinuntukpelurudihadiahkankepadamereka."Kemudian Monsignor berkata:"Terlalumerbahayatuandatangkesana. MahukahtuanjikasayamenghantarkesemuaCantusuntukmelindungituan?"Paus pun berkata: "BiarkansahajaCANTUStidursepuas-puasnya. KemudiansajakitakejutkannyaapabilaMUHAMMADYANGKEDUAdatangnanti. Tidakperludirisaukanselagisayatidakmencederakansebelahmatasaya. Bukankahsayahanyapergikesanahanyauntukmenyambutharijadisaja?"Saya sungguh hairan, apabila kami berkata: "PausakanmenyambutHARIJADINYA.", maka orang-orang Islam pun akan berkata:"Oh, diacumamenyambutHARIJADINYAsaja, bukannyaadaapa-apapun."Rupa-rupanya orang-orang Islam itu lebih bodoh dari jangkaan kami. Kebodohan mereka itu telah mengatasi segala usaha kami untuk memperbodohkan mereka, sungguh menakjubkan.

(Pada ketika ini darah saya mula menyirap, hampir hilang kesabaran saya mendengarkan kata-katanya itu. Tetapi oleh kerana saya ingin mencungkil segala rahsianya, terpaksa saya menahan segala rasa amarah saya dan bersabar.)

SAYA : Tadi pakcik ada menyebut salah seorang Monsignor berkata tentang CANTUS. Apakah CANTUS itu?

BISHOP: CANTUS adalah warisan KNIGHT TEMPLAR. Ianya adalah suatu amanah yang telah kami berikan kepada mereka kerana ketaatan mereka kepada para Paderi, Bishop, Kardinal dan kesemua para pemimpin Roman Khatolik. Kami telah memberikan suatu kuasa kepada mereka, kuasa yang meliputi kesemua penjuru dunia. Mereka pergi ke mana saja tanpa banyak soal kepada Paus. Selepas ERA PENJAJAHAN EROPAH KE ATAS DUNIA, dengan izin kami, KNIGHT TEMPLAR telah menyerahkan warisan ini kepada kamu. Bukan kepada orang-orang Islam saja, malahan kepada seluruh bangsa dan agama yang ada di dunia ini.

SAYA : Pada saya pakcik silap. Sejak bila pula kami memikul warisan KNIGHT TEMPLAR seperti yang pakcik katakan itu? Lagipun, dari apa yang saya tahu, kerajaan sesebuah negara itu adalah milik rakyatnya sendiri selepas kemerdekaan.

BISHOP : Di tanah air kamu dahulu, datuk moyang kamu benar-benar tidak mengetahui, malahan tidak menyedari pun bahawa mereka sebenarnya telah 'BEKERJA' untuk KNIGHT TEMPLAR. Kami telah mempergunakan nyawa mereka untuk membunuh Komunis. Begitu juga dengan pihak Komunis, KNIGHT TEMPLAR telah mempergunakan komunis untuk membunuh datuk moyang kamu, dan hasilnya ramai dari kedua-dua belah pihak telah tewas dan terkorban. KNIGHT TEMPLAR benar-benar adalah anak-anak didikan kami. Kematian datuk moyang kamu itu sebenarnya adalah kematian yang sia-sia!

SAYA : Memang benar datuk moyang kami yang telah memperjuangkan tanah air kami dan jika benar pun kematian datuk moyang kami adalah satu kematian yang sia-sia,  apakah kaitannya datuk moyang kami dengan KNIGHT TEMPLAR dan sejak bila pula datuk moyang kami diperalatkan oleh mereka? Apa buktinya?

BISHOP : Mereka telah menjalankan tanggungjawab dan peranan mereka dengan penuh perasaan bangga, malahan ramai dari kalangan orang-orang muda yang bercita-cita untuk menyertainya. Mereka telah menganggap ianya sebagai suatu KERJAYA. Mereka benar-benar menyayangi KERJAYA mereka dan kami telah memberikan PAKAIAN YANG INDAH-INDAH untuk mereka.Mereka benar-benar menyukai PAKAIAN tersebut, malah mereka juga turut berebut-rebut untuk memilikinya. Orang-orang yang telah mereka lindungi memandang mereka sebagai seorang PERWIRA, padahal sebenarnya mereka sendiri tidak mengetahui apakah yang sedang mereka lakukan dan dengan siapakah sebenarnya mereka sedang berkhidmat.

SAYA : PAKAIAN? PAKAIAN apakah yang pakcik maksudkan sehingga mereka tidak menyedari dan tidak tahu dengan siapa sebenarnya mereka berkhidmat?

BISHOP : PAKAIAN yang mereka gunakan itu sebenarnya mempunyai simbol warisan KNIGHT TEMPLAR. Pada bahagian bahu dan lengan PAKAIAN tersebut terdapat PINGAT yang menunjukkan mereka telah diiktiraf untuk menjalankan FUNGSI-FUNGSI yang kami kehendaki, tetapi mereka tidak menyedarinya. PINGAT atau simbol itu kelihatan seperti huruf 'V', itulah sebenarnya simbol CANTUS iaitu warisan KNIGHT TEMPLAR. Ini hanya sebahagian dari permulaannya sahaja sebelum kamu dan masyarakat dunia akan menjadi orang-orang yang lebih BODOH lagi apabila kamu semua bersaing dan berebut-rebut untuk memiliki PINGAT yang lebih TINGGI dan BESAR!

SAYA : PINGAT yang kelihatan seperti huruf 'V' pada bahagian bahu dan lengan pada PAKAIANtersebut? Bukankah para TENTERA, POLIS, ANGGOTA KESELAMATAN dan BADAN-BADAN BERUNIFORM seperti PENGAKAP, KADET, PEGAWAI-PEGAWAI KERAJAAN dan semua itu ada menggunakannya?

BISHOP : Benar! Maka saksikanlah bahawa ke semua ANGKATAN TENTERA dan kesemuanya itu di seluruh dunia ini sebenarnya adalah milik Pihak Gereja! Tidak kira kamu semua dari negara mana sekali pun, kamu semua sebenarnya sedang berkhidmat untuk Paus!

SAYA : Mustahil...! Bukankah setiap negara di dunia ini memiliki ketenteraannya masing-masing? Jadi, peperangan yang berlaku di dunia ini apakah ertinya? Sedangkan pakcik mengatakan bahawa mereka itu semua adalah milik Pihak Gereja.

BISHOP : Buka mata kamu dan lihatlah dunia sedalam-dalamnya! Kesemua para tentera di dunia ini tidak kira dari negara besar seperti British, Amerika, Perancis, China, India, Jepun dan Iran, malah negara emas seperti negara kamu iaitu Malaysia dan Indonesia, mereka semua itu turut memakai PAKAIAN dan PINGAT-PINGAT yang sama. Mengapa mereka semua tidak memakai PAKAIAN mengikut budaya dan agama masing-masing? Paus berkuasa untuk menggunakan sesiapa sahaja di antara mereka untuk dikorbankan.


Di Antara Simbol-Simbol Yang Kelihatan Seperti Simbol 'V' Yang Terdapat Pada Pakaian Uniform Angkatan Tentera, Polis dan Badan-Badan Beruniform Di Seluruh Dunia.


(Saat ini saya mula terfikir, pada mulanya saya menganggap hanya JUBAH yang digunakan oleh para GRADUAN UNIVERSITI saja yang sama dengan JUBAH Paderi, rupa-rupanya PAKAIAN TENTERA, POLIS dan BADAN-BADAN BERUNIFORM juga turut sama di mana-mana negara sekali pun. Jika terdapat perbezaan pun, ianya cuma sedikit dan FUNGSI-FUNGSINYA tetap sama sahaja.Adakah mereka yang di hadapan namanya terletak gelaran KOPERAL, LANS KOPERAL, SARJAN, INSPEKTOR, MEJAR dan sebagainya itu mengetahui akan perkara ini? Seperti apa yang telah Bishop ini katakan:'Mereka sendirilah yang akan mempertahankan PAKAIAN mereka, tanpa kami perlu bersusah-payah untuk mempertahankannya'.Simbol'V'?Selepas saya berfikir sejenak, barulah saya menyedari mengenai simbol tersebut yang adadigunakan oleh PARA ANGKATAN TENTERA di seluruh dunia untuk melambangkan PANGKAT dan KEDUDUKAN mereka, dan simbol 'V' itu juga adalah SECRET SIGN ILLUMINATI (Tanda Rahsia ILLUMINATI). Berkenaan CANTUS pula, istilah itu tidak pernah saya dengar sebelum ini. Mungkin ianya adalah kerahsiaan tertinggi yang didedahkan oleh Bishop ini)



(DIALOG TEMUBUAL BAHAGIAN 2/3) :
(Bishop tersebut mengatakan pada saya bahawa dia baru saja pulang selepas mendapat undangan dari Gereja St. Peter Basilica, Vatican kerana ada urusan penting dan mesyuarat yang turut disertai seramai 2500 orang Bishop di suatu tempat yang dia enggan memberitahu saya).

BISHOP : Akan sampai masanya kami akan menanggalkan PAKAIAN kami. Kami tidak lagi memerlukan itu semua, kerana akan tiba giliran kami pula yang akan menuntut segala hutang-hutang budi yang telah kamu dan masyarakat dunia ambil daripada kami, di mana selama 1000 tahun kami telah bersabar dan tidak kami ambil sedikit pun nikmat kehidupan itu daripada kamu, malahan hanya cukup-cukup saja makan dan minum untuk jasad kami. Kini giliran kamu dan masyarakat dunia pula yang akan membayar HARGA DUNIA yang telah kami binakan untuk kamu. Paus Benedict XVI juga sudah hampir selesai dengan PEKERJAANNYA. Hanya sedikit masa saja lagi sebelum Vatican dapat melepaskan PENGHULU SEGALA PAUS iaitu PAUS ROMAN PETER II. Dia adalah Paus yang paling hebat, Paus yang paling agung, Paus yang terakhir sebelum hari pengadilan (Hari Kiamat). Dia jugalah yang akan menunggu ketibaan MUHAMMAD YANG KEDUA.

SAYA : Sungguh misteri orang-orang pihak pakcik ini. Bagi kami seluruh Umat Islam, kami tetap percaya bahawa Nabi Isa as akan berpihak kepada Al-Masih Mahdi. Tetapi berlainan pula dengan orang-orang pihak pakcik. Orang-orang pihak pakcik adalah pengikut Nabi Isa as. Jadi, siapakah sebenarnya Pihak Gereja sehingga Nabi Isa as sendiri tidak berpihak kepada Agama Kristian? Dan bagaimana pula dengan Paus? Apakah kedudukannya apabila Nabi Isa as turun ke dunia ini nanti?

(Tetapi Bishop ini tidak mahu menjawab persoalan saya itu dan hanya membisu dengan senyuman yang sinis)

Sabda Rasullulah Saw:
"Dajjal itu sudah wujud sejak sekian lama. Ia dikurung dan dirantai di sebuah pulau dan dijaga oleh seekor binatang yang bernama Al-Jasassah."(Hadis Sahih Muslim)

(Adakah mungkin Paus Roman Peter II ini adalah Al-Masih Dajjal? Saya pernah mengadakan suatu perbincangan dengan seorang Pengkaji. Beliau mengatakan bahawa orang-orang Kristian percaya bahawa Paus Roman Peter II inilah yang akan menyelamatkan mereka daripada ANTICHRIST, iaitu nama lain bagi Al-Masih Ad-Dajjal, gelaran oleh Umat Islam. Matanya buta sebelah dan kini ianya dikenali dengan simbol MATA SATU. Bayang-bayang kehadirannya ialah SEGITIGA, MATA SATU, PIRAMID dan SINGA. Tetapi pada pendapat saya, mungkin Paus Roman Peter II ini adalah Al-Masih Ad-Dajjal. Umat kristian akan terus tersesat dan disesatkan lagi oleh Paus Roman Peter II ini. Jika benar Paus Roman Peter II ini adalah Al-Masih Ad-Dajjal, maka ia akan keluar memerintah dunia melalui Baitulmuqaddis, Jerusalem sepertimana yang telah disebutkan di dalam ceramah Maulana Imran N. Hosein. Jika seseorang itu menjadi Pope, sudah pastilah pusat pemerintahannya akan berpusat di Vatican, bukannya di Baitulmuqaddis, Jerusalem. Bagaimana pula ianya begitu? Sebelum ini saya ada mendengar desas-desus yang mengatakan pusat pemerintahan Vatican akan berpindah ke Baitulmuqaddis, Jerusalem tidak lama lagi. Tujuan pemerintahan Pope perlu dipindahkan ke Baitulmuqaddis, Jerusalem adalah kerana masanya yang sudah semakin hampir dan The Last Pope akan dilantik dan memerintah dunia dari sana! Paus Roman Peter II itu kemungkinan besarnya adalah Al-Masih Ad-Dajjal, kerana dialah yang akan memerintah dunia dari Baitulmuqaddis, Jerusalem yang telah dirantai sejak sekian lama)


Simbol-Simbol Dajjal

Vatican City

Baitulmaqdis, Jerusalem


SAYA : Tadi pakcik ada menyebut tentang pekerjaan Paus Benedict XVI yang telah hampir selesai dan seterusnya akan ada orang yang akan menggantikan tempatnya. Apakah maksudnya?

BISHOP : Masa itu tidak akan berhenti walau sesaat pun, dan ianya akan terus berlalu meninggalkan kita, begitu juga dengan Paus yang semakin hari semakin di mamah usia dan menjadi semakin tua. Jasad manusia itu ada usianya tetapi jiwa manusia itu tiada usianya kerana jiwa dapat diserah dan dipindahkan pada jasad yang masih hidup. Ianya tiada masalah bagi mana-mana Paus. Jika jasad mereka telah mati, jiwa mereka akan disambung pula oleh Paus yang seterusnya. Paus Pius XII yang terdahulu telah melahirkan satu HAMBA. HAMBA yang telah diberikan oleh Paus suatu kuasa yang akan menemui sesiapa saja,HAMBAyang akan akan menemui kamu tanpa jasad Paus di hadapan kamu. HAMBA ini akan pergi kepada setiap manusia yang bernyawa dengan pantas, begitu pantas sehinggakan ia mampu datang kepada bayi-bayi yang baru saja keluar dari rahim ibunya. Dan setelah itu, HAMBA ini akan mengikuti sehingga sejauh mana usia bayi-bayi yang telah dilahirkan itu. HAMBA ini buta, ia tidak mempunyai rupa dan ia juga tidak mempunyai nama.

SAYA : Apakah maksud dengan kata-kata pakcik itu? Siapakah HAMBAyang Paus Pius XII lahirkan itu? Adakah ianya mengenai seseorang atau 'sesuatu' yang lain?

BISHOP : Paus Pius XII pernah berkata: 'Siapalah jasad tanpa jiwa dan siapalah jiwa tanpa jasad'. PEKERJAAN para Paus itu telah membuatkan lidah-lidah manusia itu berkata: PECAH DAN PERINTAH. PECAH DAN PERINTAH ini telah diajarkan kepada kamu dengan perbezaan warna kulit, kemudian kami menghasilkan ianya agar menjadi lebih halus lagi. PECAH DAN PERINTAH ke atas warna kulit kamu telah dilakukan dengan meletakkan sesuatu kaum itu di suatu wilayah yang kamu namakannya sebagai NEGARA. Dan kemudian PECAH DAN PERINTAH ini telah diserapkan ke dalam hati-hati kamu pula. Sungguh menakjubkan sekali, kerana sehingga ke hari ini kamu dan seluruh masyarakat dunia masih menganggap dan memahami ianya sebagai perbezaan warna kulit. Selain daripada PARA SAHABAT MUHAMMAD, hanya kami sahaja yang mengerti apa yang dimaksudkan dengan 'Demi Tuhan Yang Jiwa MUHAMMAD Itu Di Tangan-Nya', yang kini ianya telah menjadi 'Demi Tuhan Yang Jiwa-Jiwa Manusia Itu Di Tangan Paus'. MUHAMMAD itu benar-benar sungguh bijaksana. MUHAMMAD hanya membenarkan wujudnya hubungan di antara Tuhan dan makhluknya, Para Rasul dan umatnya, raja dan rakyatnya serta ibubapa dan anak-anaknya, tidak wujud hubungan yang lain. Maka kami telah mewujudkan pelbagai hubungan sesama manusia dengan watak-watak kehidupan yang berbeza dan palsu. Misalnya, di dalam sesebuah perniagaan yang memerlukan orang-orang yang berperanan sebagai PENGARAH, TIMBALAN PENGARAH, SETIAUSAHA, EKSEKUTIF dan lain-lain lagi. Kamu juga diajar supaya merasakan diri kamu sebagai suatu kaum yang ketinggalan jauh di belakang sekiranya tidak wujud kesemua watak-watak ini di dalam kehidupan kamu. Perbezaan watak-watak inilah yang akan meMECAH PERINTAHkan hati-hati kamu. Saya juga pernah terfikir, TIDAKKAH TERLINTAS PADA FIKIRAN ORANG-ORANG ISLAM ITU, MENGAPA WATAK-WATAK INI TIDAK PERNAH WUJUD SEMASA ZAMAN MUHAMMAD DAHULU?

SAYA : Adakah ini yang dikatakan sebagai HAMBA oleh Paus? Mengapa ianya tidak mempunyai sebarang simbol atau petunjuk seperti sebelum Ini?

BISHOP : Ada, dan ianya juga mempunyai nama. Para paus telah menamakan HAMBA ini sebagai BENEDICTINE ORDER. Ianya sangat persis untuk mengetahui jiwa-jiwa manusia sama ada mereka akan menyembah Tuhan kepada MUHAMMAD, atau menjadi penyembah Lucifer/iblis.

SAYA : BENEDICTINE ORDER? Adakah ianya mengenai seseorang individu atau sesuatu seperti peraturan atau undang-undang?

BISHOP : BENEDICTINE ORDER adalah segala perkara yang ada di dunia ini yang tertulis di atas kertas yang kemudiannya kamu akan mengatakan ianya sebagai ILMU. Maka terbentuklah diri kamu seperti yang kamu lihat pada hari ini. Bukannya mudah bagi kami untuk membuatkan kamu menerima ianya sebagai ILMU.

SAYA : Mengapa pula pihak gereja perlu bersusah payah untuk membuatkan kami supaya menerima ianya sebagai ILMU?

BISHOP : KeranaILMU itu sebenarnya adalah UNDANG-UNDANG. ILMU itu juga adalah UNDANG-UNDANG untuk jiwa-jiwa kamu, dan UNDANG-UNDANG bertulis yang ada di dunia ini masih lagi sebagai UNDANG-UNDANG tetapi ianya adalah untuk jasad kamu. Misalnya ILMU SAINS, mengapa ianya diajarkan kepada kamu di dalam bentuk ianya sebagai ILMU dan bukannya diajar di dalam bentuk UNDANG-UNDANG? Ini kerana sudah pasti kamu tidak mahu mempelajarinya kerana kamu akan melihat ianya sebagai suatu PAKSAAN. Dan para Paus juga telah mengamanahkan BENEDICTINE ORDER ini kepada UNITED NATION (UN).

SAYA : UNITED NATION (UN)? PERTUBUHAN BANGSA-BANGSA BERSATU (PBB)? Bukankah PERTUBUHAN BANGSA-BANGSA BERSATU (PBB) itu selalu melakukan amal kebajikan, membantu negar-negara miskin dan menjadi rujukan kepada mana-mana negara yang menghadapi masalah?

BISHOP : Benar, tetapi itu hanya pada pandangan mata kamu dan masyarakat dunia saja. BENEDICTINE ORDER itu sebenarnya adalah SYMBOLIZE BY THE OLIVE WHEAT AND GRAIN. Cuba kamu perhatikan simbol yang digunakan oleh UNITED NATION (UN). Itulah sebenarnya simbol BENEDICTINE ORDER. Para Paus telah membina perjuangan yang akan diselesaikan oleh Paus yang seterusnya.


(Logo PERTUBUHAN BANGSA-BANGSA BERSATU (PBB) Atau UNITED NATION (UN) Yang Mempunyai Simbol BENEDICTINE ORDER. Simbol Tersebut Menunjukkan Gambar Planet Bumi Pada Bahagian Dalamnya, Manakala pPada Bahagian Luarnya Pula Terdapat Gambar Seperti Padi Yang Mengelilingi Planet Bumi Tersebut Iaitu Pada Bahagian Kanan Dan Kirinya)


BISHOP : Saya tahu, apabila kamu mendengar UNITED NATION (UN), di fikiran kamu pasti akan terbayang suatu KUASA BESAR. Dari sebesar-besar UNDANG-UNDANG sehinggalah ke sekecil-kecil UNDANG-UNDANG yang terkandung di dalamnya. Pertama kali BENEDICTINE ORDER datang kepada kamu adalah pada ketika kamu baru saja dilahirkan. Kamu perlu mendaftarkan sijil kelahiran kamu, sehinggalah pada saat kematian kamu, kamu perlu mendaftarkan sijil kematian kamu. Hanya pada ketika itulah, BENEDICTINE ORDER akan terpisah daripada kamu. Dan ketahuilah, bahawa segala UNDANG-UNDANG seperti UNDANG-UNDANG JENAYAH, UNDANG-UNDANG EKONOMI, UNDANG-UNDANG JALANRAYA, dan apa saja di dunia ini yang namanya UNDANG-UNDANG, ia sebenarnya adalah BENEDICTINE ORDER.

SAYA : Tidak! Tidak mungkin! Bukankah setiap negara itu mempunyai peruntukan dan hak-hak untuk menggubal undang-undangnya sendiri? Bagaimana pula pakcik boleh mengatakan bahawa segala undang-undang yang ada di dunia ini adalah milik pihak gereja?

BISHOP : Tiada faedahnya pun untuk saya berbohong pada kamu. Cuba kamu lihat saja di mana-mana negara sekali pun. Contohnya pada BENDERA, JATA, MAHKAMAH, PERLEMBAGAAN dan apa saja yang seumpama dengannya, mereka semuanya menggunakan simbol BENEDICTINE ORDER. CANTUS dan BENEDICTINE ORDER adalah seperti adik-beradik, ianya tidak dapat dipisahkan.

SAYA : Jika UNDANG-UNDANG BENEDICTINE ORDER pada jasad manusia itu mempunyai simbol-simbol seperti yang terdapat pada BENDERA, JATA, MAHKAMAH, PERLEMBAGAAN dan semua itu, bagaimana pula dengan UNDANG-UNDANG BENEDICTINE ORDER yang terdapat pada jiwa manusia?

BISHOP : Inilah apa yang dikatakan sebagai sesuatu yang paling berat sekali bagi kamu. MUHAMMAD dan Para Sahabatnya tidak membenarkan ILMU-ILMU itu, iaitu sesuatu yang memberikan harga kepada diri kamu sendiri. Maka, dari situ kami hasilkan PERKARA-PERKARA YANG BERLAWANAN DENGAN MUHAMMAD DAN PARA SAHABATNYA. Setiap perkara yang kamu lalui sehari-hari akan membentuk jiwa kamu. Semasa kamu kecil kamu diajar untuk menggunakan pancaindera kamu. Kemudian kamu diajar bagaimana sesuatu ILMU itu akan meresap ke dalam fikiran kamu. Kamu juga diajar membaca, menulis, mengira, mewarna, bermain, berlari dan sebagainya. Setelah itu kamu akan di tanya: "Apabila sudah besar nanti hendak jadi apa?", "Apa cita-cita kamu?". Kemudian kamu diajar supaya menjawab: "Apabila saya sudah besar nanti, saya hendak menjadi seorang doktor", "Cita-cita saya hendak menjadi seorang peguam" dan sebagainya. Pada ketika ini perbezaan jiwa manusia itu masih lagi belum wujud, tetapi FUNGSI-FUNGSI watak-watak itu sudah kamu fahami. Selepas itu kamu akan diajar pula dengan FUNGSI-FUNGSI ILMU-ILMU itu, bagaimana setiap ILMU itu akan bertindak mengikut maknanya sendiri. Kamu pula mulai akan merasa kagum dan mula mempercayai ILMU-ILMU itu. Selepas itu kamu akan dipisahkan pula denganorang-orang lain. Kemudian kamu diajar pula untuk menilai di antara golongan orang-orang yang cerdik pandai dan golongan orang-orang yang lembab dan bodoh. Kemudian kamu melihat golongan orang-orang yang cerdik pandai mendapat pujian, manakala golongan orang-orang yang lembap dan bodoh pula akan dikutuk dan dimarahi oleh guru-guru dan ibubapa mereka, dan INILAH ASAS UNTUK MEMECAH-BELAHKAN KAMU! Kemudian kamu diajar pula mengenai PERPADUAN DI ANTARA KAUM, supaya kamu mempercayai bahawa warna kulitlah yang telah menjadi penyebab kepada perpecahan kamu. PERBEZAAN ILMU-ILMU ITU SEBENARNYA ADALAH SENJATA! ILMU-ILMU yang berbeza maka PEKERJAAN kamu juga turut berbeza. Apabila PEKERJAAN kamu berbeza, maka akan berbezalah WANG PENDAPATAN kamu. Apabila WANG PENDAPATAN kamu berbeza, maka akan berbezalah RUMAH KEDIAMAN kamu, akan berbezalah BARANG PERHIASAN kamu dan juga akan berbezalah DARJAT DAN MARUAH diri kamu! Kemudian kamu diajar pula mengenai istilah MISKIN KAYA TIADA BEZA SAMA SAHAJA. Maka lupalah kamu bagaimana segala-galanya itu bermula. Maka, PELBAGAI MASALAH KEHIDUPAN DIREKA, SUPAYA PELBAGAI JALAN PENYELESAIAN DAPAT DIREKA. PELBAGAI JALAN PENYELESAIAN DIREKA, SUPAYA PELBAGAI ILMU DAPAT DIREKA. PELBAGAI ILMU DIREKA, SUPAYA PELBAGAI PEKERJAAN DAPAT DIREKA. PELBAGAI PEKERJAAN DIREKA, SUPAYA PELBAGAI TARAF KEHIDUPAN DAPAT DIREKA. PELBAGAI TARAF KEHIDUPAN DIREKA, SUPAYA PELBAGAI JIWA MANUSIA DAPAT DIREKA. PELBAGAI JIWA MANUSIA DIREKA, SUPAYA PELBAGAI MARUAH DAPAT DIREKA. PELBAGAI MARUAH DIREKA, SUPAYA PELBAGAI CARA HARGA DIRI MEREKA DAPAT DIBELI. MARUAHLAH YANG AKAN MENGKAFIRKAN SELURUH ORANG-ORANG ISLAM, MANAKALA MEREKA YANG KAFIR ITU SEMEMANGNYA TELAH KAFIR!

SAYA : Bagaimana pula MARUAH boleh mengkafirkan orang-orang Islam? Apa buktinya?

BISHOP : BENEDICTINE ORDER telah pun berkuasa ke atas kamu dan masyarakat dunia di muka bumi pada hari ini. Tiada sesiapa pun yang akan dapat melarikan diri daripadanya. Malahan mereka sendirilah yang akan berebut-rebut untuk memilikinya. Mereka sangat menyayangi diri mereka sendiri, malah mereka akan mempertahankan MARUAH ini dengan apa cara sekali pun. Kami tidak perlu bersusah-payah untuk berbuat apa-apa pun. Kami juga telah memberikan PAKAIAN yang indah-indah kepada mereka. Mereka benar-benar menyukainya. Malah, jika Paus berkata kepada mereka bahawa PAKAIAN itu adalah kerana khidmat mereka kepadanya, mereka akan turut bermati-matian menafikannya. Maka, bagaimanakah MUHAMMAD YANG KEDUA dapat menyelamatkan mereka, sedangkan Paus sendiri sudah pun mengatakan akan kebenarannya.

SAYA : PAKAIAN apakah yang telah diberikan kepada mereka sehingga begitu sekali jadinya?

BISHOP : Mereka adalah orang-orang yang memakai 'TIE' (TALI LEHER). Itulah simbol sebenar BENEDICTINE ORDER. Malah apa saja PEKERJAAN manusia yang didatangkan dengan PAKAIAN itu adalah BENEDICTINE ORDER! Mereka semua itu adalah orang-orang yang kamu gelar sebagai GOLONGAN PROFESIONAL. Pakaian kolar putih dan kolar biru, pakaian formal, pakaian seragam (uniform) dan semuanya itu sebenarnya berkhidmat untuk BENEDICTINE ORDER. Lihat saja pada pakaian seragam para pelajar sekolah, doktor, peguam, ahli-ahli perniagaan dan yang seumpama dengannya, mereka semua itu sama saja. Walaupun pada PAKAIAN mereka semua itu terdapat perbezaan di antara satu sama lain, tetapi FUNGSI-FUNGSI mereka tetap sama, iaitu menuju ke arah BENEDICTINE ORDER. Mereka semua itu sebenarnya tidak menyedari bahawa mereka sendirilah yang telah menjayakan proses perjalanan BENEDICTINE ORDER. Seluruh masyarakat dunia benar-benar telah dikuasai oleh Pihak Gereja.


Pakaian Seragam Sekolah. (School Uniform)

Pakaian Seragam Doktor. (Doctor Uniform)

Pakaian Seragam Ahli Korporat


SAYA : Bagaimana pula ianya boleh menjadi sedemikian rupa? Apa yang telah berlaku sehingga pakcik mengatakan seluruh masyarakat dunia telah berkhidmat untuk Paus?

BISHOP : Begini, suatu masa dahulu, salah seorang daripada pemimpin kamu yang telah memegang tampuk pemerintahan negara kamu selama 20 tahun itu, telah diundang untuk menemui Paus John Paul II. Di dalam pertemuan itu, pemimpin negara kamu itu telah ditanya mengenai pencapaian BENEDICTINE ORDER di sana. Paus John Paul II merasa begitu gembira sekali dengan pandangan pemimpin negara kamu itu yang suka akan orang-orang Jepun dengan mengungkap istilah 'DASAR PANDANG KE TIMUR'. Pemimpin negara kamu itu sering mengulang-ulang kata-kata itu kepada Paus John Paul II. Oleh kerana itulah mengapa orang-orang Islam dan masyarakat dunia itu sengaja dicabar dengan kepesatan kemajuan, manakala orang-orang kafir pula sengaja dimajukan ke hadapan supaya orang-orang Islam dan masyarakat dunia akan merasa tersepit dan terdesak, dan membuatkan mereka merasakan bahawa BENEDICTINE ORDER itu adalah suatu keperluan hidup. Sebenarnya, masyarakat dunia terutamanya orang-orang Islam itu tidak menyedari bahawa mereka sedang bersaing untuk BENEDICTINE ORDER. Saya sebagai seorang Bishop juga mengetahui tentang mutiara kata orang-orang Islam yang terkenal seperti 'BERJAYA DI DUNIA DAN DI AKHIRAT' atau 'MENJADI SEORANG ISLAM YANG CEMERLANG'. Semua ini dirancang supaya ianya akan meyakinkan mereka tanpa kami perlu menyuruh mereka berkata seperti itu. Sebenarnya, ini semua telah dirancang sejak 1000 tahun yang lalu, semasa zaman seorang paderi yang bernama St. Malachy. Vatican telah merancang bahawa Paus yang ke-111 akan memikul suatu tanggungjawab. Maka, Kardinal Joseph Ratzinger semasa beliau telah ditabalkan sebagai Paus yang ke-111, telah diberi gelaran dengan nama 'Paus Benedict XVI', iaitu paus terakhir yang menggunakan nama BENEDICT. Dialah Paus yang akan meraikan kejayaan BENEDICTINE ORDER. Kejayaan ini dinamakan sebagai GLORY OF THE OLIVE. Tahukah kamu  bahawa mengapa MUHAMMAD YANG KEDUA apabila ia muncul kelak, akan kelihatan seperti 'seorang penjenayah', 'orang-orang gelandangan' atau 'orang-orang jahat' seperti yang telah saya katakan sebelum ini? Ini adalah kerana ia pasti akan menentang akan BENEDICTINE ORDER.Ya, setelah Umat Islam itu sendiri yang mengakui bahawa PEKERJAAN mereka itulah yang mendatangkan keselesaan di dalam hidup mereka, dan mereka akan berkata: "ILMU-ILMU INI ADALAH DARIPADA PARA CENDEKIAWAN ISLAM YANG TERDAHULU, DAN LIHATLAH KAWAN-KAWANKU, INILAH NIKMAT ISLAM." Sebab itulah Umat Islam telah diumpan supaya mereka mempertahankan ILMU-ILMU itu dengan menganggap bahawa ianya adalah lahir daripada sarjana-sarjana Islam. Padahal kamilah yang telah mengubahsuai ILMU-ILMU tersebut sebelum para penjajah mengajarkannya kepada kamu. Apabila Paus Roman Peter II muncul kelak, Umat Islam akan dituduh oleh orang-orang kafir bahawa ILMU-ILMU kepunyaan Umat Islamlah yang telah membawa kerosakan kepada mereka. Orang-orang Islam akan dibunuh habis-habisan oleh orang-orang kafir. Kami Pihak Gereja tidak perlu bersusah-payah untuk berbuat apa-apa pun. Adakah orang-orang Islam yang dikatakan sebagai UMAT ISLAM YANG CEMERLANG akan pergi meninggalkan kesemua KECEMERLANGAN mereka pada ketika MUHAMMAD YANG KEDUA datang untuk mencabut KECEMERLANGAN PALSU mereka? Saya fikir TIDAK! Ini kerana mereka sendirilah yang akan mempertahankan BENEDICTINE ORDER. Saya izinkan, malah saya sarankan kepada kamu, untuk kamu menceritakan dan menyebarkan perkara ini kepada orang-orang Islam dan seluruh masyarakat dunia, dan kamu akan melihat bahawa mereka sendiri akan berkata kepada kamu bahawa kamu dan segala cerita kamu itu semuanya adalah suatu tipu muslihat dan dusta semata-mata.


Luahan peribadi:
1. Dari apa yang saya tahu dan saya ingat, satu-satunya pemimpin negara kita yang pernah bertemu dengan Paus John Paul II ialah TUN MAHATHIR yang pada ketika itu belum lagi meletakkan jawatannya dan juga seorang pemimpin yang gemar akan DASAR PANDANG KE TIMUR serta memegang tampuk pemerintahan selama 20 tahun.

2. Lambang UNITED NATION (UN) itu sendiri adalah OLIVE WHEAT AND GRAIN. Adakah Bishop ini sengaja mereka-reka cerita mengenai UNITED NATION (UN) ini? TIDAK! Ini kerana UNITED NATION (UN) itu sebenarnya adalah salah satu di antara pelan utama mereka untuk mewujudkan ONE WORLD GOVERNMENT tidak lama lagi! Masihkah anda ingat lagi pada slogan 1 ISRAEL? Masihkah anda ingat lagi pada slogan 1 SINGAPORE? Dan tentunya anda mengetahui mengenai slogan 1 MALAYSIA!

3. Ramai orang menuntut ilmu kerana mengejar pangkat dan kedudukan. Inilah salah satu tanda-tandanya kiamat. Keadaan ini bertepatan dengan situasi pada zaman sekarang, di mana manusia menuntut ilmu kerana mahu mengejar pangkat dan kedudukan harta!

4. Bishop ini juga tidak kisah jika segala rahsianya ini disebarkan kepada umum kerana dia amat yakin dan percaya bahawa ramai di antara kita yang tidak akan mempercayainya. Ada beberapa faktor yang menyebabkan kita tidak mempercayainya. Diantaranya ialah kerana minda kita telah terlalu lama duduk terpenjara oleh sistem Al-Masih Ad-Dajjal ini.



(DIALOG TEMUBUAL BAHAGIAN 3/3) :

BISHOP : Sudah lama saya tidak melihat kamu disini. Ke mana kamu pergi? Kasihan saya melihat pakcik kamu itu sendirian saja dirumah.

SAYA : Oh, saya pulang ke Malaysia sebentar, kerana ada urusan yang perlu diselesaikan disana.

BISHOP : Hmmm. urusan? Buat persiapan ke?

(Terkedu saya apabila Bishop ini berkata sedemikian)

SAYA : Bukan pakcik. Saya cuma teringin untuk bertemu dengan kawan-kawan lama disana. Tapi, sebelum saya berangkat ke sini, saya ada membuat satu analisi, dengan mengumpulkan berita-berita mengenai peristiwa-peristiwa yang pernah terjadi di Malaysia dan suratkhabar-suratkhabar lama yang bertarikh dari sebelum zaman kemerdekaan sehinggalah sekarang. Kemudian saya meminta peguam saya untuk menyusun setiap perlembagaan undang-undang dari yang paling besar sehinggalah kepada yang paling kecil, dan ianya telah menjadi bentuk seperti sebatang pokok yang mempunyai dahan dan ranting serta dedaunnya. Setelah itu, saya menyewa sebuah dewan dan mengupah beberapa orang pembantu supaya menulis kembali diatas kertas apa yang telah disusun oleh peguam saya tadi. Setelah selesai menulisnya diatas kertas, kertas tersebut disusun satu persatu mengikut susunannya sehinggakan lantai di dalam dewan tersebut penuh dengan kertas-kertas tersebut sehingga ke kaki lima. Kertas ini berwarna hitam. Kemudian saya meminta peguam saya untuk mengesan rekod-rekod kes mahkamah yang pernah berlaku di Malaysia dan menulisnya diatas kertas dan menyusunnya mengikut kertas hitam tadi (Kes ini adalah kes yang berdasarkan peruntukkan undang-undang). Kertas mahkamah ini pula berwarna coklat dan ditampal diatas kertas hitam tadi. Di sebuah dewan yang lain pula, saya telah mengupah beberapa orang untuk menyusun kertas-kertas yang telah ditulis mengikut peringkat organisasi kerajaan, kementerian dan jabatan mengikut pokok dan rantingnya. Kertas kerajaan ini pula berwarna biru. Selepas itu kami susun pula fungsi-fungsi dan duti-duti setiap organisasi kerajaan ini diatas kertas berwarna hijau dan ditampal diatas kertas berwarna Biru. Di sebuah dewan yang lain lagi, saya telah mengupah beberapa orang untuk menyusunnya mengikut peringkat organisasi kerajaan dari pemerintah, menteri sehinggalah kepada para pegawai kerajaan. Susunan ini adalah mengikut gred jawatan. Organisasi kerajaan ini ditulis di atas kertas berwarna merah. Kemudian tugas-tugas jawatannya ditulis diatas kertas berwarna oren dan ditampal diatas kertas berwarna merah tadi. Manakala di dalam 6 dewan yang terakhir dan juga merupakan dewan yang paling besar, inilah yang paling sukar. Kami telah menyusun setiap peristiwa-peristiwa dan berita-berita yang telah berlaku selama lebih 50 tahun, 365 hari setahun, 30 hari sebulan, 7 hari seminggu, 24 jam sehari. Kertas-kertas peristiwa ini pula berwarna kuning. Pokok dan dahannya berdasarkan turutan tarikh. Banyak juga wang yang saya belanjakan untuk melakukan kerja-kerja analisis tersebut.

BISHOP : Jika orang lain mengetahui tentang apa yang telah kamu lakukan itu, mereka pasti akan berkata bahawa kamu ini orang yang kurang siuman. Tetapi tidak bagi saya. Pada saya, kamu melakukannya untuk mencari sesuatu yang orang-orang lain langsung tidak mempedulikannya. Tetapi apa yang kamu lakukan itu akan menemui jalan buntu semasa kerja-kerja penyusunan tersebut.

SAYA : Benar pakcik. Bagaimana pakcik mengetahuinya?

BISHOP : Kamu mahu melihat BENEDICTINE ORDER dengan seluas mata memandang, kamu mahu mengetahui bagaimana BENEDICTINE ORDER ini terhasil, tetapi susunan yang kamu lakukan itu terdapat banyak kekurangannya. Ini adalah kerana manusia yang perlu menggerakkannya. Kamu tidak akan mampu menulis bilangan manusia di atas sekeping kertas.

SAYA : Mungkin pakcik dan pihak gereja juga pernah melakukan seperti apa yang telah saya lakukan itu. Saya rasa mungkin Vatican telah menyusulnya beratus-ratus tahun dahulu. Ini cuma anggapan saya saja.

BISHOP : Tidak, kami tidak pernah menulisnya walau di atas sekeping kertas sekali pun. Ianya hanya bermain-main di dalam fikiran kami saja.

SAYA : Mustahil! Perkara ini begitu rumit sekali. Akal manusia pun tidak mampu untuk mengingati semua itu.

BISHOP : Itu semua tiada masalah bagi Paus, malahan bagi para paderi sekali pun. BENEDICTINE ORDER hanya berlegar-legar di dalam ingatan mereka. Kami sangat mengenali para Wali Islam lebih daripada anak-anak murid para Wali Islam itu sendiri mengenali gurunya. Para Wali Islam itu adalah lebih mulia daripada para Malaikat. Mulia bukan hanya pada nama, malahan para Wali Islam juga mampu melakukan sesuatu yang mampu dilakukan oleh para Malaikat.

SAYA : Memang benar Wali-Wali Allah Swt itu mulia dan saya tidak menafikannya. Tetapi manusia dan Malaikat adalah makhluk yang berbeza dan alamnya juga berbeza. Mana mungkin manusia mampu melakukan perkara yang mampu dilakukan oleh para Malaikat.

BISHOP : Tuhan kepada MUHAMMAD pernah berkata bahawa Malaikat mampu mengira jumlah titisan air hujan yang turun dari langit, dan para Wali Islam mampu mengira akan kerosakan pada jiwa-jiwa manusia satu-persatu dan juga punca mengapa ianya berlaku, umpama jumlah titisan air hujan yang turun ke bumi. BENEDICTINE ORDER akan merosakkan jiwa-jiwa manusia sedikit demi sedikit umpama titisan air hujan yang turun ke bumi, dan para Wali Islam inilah yang akan mengganggu urusan Paus! Para Wali Islam itu mampu menghidu akan kewujudan BENEDICTINE ORDER. Maka kerana itu, KNIGHT TEMPLAR telah menjejaki bumi para Wali Islam sehingga ke Timur dan juga ke bumi bangsa Melayu di Nusantara. Di sana, KNIGHT TEMPLAR telah menemui TAPAK KAKI terakhir para Wali Islam. Mereka perlu ditentang dan dibunuh! Paus pernah berkata kepada KNIGHT TEMPLAR agar membunuh para WALI SEMBILAN atau mereka tidak akan dapat melihat TAPAK KAKI mereka di Rome. Rupa-rupanya para Wali Islam itu hanya mengetahui tentang perkara-perkara yang menjadi punca kepada penyebab kerosakan jiwa-jiwa manusia, tetapi mereka tidak tahu bagaimana untuk menghasilkan perkara-perkara seperti itu. Sebenarnya para Wali Islam bukanlah tandingan kepada kebijaksanaan Paus dan WALI-WALI GEREJA.

SAYA : WALI-WALI GEREJA? Maksud pakcik, Pihak Gereja juga turut mempunyai orang-orang yang bertaraf Wali? Adakah mereka juga mempunyai kebolehan seperti Wali-Wali Islam seperti yang pakcik katakan sebentar tadi?

BISHOP : Tuhan kepada MUHAMMAD itu Adil. Dia telah memberikan kepada musuh-musuh MUHAMMAD dengan kelebihan yang sama. Sebenarnya, BENEDICTINE ORDER telah ditulis oleh WALI-WALI VATICAN. Mereka itu menulis seperti Malaikat, menulis di dalam jiwa dan bukannya di atas sekeping kertas.

SAYA : Menulis seperti Malaikat? Maksud pakcik, menulis seperti Malaikat yang menulis mengenai amalan manusia? Kebaikan dan kejahatan? Seperti Malaikat Aqib dan Atit?

BISHOP : Ya, benar.Jiwa manusia itu adalah Roh. Roh manusia itu diciptakan dari CAHAYA, dan Malaikat itu menulis segala amalan kamu sepantas CAHAYA. Jiwa manusia itu sifatnya berubah-ubah, begitu juga dengan iman manusia yang sentiasa berubah-ubah sepantas CAHAYA. Maka BENEDICTINE ORDER perlu direka sekecil-kecil zarah supaya ianya dapat berfungsi dan bergerak sepantas CAHAYA dan mampu untuk berfungsi di dalam keadaan kamu tidak menyedarinya. Apabila kamu tidak menyedari ianya berlaku, maka kamu sebenarnya telah pun tertipu. PANDANGAN MATA ITU SELALU MENIPU, TAFSIRAN AKAL ITU SELALU TERSILAP DAN LIDAH PULA SELALU TERSASUL, bukankah kata-kata ini begitu terkenal dikalangan orang-orang Islam. Pandangan mata yang selalu menipu. Ya, mata jugalah yang paling banyak belajar disebabkan mata itu berfungsi dengan CAHAYA. Urat-urat saraf akan menghantar isyarat ke bahagian otak sepantas CAHAYA. Maka, BENEDICTINE ORDER perlu bergerak sepantas CAHAYA. Apa yang dikatakan sebagai PANTAS itu bukanlah jasad atau penampilan, tetapi tujuan dan hikmah sesuatu ciptaan BENEDICTINE ORDER itu meresap ke dalam jiwa manusia sepantas CAHAYA.

SAYA : BENEDICTINE ORDER perlu direka sekecil-kecil zarah. Apakah maksud dengan kata-kata pakcik itu?

BISHOP: Membahagi-bahagikan FUNGSI-FUNGSI manusia itu supaya tujuan dan hikmah sesuatu ciptaan BENEDICTINE ORDER itu tidak meresap ke dalam penglihatan mata manusia. Apabila ianya tidak meresap ke dalam mata manusia, maka kesemuanya akan menjadi sesuatu yang indah-indah belaka. Sesuatu kejahatan itu akan dilihat sebagai suatu kebaikan, dan sesuatu kebaikan itu akan dilihat sebagai suatu kejahatan. Ya, membina kelemahan manusia supaya menilai sesuatu itu berdasarkan kepada apa yang mereka lihat di hadapan mata mereka saja. Misalnya, pada zaman MUHAMMAD dahulu, jika seseorang itu merupakan seorang peniaga, maka dialah yang akan melakukan segala pekerjaannya sebagai seorang peniaga. Dialah yang akan menimbang, menjual dan dia jugalah yang akan menerima bayarannya. Maka BENEDICTINE ORDER telah memperkecilkan lagi FUNGSI-FUNGSI manusia seperti yang kamu dapat lihat pada hari ini. Misalnya, di dalam sesebuah kerajaan atau perniagaan yang mempunyai pelbagai tugas dan berbagai-bagai masalah, ada masanya kamu akan berkata: "Saya hanya berniaga sahaja" atau pun "Saya hanya seorang pekerja sahaja." Maka, kamu adalah seorang yang begitu bodoh kerana tidak mengetahui akan FUNGSI-FUNGSI kamu itu jika digabungkan akan menjadi apa.Kamu akan merasakan bahawa ianya adalah suatu pekerjaan yang baik, kerana kejahatan itu tidak berlaku di hadapan mata kamu, kerana kejahatan itu direka sekecil-kecil zarah, dan sudah pastilah kamu tidak akan dapat melihatnya! Peranan-peranan manusia yang pelbagai itu apabila digabungkan, ianya telah memberikan kepada Vatican suatu kuasa untuk menentukan nasib masyarakat dunia, iaitu kuasa di hujung jari! Mengawal seluruh manusia hanya dengan menggunakan ANGKA-ANGKA sahaja. Dan apabila Paus menjentik saja ANGKA-ANGKA itu, maka berjuta-juta manusia akan menderita!

SAYA : Bagaimana pula seorang manusia biasa seperti Paus Benedict XVI mampu menentukan nasib manusia hanya dengan menggunakan ANGKA-ANGKA? Apakah yang dimaksudkan dengan ANGKA-ANGKA itu?

BISHOP : ANGKA-ANGKA itu adalah apa yang kamu dan seluruh masyarakat dunia kini menyebutnya sebagai MATAWANG. Lihatlah wahai manusia, bagaimana kehidupan kamu dikawal hanya dengan menggunakan ANGKA-ANGKA saja, dan lihatlah akan penderitaan seluruh masyarakat dunia yang disebabkan kerana mereka tidak mempunyai ANGKA-ANGKA yang cukup di dalam saku mereka. Mereka akan kelaparan, mereka juga tidak mampu untuk berkahwin, mereka akan bermusuhan di antara satu sama lain, mereka akan saling bunuh-membunuh, mereka akan mencuri, mereka juga akan tindas-menindas dan mengkhianati sesama sendiri. Semua itu berlaku adalah disebabkan ANGKA-ANGKA yang dicetak di atas sekeping kertas. Dan pada waktu yang sama, kamu juga akan berkata: "Ini cuma wang kertas saja, bukannya ada apa-apa yang istimewa pun." Jika kamu melihat ianya hanya sebagai wang, maka kamu akan mengatakan itu hanyalah sebagai wang! Sungguh bodoh sekali masyarakat dunia itu! BENEDICTINE ORDER telah membina kelemahan manusia supaya mereka menilai akan sesuatu itu berdasarkan kepada apa yang mereka lihat di hadapan mata mereka saja. Baiklah, sekarang ini kamu katakanlah kepada saya: 'Saya bangga menjadi seorang ahli perniagaan' atau 'Saya bangga kerana dapat memperolehi segulung ijazah'. Sungguh kasihan sekali masyarakat dunia, kerana mereka sendirilah yang telah menjayakan perancangan BENEDICTINE ORDER! Kini, segala usaha MUHAMMAD dahulu telah hancur lebur. Ketika era zaman MUHAMMAD dahulu, cuma mempunyai 'Pasar'. Kini 'Pasar' itu telah berubah menjadi 'Pasaran' dan 'Wang' telah berubah menjadi 'Matawang'. Terima kasih kepada kedua-dua orang kesatria Vatican, iaitu keluarga keturunan Weishpaut dan keluarga keturunan Rothschild, tidak lupa juga kepada keluarga keturunan Rockefellar. ANGKA-ANGKA yang dapat dipegang dengan tangan, kini ianya hanya untuk dilihat saja. Wahyu terakhir kitab Al-Qur'an telah pun sempurna diperangi. Cuma hanya menantikan ketibaan Paus yang terakhir saja. Ketibaannya itu bukan untuk menjentik ANGKA-ANGKA ini, tetapi untuk memijak habis-habisan ANGKA-ANGKA ini!

SAYA : BENEDICTINE ORDER ini sungguh rumit sekali sehingga saya sendiri tidak tahu dimana hujung pangkalnya dan bagaimana segala-galanya itu bermula.

BISHOP : BENEDICTINE ORDER hanya dapat dilihat dengan hati, tetapi hati kamu itu harus lebih pantas dari pandangan mata kamu supaya akal kamu tidak ditipu oleh pandangan mata kamu. Tetapi saya melihat bahawa kamu tidak akan mampu untuk melakukannya.

SAYA : Jika manusia biasa tidak mampu untuk melihatnya, bagaimana pula kami boleh terlibat sama dengan BENEDICTINE ORDER, padahal kami tidak tahu pun akan kewujudannya?

BISHOP : Untuk itulah kami telah menghasilkan MAHKLUK yang sama pantasnya dengan Malaikat.

(Apabila kita melihat bursa saham dan nilai matawang, kita tidak tahu bagaimana ianya terhasil. Kemudian dengan secara tidak sengaja, kita telah memberi kuasa kepada orang lain untuk mengawal diri kita. Inilah kesilapan kita kerana menganggap ianya cuma ANGKA-ANGKA sahaja. Dan apa yang lebih teruk lagi, jika ianya melibatkan bisnes-bisnes urusniaga seperti Forex atau MLM (Multi Level Marketing), tahu-tahu saja kita telah mendapat wang, tetapi kita tidak mengetahui bagaimana ianya berlaku. Mungkin ada orang yang tertindas di atas keuntungan kita itu, cuma kita tidak dapat melihatnya).

SAYA : MAHKLUK yang sama pantasnya dengan Malaikat? Adakah ini suatu perumpamaan atau ianya memang benar-benar MAHKLUK yang wujud dan dapat dilihat?

BISHOP : MAHKLUK hina ini cuma hanya sebagai sebab atau punca saja, dan ianya tidak begitu penting bagi kami. Apa yang lebih utama adalah serapuh mana jiwa manusia itu yang dapat dihasilkan di dalam tempoh masa yang semakin suntuk ini. Tujuan penciptaannya adalah kerana arahan daripada Vatican dan yang membuatnya pula adalah kesatria-kesatria Vatican, tetapi ianya tidak terus dicipta. Apabila BENEDICTINE ORDER telah sempurna duduk bertakhta di dalam hati manusia kelak, barulah ianya akan dilepaskan.

SAYA : Adakah ini bermaksud bahawa MAHKLUK ini bukannya matlamat, tetapi ianya dicipta untuk membantu menjayakan BENEDICTINE ORDER, begitu?

BISHOP : Benar. Semasa zaman penjajahan, walaupun pemerintahan telah dipisahkan dengan raja yang hanya tahu menguruskan hal ehwal agama dan budaya, hasilnya masih tidak memuaskan. Walaupun kerajaan diseluruh dunia telah digulingkan, tetapi seluruh agama yang terdapat di dalam dunia ini masih tegak berdiri. Umat Islam masih menyembah Tuhan kepada MUHAMMAD, orang-orang kafir di timur dan barat, utara dan selatan masih menyembah berhala. Begitu sakit sekali hati Paus dan para paderi Vatican melihat akan suasana ini, sakit hati yang teramat sangat. Telah banyak nyawa dan harta raja-raja Eropah yang telah dikorbankan untuk Vatican. Vatican bukan semata-mata mahukan kekayaan hasil bumi di tanah-tanah jajahan dan raja-raja Eropah itu telah menjadi tulisan sejarah demi melindungi Pihak Gereja.

SAYA : Jika begitu, mengapa kehidupan rakyat masih tidak berubah walaupun kerajaan mereka telah digulingkan? Mampukah rakyat meneruskan kehidupan mereka sendiri tanpa sesebuah kerajaan itu?

BISHOP : Benar. Walaupun kerajaan mereka telah hancur, tetapi rakyat masih mampu hidup berdikari dan tiada masalah bagi mereka. Mereka boleh lari ke ceruk hutan dan gua untuk mencari makanan mereka sendiri. Sebenarnya kebergantungan kepada raja-raja itu tidak pernah wujud. Rakyat tahu apa yang mereka harus lakukan, mereka tidak memerlukan pimpinan sesiapa pun. Ini kerana sesiapa sahaja mampu berjuang. Merekalah raja, merekalah bapa, merekalah guru dan merekalah rakyat. Seseorang itu mampu untuk melakukan pelbagai perkara. Lalu Paus berkata: 'Jadikan mereka setiap seorang dengan satu kebolehan saja'. Dan kamu akan melihat pemerintahan para Paus Benedictine akan tiba nanti. Rakyat akan memberi makanan kepada para pahlawan dan para pahlawan pula akan memberi jaminan keselamatan kepada rakyatnya. Jika rakyat mati, pahlawan juga akan mati kelaparan. 'Pisahkan Di Antara Pahlawan Dan Rakyat.' Kunci BENEDICTINE ORDER adalah dengan mewujudkan Kebergantungan di antara satu sama lain. Ini akan membuatkan mereka menjadi benar-benar lemah sebelum MUHAMMAD YANG KEDUA tiba kelak. Pecahkan mereka seberapa banyak yang boleh. Rakyat yang menjadi pahlawan, rakyat yang bercucuk tanam, rakyat yang akan menguruskan rakyat, agamawan yang hanya menulis kitab-kitab dan raja yang hanya ibarat seperti patung sahaja. Inilah yang dinamakan sebagai NEGARA.Tetapi, selepas beberapa ratus tahun kemudian, barulah kami dapat mewujudkan kebergantungan ini sehabis mungkin terhadap BENEDICTINE ORDER.

SAYA: Selepas beberapa ratus tahun? Maksudnya, zaman penjajahan dunia itu umpama permulaan sajalah bagi Vatican untuk menguasai masyarakat dunia? Jadi di dalam tempoh masa itu, apa yang telah dilakukan oleh Vatican? Bagi saya ianya adalah suatu tempoh masa yang amat lama.

BISHOP : Memang benar.Ianya memerlukan tempoh masa yang begitu lama untuk masyarakat dunia itu dapat menerima pakai BENEDICTINE ORDER ini. Selepas zaman era penjajahan tamat, seluruh masyarakat dunia tidak mahu peperangan itu berlaku sekali lagi. Seluruh masyarakat dunia itu telah terpadam semangat juang mereka untuk terus berjuang. Kami telah mengajarkan kepada nenek moyang kamu supaya menyayangi jasad diri sendiri. Kesatria kami telah berkata kepada nenek moyang kamu: "Jangan khuatir dan risau. Walaupun kami ini penjajah, kami tetap akan menjaga keselamatan kamu. Kamu perlukan keamanan supaya kamu dapat beramal dengan tenang." Kemudian nenek moyang kamu menjawab: "Ya, ada baiknya juga ada pihak yang dapat membantu untuk menjaga keselamatan dan keamanan kami, dan tidak perlulah kami merasa ketakutan di dalam melakukan amal ibadah kami." Maka, terpedayalah mereka dengan tipu muslihat kami, dan secara tidak langsung, kami telah mewujudkan suatu KEBERGANTUNGAN yang paling asas sekali iaitu KESELAMATAN JASAD.

SAYA : Sungguh teliti dan begitu halus sekali perancangan Vatican itu. Tetapi, mengapa Vatican mahu para penjajah ini menjaga keselamatan kami? Adakah KESELAMATAN JASAD ini juga mempunyai kaitan dengan BENEDICTINE ORDER?

BISHOP: BENEDICTINE ORDER itu akan tetap berada di dalam setiap jiwa-jiwa manusia. Langkah seterusnya pula ialah bagaimana hendak membuatkan agar masyarakat dunia itu dapat menerima BENEDICTINE ORDER di dalam keadaan mereka tidak menyedarinya kerana Paus mahukan ianya berlaku tanpa perlu wujudnya perundingan dengan manusia. Ini adalah kerana apabila wujudnya perundingan dengan manusia, maka akan wujud pula 'Pilihan', hendak atau tidak? Jadi, bagi mengelakkan daripada wujudnya 'Pilihan' ini, maka sesuatu perlu dilakukan supaya 'Pilihan' ini tidak wujud, agar masyarakat dunia tidak menyedari apa sebenarnya yang sedang berlaku. Untuk membuatkan masyarakat dunia tidak menyedari apa sebenarnya yang sedang berlaku, segala perancangan itu harus dilakukan secara semulajadi. Bukan mudah untuk mengatasi daya fikiran manusia yang berbillion-billion orang jumlahnya.

SAYA : Maksudnya, BENEDICTINE ORDER ini bukanlah suatu pilihan. Jadi, apa yang pakcik maksudkan dengan sesuatu itu perlu dilakukan supaya BENEDICTINE ORDER akan diterima tanpa perlu wujudnya 'Pilihan' tanpa disedari oleh masyarakat dunia?

BISHOP : Setelah masyarakat dunia itu merasakan bahawa jasad mereka berada di dalam keadaan yang selamat, tenang, aman dan damai, mereka sudah pun mula menyukai dan merasakan keselesaan hidup dan ingin terus berada di dalam suasana tersebut. Maka, peperangan besar-besaran perlu dicetuskan sekali lagi, supaya mereka merasa perlunya untuk mempertahankan jasad mereka, di mana ianya adalah salah satu dari syarat iman perlu dipertahankan! Untuk memastikan supaya segala perancangan perjalanan peperangan itu berjalan lancar, para Paus Renaissance telah mempermudahkan segala urusan pekerjaan para Paus Benedictine. Para Paus Renaissance telah mewujudkan manusia yang mempercayai akan ILMU-ILMU yang memberikan kesejahteraan terhadap jasad manusia, manakala Vatican pula telah mewujudkan suatu suasana di mana masyarakat dunia menggelarnya sebagai REVOLUSI INDUSTRI. Maka, orang-orang kafir yang bodoh ini (orang-orang eropah) mulai mencipta BARANGAN-BARANGAN YANG MEMBERIKAN KESELESAAN KEPADA JASAD MANUSIA. Maka, bermula dari situ, masyarakat dunia mula menyayanginya dan merasakan perlunya KEBERGANTUNGAN terhadap BARANGAN-BARANGAN tersebut! Perlumbaan di dalam industri pembuatan senjata juga sengaja dirancang dan dilaksanakan supaya masyarakat dunia merasakan bahawa memiliki BENEDICTINE ORDER itu adalah suatu kewajipan! Maka, SIRI PERANG DUNIA PERTAMA pun dicetuskan supaya ianya dapat membuatkan para penjajah berkata kepada para Ulama' kamu: "Rakyat perlu memiliki kemampuan serta kebolehan seperti orang-orang dari Benua Eropah. Jika tidak, rakyat mungkin akan dijajah sekali lagi jika mereka tidak mampu untuk bersaing di dalam bidang persenjataan, dan rakyat juga perlu mempunyai kemajuan di dalam hal-hal keilmuan." Lalu raja-raja dan para Ulama' kamu pun berkata: "Umat Islam harus menguasai ilmu, kerana dengan ilmu kita akan dapat mempertahankan diri kita." Dan dari situlah, para penjajah mula melantik para pahlawan dari kalangan orang-orang tempatan, dan mulai saat itu jugalah, CANTUS pun mula bertapak pada tanah jajahan seperti yang telah saya ceritakan sebelum ini.

SAYA : Maksudnya,PERANG DUNIA PERTAMA itu hanyalah rekaan semata-mata, untuk membuatkan masyarakat dunia dapat menerima BENEDICTINE ORDER?

BISHOP : Benar. RENAISSANCE tidak boleh dicetuskan pada sebelah timur, kerana Islam telah memenangi jiwa-jiwa manusia di sana terlebih dahulu. Jika RENAISSANCE dapat dicetuskan di sana, maka mudahlah untuk BENEDICTINE ORDER di terima oleh orang-orang timur. BENEDICTINE ORDER adalah musuh kepada Para Wali Islam. Sebab itulah mereka sengaja kelihatan seperti seorang penjenayah, orang-orang miskin, orang-orang gelandangan dan yang seumpama dengannya. Jika kehidupan nenek moyang kamu dahulu sehari-harian mereka hanya melakukan ibadah sholat sahaja, mana mungkin mereka dapat menjadi seorang SAINTIS, DOKTOR, PEGUAM, JURUTERA atau ARTIS secara tiba-tiba tanpa sebab. Paus juga telah memerintahkan kepada para penjajah supaya tidak mewujudkan SUASANA PEMAKSAAN walau sedikit pun. Peperangan harus berjalan lancar sebaik mungkin supaya ianya dapat membina KERELAAN HATI dan membina kerjasama di antara manusia supaya bersatu menghadapi peperangan. ADOLF HITLER adalah salah seorang di antara kesatria-kesatria Vatican yang amat disayangi oleh Paus Benedict XVI. Jasa ADOLF HITLER yang telah menjayakan segala perancangan BENEDICTINE ORDER telah membuatkan kami begitu merinduinya. PERJANJIAN CONCORDAT benar-benar telah memberi tuah kepada Vatican.

SAYA : Maksud pakcik, ADOLF HITLER dan NAZI? Begitu hebat sekali konspirasi penipuan sejarah dunia ini. Tidak terjangkau di fikiran saya bagaimana peperangan ini mampu dirancang dan dilaksanakan.

BISHOP : Selepas peperangan tamat, barulah masyarakat dunia sedar betapa pentingnya ILMU BENEDICTINE itu. Disebabkan oleh peperanganlah, keselamatan jasad manusia itu telah diragut. Disepanjang peristiwa peperangan tersebut, manusia telah hidup menderita dan mula merasakan kerinduan pada keamanan. Hal ini telah memberikan suatu kesempatan dan peluang kepada para penjajah untuk berkata kepada mereka: "Lihatlah! Disebabkan rakyat telah mengabaikan mengenai kepentingan untuk memajukan diri, rakyat telah menjadi lemah kerana tidak dapat mempertahankan tanah airnya sendiri, kerana tidak mempunyai ilmu untuk bersaing dengan negara musuh. Apabila peperangan berlaku, keperluan rakyat untuk menjalani ibadah tidak akan tenang dan sentiasa di dalam ketakutan. Maka, mereka perlu mempertahankan kedaulatan, kesejahteraan dan keamanan tanah air mereka. Jika tidak, agama kamu pun tidak akan dapat kamu selamatkan. Peperangan ini sungguh kejam, membunuh dan menindas sesiapa saja dan mereka harus mengetahui bagaimana untuk mempertahankannya." Lalu nenek moyang kamu pun menjawab: "Ya, benar. Kami perlu menyelamatkan dan melindungi tanah air dan agama kami. Kami tidak mahu tanah air kami menjadi huru-hara akibat dari kesan peperangan. Tunjuk dan ajarkanlah kepada kami bagaimana caranya untuk kami mempertahankan tanah air kami ini." Maka, SIRI PERANG DUNIA PERTAMA itu telah membuatkan nenek moyang kamu tidak mempunyai pilihan, malah langsung tidak mempunyai pilihan selain daripada belajar daripada para penjajah. Paus begitu gembira dengan khabar berita yang telah dibawa oleh para Paderi Jesuit. Maka, Paus telah memerintahkan kepada para penjajah agar mengajarkan kepada mereka mengenai ILMU-ILMU untuk melindungi keselamatan jasad, cara-cara untuk membina sesebuah kerajaan, cara-cara untuk menguruskan sesebuah wilayah dan panduan untuk menambahkan lagi bilangan para pahlawan tempatan. Para Pembesar dan Para Bangsawan kamu itulah di antara orang-orang terawal yang telah dididik dan diajarkan mengenai BENEDICTINE ORDER. Pada waktu ini kamu masih belum lagi didedahkan mengenai ILMU-ILMU RENAISSANCE, iaitu ilmu-ilmu yang memberikan kenikmatan dan keselesaan kepada jasad. Para Paderi Jesuit telah menyampaikan suatu berita yang baik kepada Paus bahawa BENEDICTINE ORDER sudah mulai diterima oleh masyarakat dunia, dan ianya akan mengalir sehingga ke setiap kelahiran manusia. Kelahiran manusia itu adalah lebih pantas daripada BENEDICTINE ORDER yang menjalar ke muka bumi. Tetapi Vatican masih belum berpuas hati dengan pencapaian ini selagi ianya tidak menjalar ke dalam setiap jiwa-jiwa umat manusia! Lalu Paus telah memerintahkan kepada KNIGHT OF TEUTONIC untuk membantu urusan kerja-kerja KNIGHT TEMPLAR apabila BENEDICTINE ORDER telah sempurna membina landasan untuk dipelajari oleh setiap jiwa-jiwa manusia kelak. Sungguh malang sekali masyarakat dunia itu. Para ilmuan dan Cendekiawan Islam yang asli telah berada di dalam genggaman Vatican, dan ILMU-ILMU YANG TELAH DIAJARKAN KEPADA KAMU OLEH PARA PENJAJAH ITU SEBENARNYA ILMU-ILMU YANG TELAH 'DISIHIRKAN'!

SAYA : ILMU yang DISIHIRKAN? Sepanjang hidup saya, tidak pernah saya mendengar sesuatu ilmu itu yang boleh disihirkan. Setahu saya, sihir itu adalah suatu perkara mengenai kejahatan yang berkaitan dengan alam ghaib.

BISHOP : Vatican dan seluruh keturunannya tidak akan sesekali menyihir jasad manusia. Kami tidak akan melakukan perkara-perkara yang tidak mendatangkan faedah kepada kami seperti sihir-sihir murahan yang ada di dunia ini. Wahyu pertama kepada MUHAMMAD telah pun di'BENEDICTINE'kan. Hanya Vatican, daripada Paus sehinggalah kepada para paderi sahaja di atas muka bumi ini yang mampu untuk melakukan semua itu. Kami juga sedar, bahawa kami adalah nama-nama makhluk yang ada tertulis di dalam Al-Qur'an, dan menjadi sebab mengapa Umat Islam diwajibkan supaya mengenali 25 orang Rasul. Kini, apabila saya melihat wajah orang-orang Islam, wajah-wajah mereka semakin lama kelihatan semakin menyerupai kaum-kaum penyembah berhala. Malah saya pernah bertemu dengan seorang perempuan muslim yang berusia di dalam lingkungan 30an dan saya telah datang kepadanya, lalu saya mengatakan bahawa dia sebenarnya adalah seorang yang murtad. Kemudian perempuan tersebut lantas bertanya kepada saya bagaimana saya mengetahuinya, namun saya tidak menjawab pertanyaannya dan terus beredar dari situ kerana saya tidak begitu gembira melihat akan perempuan itu.

SAYA : Mengapa pakcik tidak menjawab pertanyaan perempuan itu? Bukankah perkara seperti itu yang pakcik mahu ianya berlaku?

BISHOP : Saya tidak begitu gembira mengenai perempuan itu kerana di dalam dirinya masih ada kemampuan untuk kembali kepada Islam.

SAYA : Bukankah pakcik mengatakan bahawa perempuan itu telah murtad? Mengapa pula pakcik mengatakan dia akan kembali semula kepada Islam?

BISHOP : Ini adalah kerana dia masih mampu untuk membezakan dirinya sendiri, dan dia masih mampu untuk menilai apa yang dimaksudkan dengan Islam dan Murtad. Kamu mungkin menilai bahawa perempuan itu murtad, bukan? Tetapi tidak bagi saya, kerana saya mahukan dia lebih daripada murtad lagi. Tetapi perempuan seperti itu tidak lagi wujud, malah manusia telah dipersiap-siapkan untuk menjadi lebih daripada murtad lagi.

SAYA : Jika murtad pun sudah tidak dikira sebagai murtad, jadi apakah ertinya murtad bagi pakcik?

BISHOP : Murtad bagi saya adalah tidak mengetahui akan kedua-duanya. Diberi tangan kanan digenggamnya Iman. Apabila ia membuka genggamannya, ia melihat apa yang ada di tangannya namun tidak mengetahui apakah ianya. Diberi tangan kiri digenggamnya kafir. Apabila ia membuka genggamannya, ia melihat apa yang ada di tangannya namun masih juga tidak mengetahui apakah ianya. Ya, saya tahu, dahulu kami telah cuba untuk mengkafirkan Para Sahabat MUHAMMAD dengan pedang pada leher mereka, namun kami gagal kerana mereka di dalam keadaan SEDAR, mereka melihat di hadapan mata mereka sendiri bahawa kami sedang cuba untuk memurtadkan mereka. Jadi, kami telah melaksanakannya dengan menggunakan BENEDICTINE ORDER! Dan kini lihatlah! BENEDICTINE ORDER akan mengkafirkan Umat Islam tanpa pedang pada leher mereka. Generasi Umat Islam yang terakhir ini akan menjadi kafir tanpa mereka perlu menyembah berhala! Tetapi pekerjaan seharian merekalah yang akan mengkafirkan mereka! Ya, kerana kamilah satu-satunya kaum yang mengetahui dengan sebenar-benarnya mengenai bagaimana perhitungan Tuhan kepada MUHAMMAD! Tuhan kepada MUHAMMAD itu menghitung bukan mengikut kesukaan kamu. Apabila kami mengatakan bahawa BENEDICTINE ORDER telah menyebabkan kerosakan ke atas jiwa-jiwa saudara-saudara mereka, mereka akan berkata: "Kami tidak melakukan apa-apa kesalahan pun, kami cuma hanya mencari rezeki." Apabila mereka berbuat kebaikan, mereka akan mengatakan bahawa Tuhan itu menilai ke atas diri mereka yang melakukannya, apabila jasad mereka melakukan kejahatan, mereka akan mengatakan pula bahawa Tuhan itu menilai ke atas hati-hati mereka. BENEDICTINE ORDER telah dicipta dengan begitu sempurna sekali sehinggakan ianya tidak memerlukan persetujuan dari hati-hati kamu. Jasad kamu yang melakukannya, maka kamu akan dihitung oleh Tuhan kamu di akhirat kelak. Paus Roman Peter II telah pun mempunyai para pengikut yang ramai dari kalangan kaum wanita, manakala kaum lelaki yang mengikuti MUHAMMAD YANG KEDUA pula akan pergi meninggalkan wanita-wanita ini, walaupun wanita-wanita ini adalah dari kalangan ibu, isteri atau anak-anak mereka sendiri. Malang sekali makhluk yang bernama wanita ini, kerana setelah MUHAMMAD menyelamatkan mereka daripada ditimbus di padang pasir, mereka kembali mengkhianati MUHAMMAD. Dan Nuh itu juga sudah merasakan betapa sakit dan pedihnya akan hal itu (Peristiwa Nabi Nuh as yang melihat anaknya Kan'an, yang ingkar terhadap dakwah yang dibawa oleh ayahnya, yang terkorban di dalam peristiwa banjir besar). Maka giliran kamu pula yang akan tiba kelak. Tuhan kepada MUHAMMAD itu telah menjanjikan kepada kami dengan para pengikut yang ramai dari kalangan kaum wanita, dan benar-benar telah memberikannya kepada kami, cuma masyarakat dunia saja yang tidak menyedarinya.

SAYA : Adakah apa yang pakcik katakan ini berkaitan dengan petanda-petanda kiamat? Kerana Islam sendiri ada mengatakan bahawa kaum wanitalah yang paling ramai yang akan menjadi pengikut Al-Masih Ad-Dajjal, dan pada ketika itu hubungan sebagai suami, Isteri, ibu dan anak akan terputus sehinggalah ketibaan Nabi Isa as kelak yang akan mengajarkan kembali kepada Umat Islam untuk membina keluarganya semula.

BISHOP : Benar. Pada ketika itu jiwa-jiwa manusia yang benar-benar digenggam oleh Tuhan kepada MUHAMMAD sahaja yang akan sanggup meninggalkan orang-orang yang mereka cintai dan mereka sayangi, kerana keimanan mereka kepada Tuhan mereka. Manusia seperti ini adalah diluar kemampuan Vatican. Tetapi kami tidak peduli mengenainya kerana Paus sudah pun mempunyai para pengikutnya yang tersendiri yang meliputi isi bumi ini. Besi yang begitu keras sekali pun akan menjadi lebih lembut dari hatinya. Bagaimanakah mereka ini mendapatkan kekuatan untuk mengabaikan orang-orang yang mereka sayangi? Kami juga mengetahui, bahawaakan tiba masanya di mana kewajipan mentaati sesama manusia akan digugurkan oleh Tuhan kepada MUHAMMAD. Sehinggakan seorang anak yang meninggalkan ibunya sudah tidak dihitung sebagai dosa anak yang durhaka. Kami ingin menyaksikan bagaimanakah Tuhan kepada MUHAMMAD itu akan melanggar hukum-hukum yang telah diciptakannya ke atas manusia. Pada waktu itu, manusia akan merasakan bahawa Tuhan kepada MUHAMMAD itu telah memungkiri janji-janjinya. Paus akan membuatkan Tuhan kepada MUHAMMAD itu terperangkap dengan suruhan agama ciptaannya. Apabila MUHAMMAD menyuruh kamu pergi meninggalkan ibu kamu yang tidak lagi menyembah Tuhannya, lalu dengan mudah saja Paus akan datang dan berkata: "Wahai MUHAMMAD, bukankah dahulu kamu yang mengajarkan kepada mereka supaya mentaati kedua-dua orang tua mereka? Kini Kamu mengajarkan pula kepada mereka supaya mendurhaka kepada kedua-dua orang tua mereka. Kamu dan Tuhan kamu sememangnya seorang pendusta!" Dan kini, lihatlah dan buatlah keputusan, yang mana satu pilihan kamu. Mereka yang menyertai Paus Roman Peter II akan berbahagia, tidak perlu berpisah daripada keluarga mereka, manakala mereka yang memilih untuk mengikuti MUHAMMAD pula, akan hidup menderita, derita yang teramat pedih sehingga pedang yang menyiat-nyiat kulit-kulit dan hati-hati mereka umpama sekeping cermin yang bukan saja telah pecah, malah telah hancur luluh menjadi butiran pasir.

SAYA : Ini benar-benar suatu pilihan yang amat berat. Tidak dapat saya membayangkan bagaimana dahsyatnya ujian dan suasana pada ketika itu kelak. Jika saya menderhaka kepada ibubapa saya pun, tidak akan dihitung oleh Allah Swt sebagai dosa anak yang derhaka. Allah Swt ada berfirman:

(24) "Katakanlah (wahai Muhammad) 'Jika ibubapa kamu, dan anak-anak kamu, dan saudara-saudara kamu, dan isteri-isteri (atau suami-suami) kamu, dan kaum keluarga kamu, dan harta benda yang kamu usahakan, dan perniagaan yang kamu bimbang akan merosot, dan rumah-rumah tempat tinggal yang kamu sukai, - (jika semuanya itu) menjadi perkara-perkara yang kamu cintai melebihi daripada Allah Swt dan Rasul-Nya dan (daripada) berjihad untuk agamanya, maka tunggulah sehingga Allah mendatangkan keputusan-Nya (azab seksa-Nya), kerana Allah tidak akan memberi petunjuk kepada orang-orang yang fasik (derhaka)'."(Surah At-Taubah : Ayat 24)


Sehingga suatu masa nanti, inilah yang akan menjadi penghalang dalam pada kita hendak beribadah dan mengerjakan segala perintah Allah Swt. Daripada ayat ini dapatlah kita melihat, agama itu sememangnya sudah jauh lari dari landasan yang sebenarnya sehinggakan pada suatu masa nanti, kita yang hendak beragama dengan sebenar-benar agama akan di tentang pula oleh ahli keluarga yang paling rapat dengan kita. Seperti apa yang telah diperkatakan oleh Bishop ini, Nabi Muhammad Saw sememangnya telah melarang kita daripada mendurhakai kedua-dua orang tua kita dan ini tetap akan kita patuhi dan menghormati mereka sampai bila-bila. Agama Islam sepertimana yang telah disabdakan oleh Nabi Muhammad Saw akan kembali terasing.

"Islam mula menyebar di dalam keadaan yang terasing, dan ia akan kembali terasing."(Hadis Sahih Riwayat Abu Hurairah)

Agama yang akhirnya akan kembali terasing sebagaimana Nabi Muhammad Saw mula-mula menyebarkannya. Maka ramailah yang akan menentangnya walaupun dari kalangan ahli keluarga kita sendiri. Jadi berhati-hatilah, ibubapa kita tetap ibubapa kita dan mereka selayaknya di hormati sehingga ke akhirnya.


BISHOP : Vatican benar-benar merindui akan Perang Salib. Tidak ada peperangan yang lebih perit yang pernah dilalui oleh para Paderi melainkan ketika Perang Salib. Suasana penjajahan dan peperangan dunia sekali pun adalah lebih selesa daripada menghadapi SALAHUDDIN, yang telah berlalu lebih daripada 200 tahun itu, dan ianya adalah penentu nyawa Pihak Gereja. Kami benar-benar bertuah kerana mempunyai seorang wali seperti St.Valentino yang merupakan orang yang kedua selepas Paus. Sebagai menghargai jasanya, kami telah mempamerkan jasad St.Valentino di Vatican. Bukan itu saja, malah para paderi yang berjasa besar kepada Vatican telah disemadikan di dalam keranda cermin. Pada hari ini terdapat seramai 200 orang CARDINAL yang sebenarnya adalah orang-orang yang sama seperti St.Valentino. Jika seorang saja St.Valentino dapat menewaskan SALAHUDDIN, bayangkan saja betapa dahsyatnya sesuatu peperangan itu jika 200 orang ini perlu turun ke medan peperangan. CARDINAL penjaga di wilayah matahari terbit pernah berkata kepada saya bahawa semasa peperangan yang dijanjikan oleh Tuhan kepada MUHAMMAD itu berlaku kelak, penderitaan manusia itu sama seperti penderitaan yang dihimpunkan sejak terciptanya manusia yang kemudiannya telah dicampakkan untuk para pengikut MUHAMMAD, sebagaimana MUHAMMAD telah menjadi wakil kepada urusan kerja para Nabi yang terdahulu. Maka, begitu juga para pengikutnya yang akan menjadi wakil dan akan merasakan kesakitan umat para Nabi yang terdahulu yang 200 kali ganda lebih dahsyat daripada Perang Salib. MUHAMMAD YANG KEDUA perlu menentang kesemua 200 orang CARDINAL ini. Jika tidak, usah bermimpi untuk berdepan dengan Paus Roman Peter II.

SAYA : Bukankah Imam Mahdi akan berkuasa selama tujuh tahun pada ketika itu? Ini bermaksud bahawa dialah yang akan menewaskan Paus Roman Peter II dalam masa tujuh tahun itu.

BISHOP : Setelah selama 700 tahun kami melaksanakannya, dengan mudah sahaja Tuhan kepada MUHAMMAD ingin menghancurkannya dalam tempoh tujuh tahun saja. Saya benar-benar ingin melihat bagaimana MUHAMMAD YANG KEDUA akan melakukannya nanti.



KESIMPULANNYA :
Segala apa yang telah dibentangkan di sini adalah sebagai bahan untuk kita berfikir dan untuk kita renungkan bersama. Saya tidak memaksa untuk anda mempercayainya 100%, tetapi anda sendiri dapat membayangkan, memikirkan dan memahami segala kebenaran yang terkandung di dalamnya. Sepertimana yang telah di ceritakan di atas, seandainya kita hendak menulis dengan pena tentang perancangan mereka ini, sememangnya kita tidak dapat untuk menghuraikan sepenuhnya di atas kertas mahupun di dunia maya (Internet) ini. Perhatikanlah sedikit demi sedikit tentang apa yang telah dipaparkan melalui artikel ini. Kepada anda yang berbangsa MELAYU yang secara tidak langsung telah mewarisi agama Islam, anda merupakan umat yang terpilih untuk membangkit api percikan peperangan dunia ketiga. Kerana di bumi anda berpijak inilah yang akan membangkitkan kembali sistem matawang Islam iaitu sistem DINAR EMAS yang bakal menghapuskan sistem wang kertas serta menjatuhkan empayar ekonomi yahudi.



MORAL DAN ISI DI DALAM DIALOG TEMUBUAL DI ATAS.
Di dalam dialog yang telah di kongsikan ini mempunyai bayang di dalam bayang dan api di dalam api. Jadi, berhati-hatilah ketika menerima kisah yang penuh dengan maksud yang tersirat ini. Ramai di kalangan kita yang berjuang kerana Islam, tetapi berapa ramaikah yang berjuang kerana Allah Swt?

360 darjah kemusnahan adalah bermula dari dalam diri kita sendiri. Perang akhir zaman bukan hanya dari segi perang jasad dan senjata, tetapi ia juga berkenaan dengan PERANG KEIMANAN. Mungkin akan ada orang yang beranggapan, 'Tinggalkan Dunia' selepas membaca kisah di atas. Namun sebenarnya, jangan kamu tinggalkan dunia kerana dunia ini adalah untuk kamu, tetapi tinggalkanlah dunia untuk iman kamu (Spiritual). Perhatikan kisah Nabi Ibrahim as yang mana baginda tidak lut di makan api, kisah Nabi Ismail as yang tidak lut di tusuk pedang atau pisau yang paling tajam, kisah Nabi Yunus as yang tidak mati di makan oleh ikan paus dan sebagainya. Inilah senjata kekebalan manusia sebenar yang mana akan menjadi PAKAIAN para pejuang di masa hadapan. Dunia akhir zaman adalah dunia sihir yang terbesar. Adalah menjadi suatu keperluan bagi seseorang muslim itu mempelajari ilmu kebatinan untuk mempertahankan diri (Bukan untuk tujuan menyerang atau menyalahgunakannya) kerana sama ada kita menyedarinya atau tidak, 360 darjah kehidupan kita pada zaman sekarang telah di sihir. Banyak isi kandungan yang tersurat dan tersirat di dalam kisah ini yang dapat kita jadikan sebagai iktibar dan pedoman.

Wallahu'alam......









 

 



 


KONSPIRASI HALUS ILLUMINATI KE ATAS SEJARAH DUNIA.


Kepada mereka yang telah pun mengetahui mengenai Pergerakan Rahsia Pertubuhan ILLUMINATI, mungkin artikel ini hanya sebagai bahan pembacaan biasa sahaja bagi anda. Tetapi artikel ini di tulis semula adalah sebagai sisipan bagi mereka yang baru menyedari dan bersedia untuk mengetahui, mengenali dan memahami mengenai konspirasi yang sedang berlaku di dunia pada saat ini. Artikel ini disiarkan semula dari Arkib Konspirasi Sepanjang Zaman. Sila fahaminya dengan lebih mendalam mengenai dunia jenis apakah yang kita sedang lalui pada saat ini.


ILLUMINATI DAN DAJJAL

Tidak ramai daripada kita yang menyedari mengenai realiti bahawa dunia politik pada hari ini sedang berada di bawah penguasaan para pemerintahan dari golongan penyembah syaitan yang telah merancang dan melaksanakan suatu konspirasi halus yang tersembunyi sejak zaman berzaman melalui gabungan pertubuhan-pertubuhan rahsia atau Secret Societies. Sejarah kewujudan dan kelahiran Secret Societies ini telah bermula seawal dari Zaman Pemerintahan Raja-Raja Mesir Purba (Firaun) sejak dari ribuan tahun dahulu. Bangsa Yahudi mempunyai kisah yang sangat panjang di dalam sejarah perjalanan hidup manusiamelalui sekuel-sekuel yang berpanjangan. Bangsa Yahudi telah wujud di dalam setiap perjalanan sejarah ketamadunan manusia. Mereka wujud di dalam sejarah Mesir, sejarah Babilon, sejarah Rom dan juga di dalam sejarah Yunani. Sejarah mereka cukup panjang. Sejarah perjalanan hidup bangsa Yahudi bukan sahaja telah direkodkan oleh penulis-penulis dari kalangan mereka sendiri melalui buku-buku sejarah bangsa mereka, malah turut direkodkan di dalam kitab Al-Qur'an dan kitab-kitab Allah Swt yang terdahulu melalui kisah-kisah kenabian sebelum Nabi Muhammad Saw.


Pertama, mari kita selusuri kepada Zaman Sejarah Mesir. Masyarakat Mesir pada zaman dahulu mempunyai kepercayaan mereka sendiri iaitu dengan mendewa-dewakan manusia, yang mempercayai bahawa Firaun adalah tuhan. Tetapi apa yang perlu kita ketahui, di dalam dunia politik Mesir Purba, telah banyak dipengaruhi oleh para ahli sihir yang turut terlibat sama di dalam tampuk pemerintahan Mesir Purba. Kisah para ahli sihir Firaun ini juga ada diceritakan di dalam Al-Qur'an, namun tidak diperjelaskan apakah nama Firaun tersebut yang memerangi Nabi Musa as dan juga tiada bukti yang benar-benar kukuh untuk mengaitkan Horus dengan Firaun yang memerangi Nabi Musa as kerana ianya tidak diceritakan di dalam Al-Qur'an mengenai identiti Firaun yang dimaksudkan itu secara jelas. Ketika era pemerintahahan Firaun, bangsa Yahudi ini telah menjadi hamba kepada para golongan istana dan para ahli sihir tersebut. Mereka hidup di dalam keadaan yang tertindas. Namun sebahagian daripada Bani Israel ini telah terpengaruh dan menerima kepercayaan bahawa Firaun itu adalah tuhan dan turut bekerjasama dengan para ahli sihir tersebut di dalam menjayakan impian dan cita-cita Firaun untuk memperluaskan empayarnya di Mesir dan seterusnya menguasai dunia. Lama-kelamaan, amalan sihir itu telah menjadi sebahagian dari darah daging kepada sebilangan golongan Yahudi tersebut dan mempercayai bahawa Firaun itu adalah tuhan yang menguasai sekelian alam. Ini kerana mereka merasakan bahawa syaitan itu dapat memberikan apa sahaja kemahuan mereka, asalkan mereka mahu mengakui bahawa syaitan itu adalah tuhan dan menuruti segala perintahnya. Mereka juga telah diperdayakan oleh syaitan bahawa Tuhan (Allah Swt) tidak akan menuruti kemahuan mereka sebagaimana syaitan yang dapat memenuhi segala apa yang mereka inginkan termasuk kekayaan dan kekuasaan politik. Pada masa yang sama, golongan Yahudi Satanic ini juga mengetahui bahawa Allah Swt itu adalah Tuhan yang sebenar-benarnya sebagaimana ajaran nabi-nabi yang terdahulu seperti Nabi Ibrahim as dan Nabi Ishak as. Namun mereka lebih menginginkan kekuasaan dan kemewahan dunia seperti yang telah dijanjikan oleh iblis dan syaitan melebihi dari ujian di dunia jika mereka menuruti perintah Allah Swt. Semasa zaman kenabian Nabi Musa as juga, mereka mengetahui bahawa Nabi Musa as itu adalah seorang yang benar di dalam membawa ajarannya tetapi mereka tetap juga menafikannya.

Di dalam Islam, ilmu sihir mempunyai kaitan yang rapat dengan amalan penyembahan syaitan kerana ianya adalah ilmu syaitan dan umat Islam diharamkan untuk mempelajari ilmu pengetahuan mengenainya. Secara tidak langsung, Agama Mesir Purba mempunyai perkaitan yang rapat dengan amalan sihir yang merupakan penyembahan mutlak kepada syaitan. Horus juga turut mengikuti amalan ritual tersebut bersama para ahli sihirnya, dan turut menggunakan amalan tersebut untuk memperkukuhkan kekuasaan politik dan senjatanya untuk memperluaskan lagi Empayar Mesir bagi tujuan menakluki dunia. Golongan Yahudi ini terus mengamalkan amalan ritual penyembahan syaitan mereka sejak dari turun-temurun melalui keturunan-keturunan keluarga mereka sehinggalah ke zaman-zaman Firaun yang seterusnya, bahkan ianya terus wujud sehingga berakhirnya zaman Firaun di dalam dunia politik Mesir Purba. Oleh kerana itu, golongan ini telah menyedari bahawa mereka perlu memperkembangkan lagi agama syaitan mereka demi untuk mencapai impian dan cita-cita mereka untuk menguasai dunia. Mereka juga telah merancang suatu konspirasi sulit dengan di bantu oleh perantaraan syaitan. Mereka telah menyelinap masuk ke dalam puak-puak Yahudi yang lain (bangsa Yahudi mempunyai sebanyak 12 puak) dan memperkembangkan lagi fahaman syirik mereka. Mereka terus melakukan amalan ritual penyembahan syaitan untuk mendapatkan kuasa dan pengaruh melalui ilmu sihir. Mereka telah memasuki Assyria, Babilon, Rom, Greek dan ke serata dunia sejak dari zaman-berzaman lagi. Golongan Yahudi penyembah syaitan ini telah masuk ke negeri Babilon dan bekerjasama dengan mereka untuk menjadikan Yahudi yang ada di Jerusalem sebagai tawanan perang lalu di bawa ke negeri Babilon untuk dijadikan hamba pada tahun 536M. Strategi ini telah dirancang untuk membuatkan bangsa Yahudi tersebut melupakan ayat-ayat Allah Swt. Mereka juga turut merancang bersama negeri Babilon untuk menawan dan menguasai Jerusalem, merampas kekayaan Jerusalem dan mengubah kitab-kitab Allah Swt bagi menjayakan agenda sulit mereka.

Begitu juga dengan apa yang berlaku semasa zaman kenabian Nabi Isa as. Mereka wujud di dalam hampir kesemua peristiwa di pentas sejarah umat manusia dan sejarah dunia. Penentangan mereka terhadap Agama Allah Swt adalah disebabkan ajaran Tauhid menyembah Allah Swt secara total dan menyedarkan umat manusia mengenai musuh yang sebenarnya, iaitu syaitan. Disebabkan syariat Agama Allah Swt melalui nabi-nabi yang terdahulu yang menyedarkan umat manusia mengenai tipu daya syaitan itulah, maka mereka telah berusaha untuk melenyapkan ajaran Tauhid dan pada masa yang sama mereka turut memperluaskan agama syaitan mereka sehingga ke seluruh dunia. Semasa zaman kenabian Nabi Muhammad Saw, agenda sulit mereka masih tetap diteruskan dan Nabi Muhammad Saw telah menyedari akan hal tersebut. Nabi Muhammad Saw pernah berpesan kepada para sahabatnya mengenai bahaya ancaman golongan tersebut yang merupakan ancaman dari fitnah dajjal dan para pengikutnya yang menyembah syaitan.

Pada hari ini, golongan para penyembah syaitan ini sudah semakin hampir kepada perancangan terakhir mereka untuk menyambut kedatangan dajjal mereka yang bermata satu. Bukti perancangan dan agenda sulit mereka telah berada disekeliling kita tanpa kita menyedarinya. Seluruh Umat Islam kini telah terjerumus ke dalam perangkap mereka dan dihujani dengan pelbagai fitnah dan tuduhan sebagai pengganas dan sebagainya. Ianya adalah suatu ancaman fitnah dari para pengikut dajjal si penyembah syaitan seperti yang pernah disampaikan oleh Rasulullah Saw sejak dari 1400 tahun yang lalu. Islam yang merupakan satu-satunya agama Allah Swt yang masih mendukung Tauhid juga terus ditentang habis-habisan dan cuba disesatkan oleh mereka sebagaimana ajaran-ajaran Tauhid yang terdahulu. Kata-kata Rasulullah Saw itu telah terbukti kebenarannya.Para penyembah syaitan ini telah berselindung disebalik pertubuhan-pertubuhan rahsia sulit yang berada diseluruh dunia. Mereka telah bersatu di bawah suatu agenda besar iaitu ILLUMINATI AND THE NEW WORLD ORDER bagi mencapai cita-cita kedatangan Messiah (al-masih) yang mereka percaya iaitu ad-dajjal al-masih dan menafikan serta memerangi akan kehadiran Imam al-Mahdi yang sebenarnya yang akan diutuskan oleh Allah Swt kelak.Perang akhir zaman akan kelihatan seperti peperangan di antara kaum Yahudi dan Nasrani yang memerangi Umat Islam tetapi ia sebenarnya adalah peperangan di antara Umat Islam yang memerangi angkatan syaitan yang bekerjasama dengan Yakjuj dan Makjuj. Ianya kelihatan seperti Umat Islam berperang dengan kaum Yahudi dan Nasrani kerana ILLUMINATI telah 'memperkudakan' mereka dan berselindung disebalik kedua-dua agama tersebut, demi untuk menjayakan seluruh agenda konspirasi halus dan licik mereka.Setiap kekecohan dan perjalanan sejarah dunia yang berlaku pada hari ini sebenarnya telah dirancang oleh satu kumpulan rahsia sulit (dengan izin Allah Swt). Mereka juga turut merancang seluruh perjalanan sejarah dunia dengan bantuan perantaraan syaitan supaya kita berfikir dan menganggap bahawa setiap apa yang berlaku di dalam perjalanan sejarah dunia itu adalah suatu kebetulan, tetapi ia sebenarnya telah dirancang dengan sangat begitu rapi dan licik oleh generasi-generasi satanisme. Sesungguhnya tipu daya syaitan itu sangat halus. Kesemua perancangan konspirasi ini bukanlah suatu teori kosong semata-mata. Terdapat bukti yang akan dihujahkan bagi menyokong setiap bukti dan tanda-tanda yang ada. Sesungguhnya kedatangan hari kiamat dan ujian fitnah dajjal itu adalah suatu kebenaran dengan izin Allah Swt. SESUNGGUHNYA ALLAH SWT LEBIH MENGETAHUI TENTANG SEGALA RAHSIANYA DAN SETIAP APA YANG ADA DI LANGIT DAN DI BUMI. Penulis hanya berusaha untuk menyampaikan segala info dan ilmu pengetahuan untuk dikongsikan bersama saudara seagama bagi melihat kebangkitan semula Umat Islam pada hari ini untuk menegakkan Empayar Daulah Khilafah kelak. Semoga kita semua tetap berpegang pada kalimah syahadah: "Aku bersaksi tiada Tuhan selain Allah, dan aku bersaksi bahawa Muhammad itu Rasul Allah."

Ajarilah generasi kita supaya betah memberi salam kepada sesama umat muslim, mentaati segala perintah Allah Swt, menunaikan zakat untuk kebajikan seluruh umat Islam, menghormati orang-orang tua, mematuhi dan mentaati ibu bapa, menuntut ilmu supaya menjadi bijak, tidak kufur dan apa yang paling utama ialah mengenali kebenaran Tauhid kerana ianya akan membebaskan diri kita daripada segala kekeliruan dan mempertemukan kita kepada setiap jawapan.


 

RAHSIA TERSIRAT DISEBALIK WANG KERTAS USD$1

Bagi mereka yang tidak mengetahui mengenai rahsia tersirat yang terkandung pada wang kertas USD$1 ini, semoga apa yang akan dikupaskan di sini dapat memberikan info-info yang berguna buat anda semua mengenai agenda sulit ILLUMINATI. Kepada mereka yang telah pun menyedari akan hal tersebut, anda adalah sebahagian daripada umat Islam yang sedar dengan petanda akhir zaman.


Perhatikan bentuk piramid yang tidak sempurna pada bahagian hujung atasnya dan mempunyai mata satu (One Eyed) yang terapung di dalam satu bentuk segitiga di puncaknya. Segitiga yang mempunyai mata satu itu pula memancarkan cahaya seperti matahari. Mata satu itu dinamakan sebagai The All Seeing Eye. Piramid yang tidak sempurna itu pula mempunyai 13 tingkat sebelum dipisahkan dengan segitiga The All Seeing Eye yang terapung di atasnya. Paras 13 tingkat itu juga mempunyai maksudnya yang tersendiri. Kemudian terdapat tulisan motto yang di tulis di dalam bahasa Latin iaitu Novus Ordo Seclorum yang bermaksud New Secular Order Of The Ages atau New World Order. Dan motto yang berada di atas piramid itu pula ditulis dengan Annuit Coeptis yang bermaksud Approving The Undertaking yang bermaksud Merestui Peralihan, atau jika diterjemahkan kepada maksud kontemporari, ianya bermaksud He Approves atau Dia Merestui. (Adakah ianya bermaksud Pemerintahan Dunia Baru atau Pemerintah itu sudah muncul? Adakah ianya mengenai peralihan kuasa dunia? Siapakah yang dimaksudkan dengan He itu? Adakah ianya bermaksud Tuhan atau mengenai Mata Satu Yang Bercahaya itu? Jika ianya dikaitkan dengan maksud Tuhan Yang Merestui, mengapa tidak diletakkan simbol keagamaan negara itu, seperti Salib Kristian atau yang seangkatan dengannya? Tetapi mengapa diletakkan dengan motto Dia Merestui sedangkan di bawahnya diletakkan gambar Segitiga Bermata Satu? Apakah maksud tersirat kepada kesemua yang terpampang pada wang kertas USD$1 itu?


Sebenarnya, gambar Piramid yang terdapat pada wang kertas USD$1 di atas adalah sebagai suatu simbolik kepada pertubuhan rahsia yang sedang menguasai dunia pada hari ini, iaitu The ILLUMINATI. Manakala New World Order pula adalah suatu perancangan rahsia mereka di dalam menyatukan dunia di bawah satu pemerintahan melalui strategi-strategi rahsia. He Approves pula bermaksud syaitan yang sentiasa bersama-sama dengan mereka di dalam menjayakan perancangan rahsia agenda sulit mereka. Kerana syaitan adalah makhluk yang telah mereka sembah sejak zaman berzaman, kerana mereka percaya bahawa syaitan itu dapat memberikan mereka segala kuasa di dalam dunia politik, dan mereka juga percaya bahawa syaitan itu akan muncul apabila segala perancangannya telah terlaksana dengan sempurna. Ianya adalah suatu konspirasi sulit syaitan bersama-sama dengan para kuncu dan proksi-proksinya sejak zaman berzaman untuk meruntuhkan akidah dan ketaatan umat Islam kepada Allah Swt dengan menjadikan dirinya sebagai sesuatu yang disembah oleh umat manusia selain dari Allah Swt. Mereka percaya bahawa syaitan dapat memberikan segala kekuasaan politik kepada para golongan elit di dunia seperti ketua-ketua kerajaan (Presidents And Prime Ministers) di Benua Eropah, Amerika dan tidak mustahil jika ianya turut melibatkan negara-negara Islam terutamanya di rantau Timur Tengah dan Asia Barat. Ianya adalah suatu konspirasi bersepadu di antara syaitan dan Para Golongan Elit tersebut di dalam menuju kekuasaan dunia, dan kini Mereka Sedang Berkuasa!

Amalan ritual ILLUMINATI terhadap penyembahan syaitan bukanlah suatu pembohongan. Ianya telah wujud sejak dari zaman berzaman di dalam lipatan sejarah manusia. Ianya wujud secara tersembunyi dengan menjadikannya sebagai suatu rahsia sulit terbesar dikalangan Para Golongan Elit yang mengunci rapat akan kewujudannya daripada diketahui oleh masyarakat umum. Siapakah Golongan Elit ini dan apakah agenda sulit mereka? Temui jawapannya pada bahagian akhir topik ini.


Gambar Illustrasi Adolf Hitler

Para kuncu dan proksi-proksi ILLUMINATI, pementasan drama dan illusi pembohongan ke atas pentas sejarah dunia semasa mengetuai Jerman, yang kononnya untuk memimpin pakatan Axis ketika siri Perang Dunia Kedua (WW2), Fuhrer Nazi, Adolf Hitler pernah menyebut yang dipetik sebagai berkata:

"ThenationalismwilluseitsownrevolutionfortheestablishingofTheNewWorldOrder."

Amerika dan para sekutunya telah menggelar Angkatan Tentera Nazi sebagai suatu kuasa jahat yang akan menggugat keamanan dunia dan menjadi punca kepada tercetusnya SIRI PERANG DUNIA KEDUA. Adolf Hitler juga telah dilabelkan sebagai seorang penjenayah kemanusiaan kerana telah membunuh berjuta-juta orang Yahudi di dalam Peristiwa Holocaust. Tetapi golongan Yahudi yang bagaimanakah yang telah dibunuh oleh Angkatan Tentera Nazi yang diketuai oleh Adolf Hitler?

Peristiwa Holocaust

Pada satu sisi yang tidak kita sedari, AdolfHitler sebenarnya adalah salah seorang anggota di dalam satu pertubuhan rahsia (Secret Societies) di Eropah, di mana pertubuhan rahsia tersebut tidak menggunakan satu nama yang khusus bagi mengekalkan kerahsiaannya. Walaupun pertubuhan rahsia tersebut tidak mempunyai satu nama yang khusus, tetapi simbol penyatuan ILLUMINATI yang digunakan oleh mereka adalah sama seperti pertubuhan-pertubuhan rahsia sulit lain yang ada di dunia ini. Di sepanjang era pemerintahannya di Negara Jerman, Adolf Hitler merupakan seorang pemimpin yang kelibatnya hanya dapat dilihat semasa ia memberikan ucapan di dalam upacara-upacara rasmi negara itu seperti upacara perbarisan ketenteraan bagi meniup semangat Angkatan Tentera Nazi dan rakyat Negara Jerman yang menyokongnya.

Adolf Hitler Semasa Upacara Perbarisan Angkatan Tentera Nazi

Manakala pada waktu-waktu yang lain, ia banyak menghabiskan masa bertemu dengan anggota-anggota kerajaannya untuk memperbincangkan mengenai strategi-strategi peperangan dan halatuju Negara Jerman setelah selesainya 'Zaman Ketegangan Politik Dunia'. Mesyuarat dengan para anggota kerajaannya itu berlangsung secara tertutup. Tetapi walaupun mesyuarat tersebut melibatkan persiapan rapi mengenai peperangan, ianya jarang sekali dihadiri oleh para pegawai tertinggi ketenteraannya di dalam kebanyakan mesyuarat-mesyuarat yang telah diadakan. Kepada peminat-peminat dan mereka-mereka yang menyanjungi dan memuji-muji KEPERWIRAAN ADOLF HITLER, sedarlah bahawa anda semua telah terpedaya dan tertipu disebalik topeng syaitannya.

Pada saat kekalahan Angkatan Tentera Nazi, Adolf Hitler dikatakan telah lari bersama ahli keluarganya untuk membunuh diri dengan disaksikan oleh para pegawai tertinggi di dalam kerajaannya. Namun, benarkah Adolf Hitler telah mati begitu sahaja dan apa yang terisi di dalam kuburnya? Adakah benar bahawa Adolf Hitler mati dengan membunuh dirinya seperti apa yang tertulis di dalam sejarah dunia? Dan mengapa tiada pengganti kepada kedudukan Adolf Hitler untuk meneruskan dasar-dasar yang diperjuangkan olehnya dan memperkuatkan lagi Angkatan Tentera Nazi sedangkan ia mempunyai ramai pegawai-pegawai bawahan yang amat taat dan setia kepadanya?

Di dalam menjawab segala persoalan di atas, para penulis sejarah dunia memperjelaskan bahawa sebenarnya tiada seorang pun daripada para pegawai bawahannya yang benar-benar taat dan setia kepada Adolf Hitler termasuk pihak ketenteraan dan kerana itu jugalah tiada sesiapa pun yang mahu meneruskan dasar-dasar yang diperjuangkan oleh Adolf Hitler. Jika benar bahawa Adolf Hitler berseorangan di dalam memperjuangkan segala dasar-dasarnya, mengapa ia tidak ditangkap oleh pihak Angkatan Tentera Nazi sendiri dan menghukumnya tanpa perlu menunggu 'Serangan' daripada Gabungan Perikatan iaitu Negara Amerika, Britain dan para sekutunya?

Sebenarnya, masyarakat dunia telah tertipu, malah rakyat Negara Jerman dan para anggota Angkatan Tentera Jerman sendiri turut terpedaya dengan permainan licik Adolf Hitler yang sebenarnya merupakan perancangan rahsia sulit SECRET SOCIETY ini. Dan anda juga perlu tahu bahawa HIROSHIMA dan NAGASAKI di Negara Jepun juga telah turut sama menjadi mangsa kepada KLIMAKS PEMENTASAN SEJARAH DUNIA dengan di bom oleh Negara Amerika. Adakah Negara Jepun juga turut sama menjadi mangsa? Atau Negara Jepun juga turut terlibat sama di dalam perancangan rahsia sulit ILLUMINATI? Jika difikirkan secara logiknya, mana mungkin Negara Jepun dapat berkembang maju dengan begitu pantas selepas 'Kekalahan Teruk' mereka di dalam SIRI PERANG DUNIA KEDUA. Dari mana pula Negara Jepun memperolehi SUMBER DANA KEWANGAN yang begitu banyak untuk membangunkan semula negara mereka?

Jawapannya ada di sebalik projek pembangunan semula negara mereka itu sendiri. Seluruh kos-kos yang terlibat di dalam SIRI PERANG DUNIA KEDUA dan segala kos-kos untuk menampung pembiayaan pembangunan semula NEGARA-NEGARA PELAKON tersebut telah ditanggung sepenuhnya oleh TYCOON PARA JURUTERA-POLITIK DAN JURUTERA-EKONOMI DUNIA' sejak zaman berzaman lagi iaitu KELUARGA KETURUNAN ROTHSCHILD dan KELUARGA KETURUNAN ROCKEFELLER di Negara Amerika. Kedua-dua keluarga ini masih tetap menjadi golongan yang terpenting di dalam pergerakan rahsia sulit ILLUMINATI dan mereka juga merupakan keluarga keturunan daripada generasi-generasi para penyembah syaitan.

Tycoon-Tycoon Di Dalam Dunia Politik Dan Ekonomi

Selepas peristiwa SIRI PERANG DUNIA KEDUA, Negara Jepun telah mengadakan satu jalinan kerjasama yang begitu akrab dengan Negara Amerika, seolah-olah seperti tidak pernah berlakunya permusuhan di antara mereka seperti apa yang telah terjadi di dalam SIRI PERANG DUNIA KEDUA. Negara Amerika pula dengan penuh komitmen turut berkongsi sama teknologi mereka untuk pembangunan semula Negara Jepun yang akhirnya membawa kepada kemajuan pesat negara 'Matahari Terbit' itu dengan begitu pantas, sama pantasnya seperti di Negara Amerika dan negara-negara di Benua Eropah yang lain. Jawapan kepada kesemua persoalan di atas ialah, Negara Amerika telah memberikan BANTUAN PEMBIAYAAN DANA KEWANGAN yang besar kepada Negara Jepun setelah Negara Jepun RELA DIPERGUNAKAN demi untuk menjayakan perancangan agenda sulit mereka untuk MEMESONGKAN PERJALANAN SEJARAH POLITIK DUNIA.

Sekarang, mari kita selusuri pula mengenai peristiwa sejarah dunia yang paling hampir dengan kita iaitu sejarah selepas tamatnya SIRI PERANG DUNIA KEDUA di Tanah Melayu. Selepas Negara Jepun meninggalkan Tanah Melayu, Pihak Inggeris telah kembali semula dan memerintah Tanah Melayu dengan membawa GAGASAN MALAYAN UNION. Namun mereka sebenarnya mempunyai muslihat tersembunyi yang terselindung disebalik GAGASAN MALAYAN UNION tersebut dengan niat ingin menerapkan sistem pemerintahan mereka ke atas Tanah Melayu yang akan diperintah secara berterusan oleh Negara Britain, sama seperti apa yang telah mereka lakukan ke atas Negara Hong Kong, Australia dan kebanyakan negara-negara Komanwel yang lain. Ia juga adalah bertujuan untuk menghapuskan Kedaulatan Sultan-Sultan Melayu dan menjadikan Ratu Negara Britain berkuasa sepenuhnya ke atas Tanah Melayu.

Gambarajah Gagasan Malayan Union

Sistem ini disebut sebagai CENTRALIZATION atau DASAR PEMUSATAN KUASA, di mana kuasa pemerintahan akan diletakkan di bawah satu pemerintahan tunggal yang berpusat di Negara Britain, dan di dalam masa yang sama mereka ingin meneruskan dasar-dasar DIVIDE AND RULE bagi mempermudahkan penguasaan mereka ke atas Tanah Melayu. Ia juga sama seperti sistem pemerintahan NEW WORLD ORDER yang diperjuangkan oleh mereka! Namun perancangan GAGASAN MALAYAN UNION tersebut telah gagal diterapkan ke atas Tanah Melayu, tetapi ianya telah diteruskan lagi dengan strategi ILLUSI yang kedua iaitu melalui strategi ANCAMAN KOMUNIS.

Berbalik kepada persoalan mengapa tiadanya watak dan peranan sepert Adolf Hitler setelah berakhirnya SIRI PERANG DUNIA KEDUA, ini adalah kerana perancangan mereka telah berhasil untuk memperpanjangkan kisah peperangan itu yang akhirnya membawa kepada penubuhan Negara Israel di tanah Negara Palestin. Tanpa Peristiwa Holocaust, Negara Israel tidak akan dapat ditubuhkan. Penubuhan Negara Israel yang kononnya untuk menempatkan seluruh kaum Yahudi di dalam sebuah negara Yahudi Israel yang bersatu dan bermaruah sebenarnya adalah merupakan suatu konspirasi sulit para penyembah syaitan. Jika ianya sudah berjaya, maka tidak perlulah mereka bersusah-payah untuk membawa watak dan peranan seperti Adolf Hitler yang 'kedua' ke dalam perjalanan evolusi sejarah dunia. Peristiwa Holocaust itu sebenarnya hanyalah merupakan suatu illusi.

Keratan Akhbar Mengenai Penubuhan Negara Haram Israel Oleh The Palestine Post

Peta Yang Menunjukkan Penguasaan Israel Ke Atas Tanah Palestin

Gambar Tentera Israel Membawa Bendera Israel Setelah Mereka Berjaya Menguasai Tanah Palestin

Tahukah anda bahawa terdapat juga golongan dari kalangan Yahudi yang menentang akan penubuhan Negara haram Zionis Israel? Golongan Yahudi yang menjadi penentang kepada perancangan penubuhan negara tersebut adalah Golongan Yahudi Ortodox, iaitu generasi daripada kumpulan Yahudi yang telah dibunuh oleh Angkatan Tentera Nazi semasa SIRI PERANG DUNIA KEDUA. Golongan Yahudi Ortodox ini tidak pernah bersetuju dengan Gagasan Zionis tersebut kerana mereka lebih menghargai keamanan dunia. Manakala Golongan Yahudi Penyembah Syaitan pula telah menyebarkan Dakyah Zionis kepada Golongan Yahudi Ortodox ini bagi merealisasikan Negara Yahudi Israel melalui agenda sulit Nazi, tetapi Golongan Yahudi Ortodox tersebut telah menolaknya, lalu mereka di bunuh. Tujuan mereka dibunuh adalah untuk mengaburi masyarakat dunia mengenai agenda sulit Pihak Zionis supaya masyarakat dunia 'merestui' penubuhan Negara haram Israel yang wujud pada hari ini, dan golongan Yahudi yang berfahaman Zionis dan Mason itu pula dibenarkan hidup bagi merealisasikan penubuhan Negara haram Israel, manakala Golongan Yahudi Ortodox pada hari ini, telah berpindah dari Israel dan pergi ke Negara Amerika dan Benua Eropah, dan hidup di dalam kelompok mereka sendiri, menyisihkan diri daripada segala kemajuan yang sedang dikecapi oleh masyarakat dunia pada hari ini. Mereka ibarat sama seperti golongan amish, tetapi itu tidak bermakna mereka tidak terlibat langsung di dalam perancangan rahsia agenda sulit ILLUMINATI, kerana mereka, Umat Islam dan seluruh masyarakat dunia pada hari ini secara tidak langsung telah terperangkap dan terlibat sama di dalam konspirasi mereka tanpa kita menyedarinya.

Atau mungkin Peristiwa Holocaust tersebut langsung tidak pernah terjadi di dalam lipatan sejarah dunia. Dan mungkin ia hanya diwujudkan melalui propaganda yang dibawa oleh para penulis sejarah dunia di Negara Amerika. Jika benar Peristiwa Holocaust tersebut diwujudkan melalui propaganda, ianya tetap merupakan suatu illusi, kerana halatujunya tetap sama, iaitu untuk menjadikan ianya suatu alasan kepada penubuhan Negara Yahudi yang bebas, berdaulat dan bermaruah iaitu Negara Israel.

Berbalik kepada kunci yang seterusnya iaitu seorang pemimpin yang pernah menyuarakan mengenai perancangan NEW WORLD ORDER di dalam menjayakan perancangan rahsia agenda sulit ILLUMINATI. Mereka ini sebenarnya saling bersatu dan bekerjasama walaupun pada pandangan mata kasar, mereka kelihatan seperti bermusuhan atau mempunyai pendapat yang jauh berbeza di antara satu sama lain. Ini adalah kerana mereka mahu masyarakat dunia berfikiran sedemikian rupa melalui illusi-illusi yang telah mereka rancangkan. Di Negara Amerika, pada 26 Julai 1968, Associated Press (AP) melaporkan, bahawa Gabenor New York pada ketika itu, iaitu Nelson Rockefeller semasa berucap di International Platform Association di Sheraton Park Hotel di New York, telah mengulas mengenai keputusan pilihanraya yang telah dimenangi oleh Richard Nixon. Nelson Rockerfeller berkata:

"AsPresident, he(RichardNixon)wouldworktowardinternationalcreationofaNewWorldOrder."

Terjemahan:
"SebagaiPresiden,beliau(RichardNixon) akanbekerjakearahpenciptaanantarabangsatatananduniabaru."


Salah seorang daripada Presiden Amerika iaitu George H.W Bush, semasa berucap ketika persidangan kongress pada 11 September 1991, iaitu selepas berakhirnya Perang Teluk, telah menyebut mengenai New World Order sebanyak dua kali:

"Now we can see a new world coming into view. A world in which there is the very real prospects of a New World Order."

Terjemahan:
"Kini kita dapat melihat dunia baru pada pemandangan baru. Dunia di mana terdapat prospek baru yang sebenarnya pada tatanan dunia baru."

Semasa persidangan yang sama juga, George H.W Bush sekali lagi telah mengulangi 'niatnya' untuk menundukkan dunia melalui perancangan rahsia utama mereka, iaitu New World Order, ia sekali lagi berkata:

"The victory over Iraq was not waged as a war to end all wars, even The New World Order cannot guarantee an era of perpetual peace."

Terjemahan:
"Kemenangan perang yang dilancarkan ke atas Iraq bukanlah sebagai perang untuk menamatkan kesemua peperangan, walaupun tatanan dunia baru dunia tidak dapat menjamin era kesempurnaan keamanan."

Ucapan George H.W Bush tersebut memberi makna yang cukup mendalam di dalam memahami 'secebis kecil' makna keamanan yang dimaksudkan olehnya. Ucapan George H.W Bush tersebut bermaksud dunia akan tetap berada di dalam keadaan aman sekiranya Negara Amerika mencampuri urusan di dalam setiap pergolakan yang berlaku di dunia ini dan menjadi sebagai ORANG TENGAH UNTUK MEMBANTU MENDAMAIKAN setiap pergolakan tersebut. Dari satu sudut sisi yang lain, masyarakat dunia melihat Angkatan Tentera Nazi dan dasar-dasar yang diperjuangkan oleh Negara Amerika sebagai dua konsep pemerintahan yang bertentangan di antara satu sama lain. Namun daripada satu sudut sisi yang lain pula, walaupun mereka berbeza pendapat, tetapi Adolf Hitler dan George H.W Bush sebenarnya mempunyai tujuan agenda sulit yang sama iaitu ke arah mewujudkan perancangan New World Order! Fikirkan!

Semasa ucapan tersebut, George H.W Bush telah mengambil contoh mengenai Perang Teluk yang baru berakhir pada ketika itu, di mana Negara Amerika telah 'memperlihatkan dirinya' (dengan berdrama) sebagai sebuah negara yang telah membantu menyelamatkan Negara Kuwait daripada serangan Negara Iraq. Ianya adalah maksud kepada ucapannya pada perenggan "Now we can see a new world coming into view New World Order" (Pemerintahan Dunia Baru Yang Aman), Manakala maksud ucapannya pada perenggan "The victory over Iraq was not waged as a war to end all wars, even The New World Order cannot guarantee"pula memberi maksud bahawa kejayaan mereka di dalam peristiwa membedil Negara Iraq bukan bermaksud Negara Amerika telah berjaya menamatkan kesemua SIRI-SIRI PEPERANGAN ini tetapi dunia ini juga belum tentu akan aman sepenuhnya walaupun dunia telah memilih jalan yang terbaik untuk bersatupadu (di bawah penguasaan Negara Amerika) demi keamanan sejagat. (Maksud sebenarnya ialah Negara Amerika akan terlibat di dalam lebih banyak siri peperangan yang kononnya untuk mewujudkan keamanan di dunia, dan ini telah jelas terbukti pada dasar-dasar yang telah diperjuangkan oleh mereka di dalam pergolakan di dunia pada hari ini yang kononnya untuk menghapuskan keganasan). Maksud 'Dunia yang belum tentu akan aman walaupun mereka telah bersatupadu' di dalam ucapan George H.W Bush tersebut juga memberikan petanda kepada PERANG AKHIR ZAMAN DI ANTARA UMAT ISLAM DAN MUSUH-MUSUH ALLAH SWT, dan inilah yang merupakan intipati sebenar niat mereka. Ucapan tersebut juga telah memberikan sedikit gambaran mengenai halatuju sebenar perancangan rahsia New World Order iaitu untuk menjadikan kesemua negara-negara di dunia ini supaya tunduk dan patuh kepada kekuasaan Negara Amerika. Keamanan yang dilaung-laungkan oleh mereka hanyalah suatu ILLUSI sebagai umpan, kerana merekalah dalang dan petualang yang sebenarnya di dalam melaga-lagakan Negara Iraq dan Negara Kuwait ketika peristiwa SIRI PERANG TELUK. Mereka jugalah dalang yang sebenarnya di dalam peperangan bersiri iaitu peristiwa SIRI PERANG DUNIA PERTAMA dan SIRI PERANG DUNIA KEDUA. Cuba anda perhatikan dan telitikan, mengenai Negara Amerika versi agresif yang wujud setelah tamatnya SIRI PERANG DUNIA PERTAMA, dan Negara haram Israel yang wujud setelah tamatnya SIRI PERANG DUNIA KEDUA. Tujuan sebenar wujudnya SIRI PERANG DUNIA PERTAMA adalah untuk meruntuhkan Empayar Kerajaan Islam Turki Uthmaniah yang memiliki Negara Palestin pada ketika itu.Manakalastrategi yang seterusnya dilanjutkan lagi dengan perancangan-perancangan jangkamasa panjang untuk mencetuskan SIRI PERANG DUNIA KEDUA dan menubuhkan Negara Haram Israel, setelah Negara Palestin tidak lagi berada di bawah Pemerintahan Turki Uthmaniah. Kini, cuba anda fikirkan, fahamkan dan bayangkan, apakah yang akan berlaku jika SIRI PERANG DUNIA KETIGA tercetus!


Perang Dunia Pertama

Perjanjian Setelah Berakhirnya Perang Dunia Pertama

Hari-Hari Terakhir Empayar Kerajaan Turki Uthmaniah

Beberapa Info Mengenai Perang Dunia Kedua

Negara Amerika telah membuatkan kita semua berfikir dengan tanggapan yang termudah seperti: Negara Iraq menyerang Negara Kuwait, kemudian Negara Amerika datang yang kononnya untuk membantu Negara Kuwait menyerang semula Negara Iraq dan membebaskan Negara Kuwait daripada kejahatan Negara Iraq. Kemudian masyarakat dunia mula berfikir dan menganggap bahawa Negara Iraq itulah yang jahat, dan Negara Amerika menjadikan hal ini sebagai modal untuk mereka menceroboh dan menguasai Negara Iraq dan membunuh Saddam Hussien di dalam sekuel SIRI PERANG TELUK KEDUA. Negara Amerika mahu masyarakat dunia berfikir seperti itu, dan inilah salah satu daripada strategi mereka iaitu MIND CONTROL! MENGUASAI MINDA MANUSIA DENGAN MEWUJUDKAN SUATU ILLUSI KE ATAS PENTAS PERJALANAN SEJARAH DUNIA!



PERISTIWA 11 SEPTEMBER 2001 : RUNTUHNYA BANGUNAN WORLD TRADE CENTRE (WTC)

Pada 11 September 2001, Bangunan World Trade Centre (WTC) telah runtuh selepas di rempuh oleh dua buah pesawat. Selepas peristiwa tersebut, anak kepada George H.W Bush, iaitu Presiden George W. Bush telah tampil mengeluarkan kenyataan bahawa (kononnya) dunia kini sedang di ancam dengan masalah keganasan dan menjadikan serangan 11 September 2001 tersebut sebagai suatu alasan yang kononnya kejadian tersebut telah didalangi oleh satu pertubuhan pengganas iaitu Al-Qaeda yang berpangkalan di Afghanistan dan diketuai oleh Osama Bin Laden. Kemudian Al-Qaeda pula kononnya telah 'menghantar satu salinan video' dan menyatakan bahawa merekalah yang bertanggungjawab di dalam peristiwa tersebut. Penulis mempunyai sumber yang sangat arif mengenai kejadian tersebut dan pernah bertemu dengan mereka pada tahun 2006 di Kuala Lumpur. Salah seorang daripada mereka ialah rakyat Amerika dan seorang lagi adalah rakyat Britain.

Foto Yang Menunjukkan Bangunan WTC Di Rempuh Oleh Pesawat

Strategi peristiwa 11 September 2001 tersebut merupakan suatu strategi yang lebih halus dan licik daripada strategi-strategi yang telah digunakan oleh mereka ketika SIRI PERANG TELUK. Masyarakat Dunia bukan sahaja telah terperdaya dengan ILLUSI pembohongan mengenai keganasan seperti yang telah dinyatakan oleh mereka yang kononnya telah didalangi oleh sebuah pertubuhan yang mempunyai nama di dalam bahasa arab yang mana NIAT DAN TUJUAN MEREKA INI ADALAH LEBIH MENJURUS KEPADA PERTUDUHAN TERHADAP UMAT ISLAM. Malah masyarakat dunia juga turut dipermainkan mengenai kewujudan watak Al-Qaeda, yang sebenarnya tidak pernah wujud pun sebelum itu dan kebanyakkan masyarakat dunia juga tidak pernah mengetahui mengenai pertubuhan tersebut. Namun watak Al-Qaeda dan Osama Bin Laden tiba-tiba wujud serentak selepas peristiwa 11 September 2001, dan kemudian pihak Afghanistan pula turut dipertanggungjawabkan oleh mereka di dalam peristiwa tersebut. Ia adalah salah satu daripada perancangan rahsia mereka bagi mendapatkan restu dari masyarakat dunia untuk menyerang Afghanistan, dengan mengaitkan Al-Qaeda dengan kumpulan Taliban iaitu puak yang memerintah Afghanistan. Setelah berjaya menguasai Afghanistan, masyarakat Afghanistan yang sebelum itu begitu patuh kepada ajaran Islam telah dirosakkan akidah dan moral mereka secara perlahan-lahan dengan membawa masuk unsur-unsur negatif seperti hiburan yang melalaikan, dadah, video lucah, dan berbagai lagi elemen-elemen yang merosakkan. Namun, watak Osama Bin Laden yang kononnya seorang penjenayah yang menjadi buruan mereka masih tetap tidak dapat ditemui. Adakah benar wujudnya watak Osama Bin Laden yang dikatakan sebagai ketua pergerakan Al-Qaeda yang dimaksudkan? Siapakah Osama Bin Laden? Apakah kaitannya dengan operasi rahsia yang di labelkan sebagai kod Tim Osman yang pernah dikendalikan oleh CIA suatu ketika dahulu?

Bendera Afghanistan

Sebenarnya, Osama Bin Laden hanyalah satu watak ILLUSI yang hanya wujud di dalam rakaman kamera video seperti yang telah kita lihat di dalam siaran berita di televisyen. Osama Bin Laden hanya sebagai alat untuk menabur fitnah terhadap umat Islam dan menyemai istilah ISLAMOPHOBIA di kalangan masyarakat benua eropah dan di seluruh dunia supaya mereka membenci agama Allah Swt.

Masyarakat dunia kini nampaknya telah menjadi semakin bersatu untuk menentang Umat Islam dan tujuan perancangan rahsia New World Order telah semakin menunjukkan hasilnya di dunia Barat. Peristiwa 11 September 2001 juga adalah suatu illusi yang terhebat di dalam sejarah dunia yang pernah dilaksanakan oleh ILLUMINATI. Jika benar Osama Bin Laden itu wujud, di manakah ia berada sekarang? Dan jika benar ia seorang muslim sejati yang lantang mengancam Negara Amerika seperti yang kita lihat di dalam televisyen terutamanya rakaman Osama Bin Laden ketika memberi amaran kepada Negara Amerika dan Israel, sudah tentu ia bersama-sama dengan para angkatan tenteranya akan membedil Negara haram Israel semasa peristiwa serangan di Gaza pada pertengahan tahun 2009 yang lalu. Osama Bin Laden juga mungkin dari kalangan ORANG-ORANG MEREKA (berdasarkan beberapa maklumat yang boleh dipercayai) yang mempunyai peranan penting di dalam perancangan rahsia mereka, tetapi masih bermain DISEBALIK TABIR dan masih belum DIARAHKAN UNTUK KELUAR MEMPERLIHATKAN DIRINYA OLEH PARA PEMIMPIN ILLUMINATI UNTUK BERLAKON DI DALAM SIRI PEPERANGAN yang akan dicetuskan di luar. Jadi, siapa pula pihak yang harus bertanggungjawab yang menjadi punca kepada peristiwa runtuhnya bangunan World Trade Centre sekiranya Al-Qaeda dan Osama Bin Laden hanyalah sebagai suatu watak illusi?


Sebenarnya, perancangan untuk meruntuhkan bangunan World Trade Centre telah dirancang sejak dari 10 tahun sebelum berlakunya peristiwa tersebut. Cuba anda perhatikan semula ucapan George H.W Bush (bapa kepada George W. Bush) pada 11 September 1991 ketika beliau berucap di dalam persidangan kongress! Ucapan tersebut adalah isyarat kepada maksud ucapannya pada perenggan: "Even The New World Order cannot guarantee an era of perpetual peace." Walaupun kononnya dunia sudah bersatu (tunduk) di bawah penguasaan Negara Amerika, namun dunia tetap belum dapat menemui keamanaan yang sebenar kerana dunia kini sedang di ancam pula dengan ancaman keganasan yang baru, yang mana keganasan yang mereka maksudkan itu adalah Islam, dan itulah maksud sebenar di dalam perancangan rahsia mereka untuk memburukkan imej umat Islam melalui ILLUSI DRAMA KEGANASAN YANG SANGAT HEBAT DAN BERTARAF HOLLYWOOD.Perancangan licik mereka ini juga adalah bertujuan untuk merosakkan Akidah Tauhid Umat Islam dan menguasai Umat Islam dan Negara-Negara Islam secara mutlak. Manakala agama-agama lain yang ada di dunia ini telah berjaya dipesongkan dan disesatkan oleh Secret Society para penyembah syaitan ini sejak dari zaman berzaman, sejak dari tamadun awal lagi. Mereka juga telah berjaya menyesatkan Agama Nasrani dengan memasukkan konsep ketuhanan dengan elemen-elemen Triniti (Tuhan, Bapa, Anak Tuhan, Roh Kudus) melalui perantaraan kuncu-kuncu dan proksi-proksi mereka yang bernama Paulus yang kini dikenali sebagai tokoh penyebaran agama tersebut. Agama Yahudi Judaism juga turut berjaya diselewengkan oleh mereka dengan memecah-belahkan bangsa tersebut dan memusnahkan teks Kitab-Kitab Kalam Allah iaitu Taurat dan Zabur melalui perencanaan penjajahan dan perhambaan di Babilon, Assyria, Rom dan Greek sehingga hilangnya identiti Hebrew pada bangsa Yahudi. Kedatangan Islam untuk menyampaikan Al-Qur'an bagi menyempurnakan kitab-kitab yang telah dimusnahkan kerana telah dicemari penulisannya itu pula telah menimbulkan kebimbangan kepada golongan ini, kerana mereka juga mengetahui bahawa Islam itu sebenarnya adalah suatu ajaran yang benar yang akan membawa umat manusia kembali mengenal Tuhan yang sebenar yang wajib di sembah. Manakala agama-agama lain terutamanya Polytheistic yang banyak menyembah dewa dan patung berhala pula tidak di ganggu oleh ILLUMINATI kerana ianya langsung tidak memberi kesan dan ancaman kepada segala perancangan rahsia mereka. Kepercayaan orang-orang Nasrani adalah bertunjangkan konsep Triniti dan salah satu yang menjadi kekeliruan dan masih menjadi bahan perbincangan di kalangan para paderi ialah kesukaran untuk memperjelaskan maksud mengenai Roh Kudus (Holy Ghost/Holy Spirit). Pada peringkat awal agama ini berkembang, Roh Kudus yang dimaksudkan oleh mereka ialah sebagai malaikat Gabriel (Jibrail) yang menghembuskan roh Tuhan ke dalam diri Mary (Maryam) sehingga menghamilkan Jesus (Isa). Namun, ianya belum mampu memperjelaskan tentang Roh Kudus yang sebenarnya. Siapakah yang telah menetapkan konsep Roh Kudus di dalam agama ini? Bagi orang-orang Kristian, Tiga adalah Satu dan Satu itu adalah Tiga. Tidakkah ianya sesuatu yang mengelirukan? Agama Nasrani atau Kristian telah berkembang selepas ketiadaan Jesus dan diperkembangkan lagi oleh golongan-golongan yang berkomplot untuk menghapuskan Isa. Menurut sejarah agama tersebut seperti yang terkandung di dalam sejarah Paulus, Paulus dikatakan telah mengejar Nabi Isa untuk membunuhnya namun dia telah terjatuh ketika di dalam perjalanan. Semasa Paulus terjatuh, dia dikatakan telah didatangi oleh satu cahaya dan cahaya itu berkata bahawa orang yang akan dibunuhnya itu (Isa) adalah Anak Tuhan. Cahaya itu telah menyebabkan matanya tidak mampu melihat dan hanya Isa yang boleh menyembuhkannya kembali. Paulus kemudiannya 'di dalam keadaan insaf' terus mencari Isa untuk meminta supaya matanya disembuhkan. Apabila dia berhasil menemui Isa, matanya kemudian dapat disembuhkan. Kemudian Paulus telah berkata kepada Barnabas (salah seorang sahabat Isa), bahawa Isa memang benar seorang anak Tuhan dan mahu menyebarkan agama yang dibawa oleh Isa kepada seluruh umat manusia. Sebelum agama ini diperkembangkan lagi oleh Isa, ia telah terjerumus ke dalam kancah fitnah lalu ditangkap dan mahu dihapuskan. (Di dalam Islam, Nabi Isa as tidak dibunuh tetapi diangkat ke langit menjadi al-Masih). Kemudian Paulus meneruskan penyebaran fahaman tersebut sehingga ke Benua Eropah dan mendirikan sebuah gereja di Antioch yang merupakan gereja sebagai pusat penyebaran agama Kristian yang pertama. Paulus juga telah menerapkan ajaran kepada umat manusia dengan fahaman yang tidak menurut berdasarkan pesanan Isa bahawa Isa hanyalah seorang nabi yang diutuskan oleh Allah kepada bani Israel, dan Isa juga tidak pernah mengaku bahawa ia adalah Anak kepada Tuhan. Jadi, bagaimanakah Paulus yang mahu membunuh Isa tiba-tiba dikatakan telah bertaubat selepas mendapat tahu bahawa Isa itu Anak Tuhan? Kitab-Kitab Gospel pula terus ditulis oleh tangan-tangan penyusun kitab Yahudi dengan meletakkan nama-nama sahabat Isa dengan nama Markus, Peterus, Matius dan John atau Nabi Yahya sebagai penulisnya bagi menjadikan ianya autentik, dan kitab-kitab itu juga menekankan Trinity sebagai akidah yang bertentangan dengan ajaran Nabi Isa as selepas ketiadaannya.

Menurut seorang tokoh pendakwah Islam yang terkenal disekitar tahun 1970an yang lalu iaitu Sheikh Ahmed Deedat, beliau pernah berhujah di dalam debatnya dengan ramai para Paderi Kristian. Sheikh Ahmed Deedat telah berkali-kali mengajukan pertanyaan kepada setiap paderi Kristian tersebut, yang mana pertanyaan itu adalah mengenai di manakah ayat di dalam Bible yang mengatakan bahawa Isa mengaku ia adalah anak tuhan, dan dimanakah ayat yang menceritakan bahawa Isa membenarkan Trinity? Bahkan, di dalam Bible hanya terdapat dua ayat yang ditulis dengan tulisan merah yang disahkan oleh Pihak Gereja sebagai perkataan yang diucapkan sendiri oleh Isa. Mengapa hanya dua sahaja ucapan Isa yang dimuatkan, bagaimana pula dengan ayat-ayat yang lain di dalam keseluruhan Bible? Dan dua ayat yang disahkan itu pula langsung tidak mempunyai perkaitan dengan pengakuan Isa bahawa dia adalah anak tuhan. Menurut Gospel Barnabas (Gospel ini dikelaskan sebagai Gospel yang tidak  diiktiraf oleh Vatican), ia telah mengatakan kepada Paulus bahawa ajaran yang dibawa oleh Isa bukanlah satu agama baru, sebaliknya ajaran Isa hanyalah untuk memperbaharui syariat, dan di dalam masa yang sama untuk meluruskan ajaran Taurat yang pernah di bawa oleh Nabi Musa as kepada bani Israel kerana ajaran Nabi Musa as telah banyak diselewengkan. Barnabas juga mengatakan bahawa ajaran Isa hanyalah khusus untuk bani Israel supaya mereka menerima hakikat dan bersedia akan kedatangan seorang nabi terakhir iaitu Nabi Muhammad Saw bagi  memperlengkapkan Agama Allah Swt seperti yang terkandung di dalam Kitab Taurat. Barnabas juga mengatakan kepada Paulus bahawa bangsa Gentiles iaitu bangsa-bangsa yang bukan Yahudi tidak boleh diajar dengan ajaran Isa kerana tugas tersebut akan digalas oleh nabi terakhir yang dimaksudkan bagi memperlengkapkan mesej Tauhid kepada sekalian umat manusia. Menurut Barnabas juga, sahabat-sahabat Isa yang taat dengan ajaran Tauhid terus menjauhkan diri dari Jerusalem kerana bimbang dengan ancaman Rom dan puak Yahudi. Walaubagaimanapun mereka terus menyebarkan ajaran Nabi Isa as berlandaskan Tauhid kepada orang-orang Yahudi di kawasan yang tidak jauh dari Jerusalem. Gospel Barnabas juga bukanlah Injil yang memuatkan perkataan-perkataan Allah, tetapi Gospel itu hanya memuatkan ucapan-ucapan Isa disepanjang ia menyampaikan ajarannya, ia hanyalah himpunan hadis-hadis Isa. Injil Kalamullah tidak pernah di tulis.

Di sini timbul persoalan, iaitu siapakah yang bertanggungjawab menulis Bible dan siapakah yang telah mengasaskan Agama Kristian? Ianya adalah kerja-kerja para pengikut pertubuhan rahsia yang sentiasa berusaha untuk merosakkan agama-agama yang di bawa oleh para nabi yang terdahulu sebelum Nabi Muhammad Saw. Mereka telah mengubah kepercayaan asal kepada kepercayaan yang menyesatkan dan mempergunakan agama yang telah diseleweng dan disesatkan itu sebagai 'pelindung' mereka sehingga ke akhir zaman. Dan agama-agama itu pula telah diselitkan lagi dengan unsur-unsur seperti TUHAN MATAHARI, THE ALL EYE SEEING dan sebagainya tanpa ramai daripada penganut agama-agama itu menyedarinya. Anda tidak percaya? Baiklah, penulis akan membongkarkan lebih banyak bukti mengenai perkara ini di dalam perbincangan yang seterusnya.


 

MEMAHAMI DAN MENGENALI PERGERAKAN RAHSIA ILLUMINATI.

Nama ILLUMINATI berasal daripada perkataan Latin, iaitu ILLUMINATUSyang bermaksud ENLIGHTENED, diterangi dengan ilmu pengetahuan terahsia. Kewujudannya pada hari ini adalah kesinambungan daripada ILLUMINATI BAVARIA yang telah ditubuhkan pada 1 MEI 1776. Penubuhannya pada tarikh itu merupakan detik-detik kesepakatan kesemua pertubuhan-pertubuhan rahsia sulit tersebut yang ada di seluruh dunia di dalam menjayakan agenda rahsia sulit mereka secara bersama. Ianya lebih tepat jika disebut sebagai kesemua pertubuhan-pertubuhan rahsia sulit yang bersatu di dalam satu pakatan besar untuk menguasai dunia. Kesepakatan itu telah dimeterai di antara pergerakan rahsia sepertiFREEMASON/MASON (Yahudi Zionis), SKULL AND BONES (Amerika) dan beberapa pertubuhan-pertubuhan rahsia sulit yang lain termasuk pertubuhan-pertubuhan rahsia yang tidak mempunyai nama yang khusus di Benua Eropah. Mereka juga sebenarnya telah lama bersatu dan berkongsi cita-cita, simbol-simbol pengenalan dan mengamalkan amalan ritual yang sama. Pergerakan ILLUMINATI Bersatu yang telah ditubuhkan pada tahun 1776 tersebut adalah idea dari ADAM WEISHAUPT, iaitu seorang yang berfahaman Jesuit dan juga merupakan seorang professor di Universiti Ingolstadt. Adam Weishaupt secara rahsia telah mengumpulkan kesemua ketua-ketua pertubuhan rahsia yang berfahaman bebas atau FREETHINKER yang tidak mempercayai akan unsur-unsur ketuhanan, yang telah lama wujud dan merosakkan agama-agama yang ada di dunia ini sejak zaman berzaman. Mereka juga dikenali sebagai THE ILLUMINATI ORDER, PERFECTIBILISTS dan BAVARIAN ILLUMINATI.

Perfectibilists Dan Bavarian ILLUMINATI

Sesetengah dari penulis sejarah dunia seperti Augustin Barruel dan John Robinson berpendapat bahawa Peristiwa Revolusi Perancis (1789 - 1799)yang tercetus adalah disebabkan dari 'Hasil Kerja' pertubuhan-pertubuhan rahsia sulit yang tidak mempunyai nama-nama yang khusus yang wujud di Negara Perancis pada ketika itu. Pergerakan itu telah mengambil kesempatan daripada sentimen kebencian rakyat terhadap para golongan istana bagi menjatuhkan KING LOUIS XVIdan mewujudkan era pemerintahan yang baru. Alasan seperti faktor kemiskinan dan penindasan rakyat yang dipergunakan oleh para Golongan Istana dan ke arah mewujudkan sebuah Negara Perancis yang lebik baik, telah menjadi modal bagi mereka di dalam mengaut sokongan seluruh rakyat Negara Perancis. Rancangan untuk mewujudkan era pemerintahan baru di Negara Perancis tersebut merupakan salah satu daripada strategi awal dan terpenting bagi menjayakan agenda penubuhan negara politik berpaksikan Zionis iaitu Negara Amerika. Peristiwa pembunuhan keluarga Diraja Perancis juga membawa kepada peralihan kuasa pemerintahan baru yang dianggotai oleh ahli-ahli pertubuhan rahsia tersebut di dalam tampuk pentadbiran Negara Perancis.

Peta Ketika Peristiwa Revolusi Perancis 1789 - 1799

 

 

 

PRA-REVOLUSI : NATIONAL ASSEMBLY (1789)

Pada 10 Jun 1789, Satu Mesyuarat yang terdiri daripada Ahli THIRD ESTATE telah diubah namanya kepada MESYUARAT RAKYAT (COMMON'S MEETING) dengan menjemput dua lagi 'Estate' untuk menganggotai mesyuarat tersebut yang akhirnya berjaya dilaksanakan dua hari kemudiannya dan berakhir pada 17 Jun dan selepas itu mesyuarat berkenaan telah dikenali sebagai NATIONAL ASSEMBLY.

The Third Estate

National Assembly 1789 - 1791

Deklarasi daripada mesyuarat tersebut telah meluluskan untuk mengambil langkah-langkah radikal bagi mengubah masa depan Negara Perancis dan mereka kemudiannya telah mengajak dua buah pertubuhan lagi untuk sama-sama terlibat di dalam agenda tersebut, iaitu agenda untuk menggulingkan King Louis XVI, yang telah dijalankan secara rahsia dan sulit dengan melibatkan para ahli mesyuarat tersebut. Mereka kemudiannya menjadi semakin lebih berani setelah berjaya meraih sokongan daripada rakyat. Pada 4 Ogos 1789, National Assembly secara rahsia telah bersetuju untuk menamatkan SISTEM FEUDALdan secara terang-terangan telah meluluskan Deklarasi Hak Rakyat, iaitu deklarasi yang sama seperti apa yang telah diamalkan oleh Amerika pada hari ini, dengan mengetengahkan prinsip-prinsip hak asasi rakyat yang mempunyai autoriti yang sama taraf dengan undang-undang yang tidak boleh dipertikaikan termasuk campur tangan Diraja dan secara tidak langsung mereka menjadi suatu badan yang sah di dalam membuat draf undang-undang. Di dalam diam juga, mereka telah mencatu sumber makanan secara terancang supaya rakyat menjadi kebuluran. King Louis XVI yang menyedari akan perkembangan itu kemudiannya telah mengambil langkah dengan mengharamkan NATIONAL ASSEMBLY melalui tindakan yang tegas kerana mereka telah menyebarkan berita bahawa King Loius XVI adalah syaitan untuk membakar api kebencian rakyat, padahal merekalah sebenarnya penyembah syaitan yang merancang segala peristiwa tersebut. Di atas dasar hak asasi manusia, golongan ini secara rahsia telah menyebarkan propaganda mengenai keperluan untuk mewujudkan sebuah Negara Perancis yang baru dan telah berjaya menghasut para wanita terutamanya dari kaum ibu dan surirumah di Negara Perancis supaya memberontak. Kemudian pada 5 Oktober 1789, sekumpulan wanita yang menjadi mangsa kebuluran ini telah berkumpul di sekitar Paris dengan melaungkan pembaharuan segera dan meminta pihak istana mengembalikan semula kuasa NATIONAL ASSEMBLY yang lebih sensitif terhadap keperluan rakyat. Kumpulan yang dianggotai oleh kaum wanita itu kemudiannya telah meningkat jumlahnya kepada lebih dari 8,000 orang di dalam masa yang singkat dan mereka seterusnya telah bergerak ke Versailles, yang merupakan Bandar Diraja Negara Perancis pada ketika itu, dengan lebih radikal dengan membawa meriam, senjata api dan senjata tajam. Akibat dari tekanan tersebut, keluarga Diraja telah berpindah ke Paris. Kesan bunga-bunga revolusi tersebut turut memberi tekanan terhadap kuasa Pihak Gereja dan Golongan Pemimpin Revolusi yang merupakan ahli pertubuhan rahsia tersebut untuk bertindak dengan mencampuri urusan Pihak Gereja Katolik kerana Pihak Gereja merupakan institusi yang memiliki dan menguasai kawasan tanah dengan keluasan terbesar di negara itu. Pada tahun 1790, satu undang-undang baru telah diluluskan supaya Pihak Gereja tidak lagi mempunyai hak ke atas hasil pertanian dan rakyat telah diberikan hak untuk mengusahakan sendiri tanah-tanah pertanian tersebut. Dengan ini, sokongan rakyat terhadap mereka menjadi semakin kuat. Strategi demi strategi tersebut telah dilaksanakan dengan begitu sempurna sehingga berlakunya rusuhan hampir setiap hari dan berterusan sehingga revolusi tersebut mencapai 'Objektif Pertamanya' (tetapi ianya bukan objektif utama mereka) iaitu dengan menjatuhkan hukuman mati terhadap keluarga Diraja Perancis pada 21 Januari 1799 di salah satu lokasi ritual satanism di Place de La Concorde.

Namun, keamanan tidak terus wujud dan rusuhan masih tetap berlaku di kalangan rakyat yang mahu melihat pembaharuan dilakukan dengan segera oleh pihak pemerintahan baru walaupun selepas meraikan kejayaan mereka di dalam menghapuskan SISTEM BERAJA. Mereka terus merancang strategi demi strategi untuk menyempurnakan agenda sulit mereka untuk menguasai Negara Perancis secara total. Pada 9 November 1799, Napoleon Bonaparte telah dilantik sebagai ketua negara dan di beri gelaran Maharaja yang akhirnya telah menyempurnakan Revolusi tersebut. Pemerintahan Napoleon Bonaparte menjadi titik mula kepada pemerintahan Negara Perancis yang lebih radikal dan memperluaskan perancangan mereka untuk mencetuskan 'illusi' peperangan yang lebih besar dan seterusnya menubuhkan Negara Amerika. (Negara Perancis juga telah menghadiahkan patung STATUE OF LIBERTY kepada Negara Amerika sebagai simbolik kepada tanda persahabatan dan juga sebagai 'suatu tanda memori indah' kepada pemimpin-pemimpin Negara Amerika terhadap 'Petualangan' ILLUMINATI Negara Perancis di dalam perancangan penubuhan Negara Amerika, di mana rahsianya ada di sebalik Peristiwa Revolusi Negara Perancis).

Statue Of Liberty

 

 

 

SIMBOL-SIMBOL ILLUMINATI.

Sebelum kita pergi lebih jauh, adalah lebih baik jika kita mengenali simbol-simbol yang telah digunakan oleh Pertubuhan Rahsia ILLUMINATI bagi mempermudahkan anda mengikuti dan memahami perbincangan yang seterusnya.


Sebelum kita masuk kepada topik yang seterusnya iaitu KELUARGA KETURUNAN ILLUMINATI, adalah lebih baik kita memahami dahulu pesanan Nabi Muhammad Saw kepada seluruh Umat Islam mengenai kepentingan menjaga, melindungi dan memelihara Keturunan Para Nabi. Juga, perlu difahami dahulu maksud penulis mengenai pesanan ini, sesungguhnya Perang Akhir Zaman adalah perang di antara 'Keturunan Para Nabi yang Memerangi Keturunan Musuh-Musuh Allah'. Rasulullah Saw telah bersabda:

"Umatku, sesungguhnya telah aku tinggalkan dua perkara yang besar untuk kalian, yang pertama adalah Kitabullah (Al-Qur'an) dan yang kedua adalah 'Ithrati' (Keturunan) 'Ahlli Baitiku'. Barangsiapa yang berpegang teguh menjaga kepada kedua-duanya, maka tidak akan tersesat selamanya hingga bertemu denganku di Telaga Al-Haudh."(Hadis Riwayat Bukhari Dan Muslim)

Rasulullah Saw juga bersabda:
"Tidak akan terjadinya kiamat di dunia ini sehingga ada seorang lelaki daripada keluarga keturunanku yang akan memimpin bangsa arab, namanya sesuai (serupa) dengan namaku."(Hadis Riwayat Abu Dawud)

Rasulullah Saw juga bersabda:
"Al-Mahdi itu berasal dari keturunanku, iaitu keturunan dari Fatimah."(Hadis Riwayat Abu Dawud)

Dari Abu Hurairah ra, beliau berkata bahawa Rasulullah Saw telah bersabda:
"Sukakah aku ceritakan (memperingatkan) kepadamu tentang dajjal, yang belum pernah diberitakan oleh nabi-nabi sebelumku kepada kaumnya. Sungguh dajjal itu buta matanya sebelah dan ia akan datang membawa sesuatu yang menyerupai syurga, maka itu adalah neraka. Dan aku memperingatkan kalian sebagaimana Nabi Nuh as memperingatkan kaumnya."

Maka sebaik sahaja orang-orang Yahudi mengetahui bahawa Messiah (Al-Mahdi) akan lahir daripada Keturunan Nabi Muhammad Saw, mereka telah merancang pelbagai komplot untuk menghapuskan Keturunan Nabi Muhammad Saw. Ianya dimulakan dengan pembunuhan Saudara Rasullullah Saw iaitu Saidina Ali dan usaha mereka itu terus berlarutan sehingga ke hari ini dan mungkin sehingga ke hari kiamat. Ianya dilakukan bagi menghapuskan Keturunan Nabi Muhammad Saw dan menghalang akan kelahiran Al-Mahdi demi menjayakan impian dan cita-cita mereka untuk mengembalikan 'Al-Mahdi palsu' mereka iaitu Ad-Dajjal yang bermata satu.

 

 

KETURUNAN ELIT YANG MEMERINTAH DUNIA PADA HARI INI.

Siapakah sebenarnya yang sedang menguasai dunia pada hari ini dan siapakah yang merancang setiap peristiwa yang berlaku? Sebenarnya, dunia pada hari ini telah dikuasai oleh 13 Keluarga dari Keturunan (Bloodline) ILLUMINATI. Dengan memahami dan mengenali kesemua Keluarga dari Keturunan ILLUMINATI ini, kita akan menemui banyak jawapan kepada setiap perancangan rahsia sulit yang telah dirancang oleh mereka selama ini. Perancangan mereka termasuklah dengan menubuhkan UNITED NATION (UN) atau PERTUBUHAN BANGSA-BANGSA BERSATU (PBB), penubuhan Negara haram Israel yang didalangi oleh KELUARGA KETURUNAN ROTHSCHILD, rancangan mengasaskan mazhab-mazhab Kristian, The Ignorant Worshippers (Black Metal) dan berbagai-bagai agenda sulit yang terselindung. Kenyataannya adalah jauh lebih asing daripada rekaan 'illusi' mereka. Keluarga Keturunan ILLUMINATI yang berada di dalam carta yang teratas di dalam pertubuhan tersebut ialah:

01. The Astor Bloodline.
02. The Bundy Bloodline.
03. The Collins Bloodline.
04. The DuPont Bloodline.
05. The Freeman Bloodline.
06. The Kennedy Bloodline.
07. The Li Bloodline.
08. The Onassis Bloodline.
09. The Rockerfeller Bloodline.
10. The Rothschild Bloodline.
11. The Russel Bloodline.
12. The Van Duyn Bloodline
13. The Merovingian iaitu Keluarga Keturunan Diraja di Eropah.



THE ASTOR BLOODLINE.
Keluarga Keturunan Astor

Keluarga keturunan ini adalah kesinambungan daripada darah Yahudi yang berhijrah ke Negara Jerman sejak abad yang ke-18. Identiti bangsa Yahudi yang wujud di dalam keturunan ini sejak dari Zaman Tamadun Babilon dapat kita ketahui sekiranya kita menjejaki mereka melalui sumber bukti sejarah yang benar. Salasilah keluarga keturunan ini mula direkodkan secara rasmi oleh John Jacob Astor (1763 - 1884). Pada tahun 1784, John Jacob Astor telah mengadakan satu pertemuan dengan sebuah pertubuhan rahsia sulit di Negara England untuk mendapatkan sumber dana kewangan sebelum berhijrah ke Negara Amerika dan menyertai sebuah pertubuhan rahsia sulit di Negara Amerika iaitu MASONIC LODGE. Ketibaannya di Negara Amerika telah disambut oleh dua orang ahli ILLUMINATI iaitu Presiden Jefferson dan Setiausaha Kerajaan Negara Amerika iaitu Gallatin, yang akhirnya telah memberikan kuasa ekonomi dan politik kepada John Jacob Astor untuk terlibat sama untuk 'membantu' di dalam sistem pemerintahan Negara Amerika. John Jacob Astor kemudiannya telah mengadakan satu jalinan kerjasama dengan George Clinton (yang juga merupakan salah seorang daripada ahli ILLUMINATI) di dalam memonopoli perdagangan di kawasan pelabuhan tanpa sebarang sekatan. John Jacob Astor bukan sahaja telah diberikan kuasa ekonomi melalui COMMITTEE OF 300 di kawasan pelabuhan, malah ia juga telah dilantik menjadi seorang pengeksport candu untuk di bawa ke Negara China, di dalam menjayakan agenda Negara Britain untuk menjajah Negara China. (Adakah anda mengetahui mengenai PERISTIWA PERANG CANDU di Negara China?)


Masonic Lodge

Committee Of 300

Seorang penulis sejarah, John Coleman telah menjelaskan di dalam bukunya yang bertajuk THE CONSPIRATOR'S HIERARCHY : THE STORY OF COMMITTEE OF 300, pada mukasurat 131 yang berbunyi:

"John Jacob Astor made a huge fortune out of the China opium trade, it  was the Committee Of 300 who chose who would be allowed to participate in the/fabulously lucrative China opium trade, through its monopolistic BEIC, and the/beneficiaries of their largest remained forever wedded to the Committee Of 300."

Pada hujung dekad tahun 1800, ILLUMINATI yang telah dibiayai oleh FREEMASON mula mempergiatkan agenda sulit mereka dengan menubuhkan lebih banyak 'Pertubuhan  Masyarakat' dan pada masa yang sama mereka telah mengadakan satu mesyuarat secara rahsia untuk merancang lebih banyak agenda sulit di sebalik 'Pertubuhan Masyarakat' yang akan ditubuhkan itu. Pada tahun 1901, Keluarga Keturunan John Jacob Astor telah menubuhkan PILGRIM SOCIETY yang sebenarnya adalah bertujuan untuk melindungi pergerakan AMER dan BRIT yang dianggotai oleh ahli-ahli ILLUMINATI Peringkat ke-6 atau Princes Of The ILLUMINATI. Di antara perancangan awal yang dilaksanakan secara sulit di dalam agenda tersebut ialah dengan mencipta SATU IDEOLOGI BARU UNTUK MELENYAPKAN KEPERCAYAAN AGAMA dengan penguasaan ekonomi melalui strategi monopoli, dan menggabungkan kesemua negara-negara di dunia yang menerima pakai ideologi tersebut. Perancangan tersebut juga turut dijayakan lagi dengan kerjasama oleh pertubuhan SKULL AND BONES di Negara Rusia. Nancy Astor yang merupakan cucu perempuan kepada John Jacob Astor telah membuat satu lawatan ke Negara Rusia pada tahun 1930, dan secara rahsia telah mengadakan suatu jalinan kerjasama di dalam merancang strategi KOMUNISM yang menolak kepercayaan mengenai tuhan, dan memancing perhatian orang ramai melalui idea hak sama rata, memilik harta negara dengan memonopoli ekonomi dan menyatukan negara-negara komunis untuk berkuasa di bawah satu order (pemerintahan).

PILGRIM SOCIETY juga masih wujud sehingga ke hari ini dan dikendalikan oleh Keluarga Keturunan John Jacob Astor termasuk anak cucu David Astor, John Jacob Astor VIII dan William Waldorf Astor III. Pada tahun 1970-an, Baron Astor Of Hever telah dilantik sebagai PRESIDEN PILGRIMS SOCIETY di Negara London bagi menjayakan perancangan rahsia agenda sulit ILLUMINATI melalui pertubuhan SKULL AND BONES di London yang bergerak secara rahsia.

Dari satu sudut sisi rahsia, Keluarga Keturunan John Jacob Astor telah berkembang daripada Keluarga Keturunan Astorga di Selatan Itali sejak dari abad yang ke-17.


Di Antara Nama-Nama Lain Nimrod (Namrud), Semiramis Dan Tammuz Di Dalam Kepercayaan Trinity Yang Telah Diserapkan Ke Dalam Agama-Agama Lain Yang Ada Di Dunia Ini

Asal-usul nama Astorga dan Astor adalah daripada nama ASTARTE, iaitu wanita istana daripada Keturunan Diraja Tamadun Babilon yang mengamalkan amalan ritual penyembahan syaitan. ASTARTE juga dikenali sebagai Semiramis atau Tuhan Bulan (Patung Statue Of Liberty di Negara Amerika juga adalah manifestasi Semiramis). Semiramis juga disembah bersama Nimrod/Namrud dan Tammuz. Di dalam agama Mesir Purba, Semiramis, Nimrod/Namrud dan Tammuz disebut sebagai TRINITY Osiris, Isis dan Horus (One Eyed Sun God). Ia juga menjadi asas kepada kepercayaan TRINITY yang diserap masuk ke dalam Agama Rom dan Greek dan akhirnya mengubah kisah Isa yang digelar sebagai 'Anak Tuhan' seperti yang terdapat di dalam ajaran Kristian pada hari ini. TRINITY sebenarnya adalah suatu kepercayaan kuno yang berlegar-legar di dalam persekitaran amalan ritual penyembahan syaitan yang mendewa-dewakan manusia. Jadi, Keluarga Keturunan John Jacob Astor adalah kesinambungan daripada Keluarga Keturunan Golongan Diraja Para Penyembah Syaitan sejak dari Zaman Tamadun Awal Babilon dan Mesir Purba, dan mereka juga adalah Keluarga Keturunan Pemerintah dari kalangan Elit Istana. Inilah apa yang dimaksudkan dengan Keluarga Keturunan Elit (The Elites).



TJE BUNDY BLOODLINE.

Ted R. Bundy

Pada sekitar tahun 1980-an, Ted R. Bundy merupakan salah seorang pembunuh bersiri  yang telah banyak melakukan pembunuhan terhadap orang awam (orang awam yang tiada kaitan dengan kegiatan gangsterisme). Menurut teman wanita Bundy iaitu Elizabeth Kendall di dalam bukunya yang berjudul THE PHANTOM PRINCE OF MY LIFE yang diterbitkan pada tahun 1981, Elizabeth Kendall telah menyatakan bahawa Ted R. Bundy pernah menelefon dan memberitahunya mengenai 'suatu kuasa' yang meminta supaya ia membunuh seseorang. Berikut adalah petikan perbualan telefon yang telah disampaikan oleh Ted R. Bundy kepada Elizabeth Kendall:

"I dont't have a split personality. I don't have blackout. I remember everything I've done. Like Lake Sammamish. We went out to Farrel's shop for ice cream after eating hamburgers. It wasn't like i had forgotten or couldn't remember, but it was just over... gone... the force wasn't pushing me any more. I don't understand it. The force would just consume me."

Terjemahan:
"Aku tidak mempunyai masalah mengenai kecelaruan personality. Aku tidak gila. Aku dapat mengingati setiap perkara yang telah aku lakukan. Seperti di Lake Sammamish. Kita keluar ke kedai Farrel's untuk membeli aiskrim selepas makan burger. Ia bukan seperti aku lupa atau kurang mengingati, tetapi itu semua sudah berlalu... Kuasa itu tidak memaksa aku untuk membunuh lagi. Aku tidak faham. Kuasa itu hanya mahu menggunakan (memerlukan khidmat) aku."

'THE FORCE' yang disebutkan oleh Ted R. Bundy di dalam perbualan telefonnya dengan Elizabeth Kendall itu adalah merujuk kepada suatu perkara peringkat tertinggi di dalam Satanism. Adakah anda masih ingat dengan filem Star Wars? Di dalam filem tersebut, Obi Wan Kenobi telah berpesan kepada Luke Skywalker dengan berkata: "The force be with you."


(Adakah anda faham mengenai agenda sulit Hollywood? Kita akan masuk ke topik  Hollywood di dalam perbincangan yang seterusnya).

Namun, apa yang menjadi persoalannya di sini ialah, siapakah Ted R. Bundy yang sebenarnya?

Ted R. Bundy merupakan seorang individu misteri yang tidak diketahui mengenai latar belakangnya sehinggakan di dalam kebanyakan kes pembunuhan yang telah dilakukannya, tidak diceritakan secara terperinci di dalam media elektronik dan akhbar-akhbar di Washington pada ketika itu. Tetapi apabila diselongkar dan diselidiki kisah sebenar Ted R. Bundy dengan mengkaji pengaruh mengenai keluarga keturunannya, didapati bahawa keluarga keturunan Ted R. Bundy mempunyai kerjasama yang begitu erat dengan syarikat akhbar dan jabatan kepolisian. Latar belakang kehidupan Ted R. Bundy menjadi begitu rahsia sekali sehingga sukar untuk mengetahui setiap pergerakannya di dalam agenda sulit ILLUMINATI. Ted R. Bundy juga merupakan bekas seorang pelajar di dalam bidang perundangan di University Puget Sound di Washington, tetapi ia tidak memperolehi keputusan yang cemerlang di dalam pengajiannya. Ted R. Bundy juga turut sama terlibat di dalam amalan sihir untuk memperlengkapkan amalan ritual pembunuhannya. Namun apa yang menjadi kunci kepada perkaitannya di antara Ted R. Bundy dengan ILLUMINATI ialah, ia sanggup memandu sejauh dari Washington ke Florida hanya semata-mata untuk menghadiri satu majlis kempen yang telah dikendalikan oleh Nelson Rockerfeller pada tahun 1968. Ted R. Bundy kemudiannya telah dilantik menjadi seorang Penolong Pengerusi Jawatankuasa Pusat Parti Republik di Washington. Pada tahun 1973, Ted R. Bundy telah menjadi sebahagian daripada Jawatankuasa Republik Washington dan ditugaskan untuk mengendalikan bahagian Jawatankuasa Jenayah di Seattle. Walaupun ia tidak memperolehi keputusan yang begitu baik di dalam bidang pengajiannya iaitu bidang perundangan, Namun Ted R. Bundy telah berjaya meraih kedudukan politik yang kukuh di Washington, dan pada masa yang sama ia juga turut bekerjasama dengan para ahli ILLUMINATI yang berkhidmat sebagai polis untuk merancang dan menjalankan amalan ritual pembunuhannya.

Sebahagian daripada generasi keluarga keturunan Ted R. Bundy pada hari ini turut memainkan pengaruh dan peranan yang besar di dalam menjayakan perancangan rahsia NEW WORLD ORDER dengan mengekalkan penguasaan mereka di dalam dunia politik di Negara Amerika. Keluarga keturunan ini merupakan di antara golongan ILLUMINATI terawal yang telah berhijrah ke Negara Amerika dan menganggotai kongress pada abad yang ke-19 dan mula memperkukuhkan kedudukan politik mereka pada abad yang ke-20.

Watch Tower Society

Dua kunci utama di dalam mengaitkan Ted R. Bundy dengan ILLUMINATI ialah keluarga keturunan ini telah mengendalikan WATCH TOWER SOCIETY melalui Walter H. Bundy bersama Keluarga Keturunan Russel iaitu Charles Taze Russel pada tahun 1909 dan mereka sering berulang-alik ke London dengan 'Tujuan' yang tidak diketahui. Berikut adalah beberapa ahli Keluarga Keturunan Ted R. Bundy di dalam pergerakan rahsia sulit tersebut:

1. Frederick McGeorge Bundy (1921) : Salah seorang daripada anggota kumpulan SKULL AND BONES dan juga merupakan seorang Pengerusi NORTH ATLANTIC FILLET COUNCIL.

2. Harriet Lowell Bundy : Berkahwin dengan Gasper D' Andelott Belin yang juga merupakan salah seorang daripada anggota kumpulan SKULL AND BONES.

3. Harvey Hollister Bundy (1888 - 1963) : Salah seorang daripada anggota kumpulan SKULL AND BONES pada tahun 1909, yang juga merupakan seorang Pembantu Khas kepada Setiausaha War Stimson di dalam kumpulan SKULL AND BONES yang turut mengendalikan MANHATTAN PROJECT di dalam perdagangan gula dan pada tahun 1952 ia telah dilantik menjadi Presiden WORLD PEACE FOUNDATION.

4. Harry W. Bundy : Salah seorang ahli FREEMASON yang memegang jawatan Peringkat Darjah ke-9 Chief Adept Mason.

5. McGeorge Bundy : Salah seorang anggota kumpulan SKULL AND BONES pada tahun 1940, yang juga merupakan seorang Presiden FORD FOUNDATION dan ahli Mesyuarat Rahsia Bilderberg sebagai Penasihat Keselamatan Negara Amerika.

6. William Putnam Bundy : Salah seorang anggota kumpulan SKULL AND BONES, yang juga merupakan salah seorang Perisik CIA dan salah seorang daripada ahli STEERING COMMITTEE dan turut menjadi Pengerusi NATIONAL GOALS dan ahli Jawatankuasa kerjasama pertubuhan-pertubuhan Elit di Washington.

 

 

 

THE COLLIN BLOODLINE.


Menurut seorang penulis yang bernama Fritz Springmeir, maklumat mengenai Keluarga Keturunan Collin telah didedahkan oleh salah seorang bekas pengikut bawahan pertubuhan rahsia ILLUMINATI yang telah meninggalkan pertubuhan dajjal tersebut setelah melihat sekumpulan kanak-kanak lelaki telah dikorbankan semasa upacara amalan ritual di dalam lodge pertubuhan tersebut. Pada tahun 1955, satu mesyuarat yang disebut sebagai Mesyuarat Wanita Penyimpan Rahsia, di mana ahli mesyuarat tersebut adalah terdiri dari kalangan para ahli wanita ILLUMINATI, yang turut dihadiri oleh Keluarga Keturunan Rothschild, kerap diadakan sekurang-kurangnya dua kali setahun di beberapa lokasi disekitar Washington. Di dalam mesyuarat tersebut, mereka telah melantik Keluarga Keturunan Collin sebagai GRANDE DRUID MOTHER untuk mengetuai mesyuarat tersebut kerana 'Kekuatan Tradisi' keluarga keturunan itu yang kerap mengadakan amalan ritual satanisme. Amalan ritual yang telah dilakukan oleh Keluarga Keturunan Collin tersebut adalah jauh lebih kerap jika dibandingkan dengan Keluarga Keturunan Rothschild atau Rockerfeller. Malah menurut Fritz Srpingmeir lagi, kedudukan kewangan Keluarga eturunan Collin pula adalah jauh lebih baik jika dibandingkan dengan kedudukan kewangan Keluarga Keturunan Rothschild kerana mereka mempunyai kepakaran di dalam urusniaga matawang asing dan menguasai beberapa syarikat insurans utama dunia. Keluarga Keturunan Collin juga turut mewarisi PERSALINAN AMALAN RITUAL DI DALAM TRADISI ILLUMINATI seperti GAUN HITAM dan MAHKOTA BULAN. Kedudukan Keluarga Keturunan Collin di dalam Mesyuarat Wanita Penyimpan Rahsia tersebut turut dibantu oleh para ahli GRANDE DRUIDS COUNCIL iaitu wanita-wanita yang mempunyai kemahiran di dalam ilmu sihir yang terdiri daripada 13 orang. Mesyuarat Wanita Penyimpan Rahsia ILLUMINATI tersebut juga turut membincangkan strategi-strategi yang dilabelkan dengan nama kod 'THE ARK OF COVENANT' untuk mengambil kesempatan terhadap situasi perkembangan di dunia di dalam menjayakan agenda ONE WORLD GOVERNMENT termasuk strategi-strategi jangkamasa pendek yang akan memberi kesan pada strategi-strategi jangkamasa panjang kepada dunia. Mesyuarat khas mengenai projek rahsia 'THE ARK OF COVENANT' tersebut telah diadakan di salah satu lokasi di Negara Afrika dan disertai dengan amalan ritual pemujaan syaitan. Amalan ritual tersebut kebiasaannya akan dilakukan di dalam lodge-logde mereka yang pada hari ini terdapat di seluruh dunia. Pada majlis pembukaan amalan ritual tersebut, ianya akan dimulai dengan ketibaan seramai tujuh orang kanak-kanak lelaki dari keturunan ILLUMINATI yang berpakaian gelap mengiringi GRANDE DRUID MOTHER dan kesemua para ahli upacara tersebut akan tunduk apabila Collin melepaskan seekor ular sebagai simbolik kepada amalan ritual tersebut. Kemudian sekumpulan tujuh orang kanak-kanak yang lain (yang mungkin telah di culik) telah di bawa masuk ke ruang upacara ritual tersebut dan dikorbankan dengan cara menetak ketujuh-tujuh orang kanak-kanak tersebut pada bahagian kepala mereka dengan menggunakan kapak. Kemudian darah ketujuh-tujuh orang kanak-kanak malang tersebut akan digunakan untuk upacara ritual yang seterusnya iaitu upacara yang dinamakan sebagai 'PENYEMPURNAAN ANAK-ANAK ILLUMINATI'. (DI DALAM KEBANYAKAN KES KANAK-KANAK HILANG DAN TIDAK DAPAT DI TEMUI SEMULA ATAU DAPAT DI TEMUI SEMULA TETAPI TELAH DIBUNUH, IANYA BERKEMUNGKINAN MEMPUNYAI PERKAITAN DENGAN KEPERLUAN ILLUMINATI DI DALAM MENJALANKAN AMALAN UPACARA RITUAL TERSEBUT!).Anak-anak ILLUMINATI ini kemudiannya akan menggunakan darah dari kanak-kanak malang yang telah dikorbankan itu sebagai dakwat untuk menulis surat sumpah setia di dalam menjayakan perancangan rahsia agenda sulit mereka untuk menyesatkan umat manusia terutamanya Umat Islam dan seterusnya menguasai dunia dengan perantaraan syaitan. Keluarga Keturunan Collin yang juga termasuk James Collin dan Daniel Collin (Ahli ILLUMINATI Peringkat Darjah Kelapan) telah memainkan peranan yang penting di dalam menggerakkan beberapa pertubuhan ILLUMINATI yang lain seperti SOCIETAS ROSICCRUCIANA, OTO, GOLDEN DAWN dan STELLA MATUTINA yang turut dianggotai oleh Para Golongan Elit di sekitar Negara Amerika Utara termasuk Negara Kanada. Kemudian, pada tahun 1978, Yvonne Collin yang disembah seperti 'Dewi' telah meneruskan 'Tugasannya' di dalam memimpin Mesyuarat Wanita Penyimpan Rahsia tersebut dan tetap meneruskan amalan upacara ritual yang memerlukan beberapa orang kanak-kanak sebagai korban selain turut meneruskan tradisi ILLUMINATI iaitu hanya wanita daripada Keturunan Druids (ahli sihir) atau Witches sahaja yang akan diperlengkapkan dengan ilmu pengetahuan sihir, malah Keluarga Keturunan Collin sendiri adalah pengamal sihir terhebat di dalam pergerakan ILLUMINATI.

Perlu difahami di sini, keluarga dari keturunan ILLUMINATI terlalu taksub dan begitu berbangga dengan darah warisan yang mereka warisi sejak turun-temurun dari zaman Babilon (mungkin lebih awal daripada zaman Nabi Idris/Enoch) dan mempunyai kebolehan tersendiri seperti sihir dan pengamalan amalan ritual tersebut juga telah dikekalkan sehingga ke hari ini. GRANDE DRUID MOTHER pula akan memperturunkan ilmu sihir mereka kepada anak-anak ILLUMINATI yang terpilih untuk meneruskan amalan ritual penyembahan syaitan mereka menurut amalan ritual Legena (isteri syaitan) yang diwarisi oleh keluarga keturunan Collin ini, malah keturunan mereka juga telah banyak menguasai gereja-gereja Kristian di sekitar Virginia, di Negara Amerika. Tidak disangsikan lagi bahawa gereja dan Agama Kristian adalah hanya sebagai subjek atau bahan perlindungan untuk amalan ritual penyembahan syaitan tersebut secara teratur dan terahsia dengan salah seorang dalangnya adalah dari Keluarga Keturunan Collin.

Di dalam tempoh dua minggu selepas Ronald Reagan di lantik menjadi Presiden Negara Amerika, satu golongan ILLUMINATI yang diketuai oleh Keluarga Keturunan Collin mula membanjiri kota Washington yang merancang untuk mengambil alih tampuk pemerintahan politik Negara Amerika. Kumpulan ini giat merancang untuk menjadikan salah seorang daripada ahli pertubuhan SKULL AND BONES, iaitu George Bush supaya menjadi Presiden dan seterusnya memendekkan tempoh masa pentadbiran Reagan. Bermula daripada saat itu, SKULL AND BONES telah menjadi semakin aktif di dalam menjalankan misi ILLUMINATI untuk menguasai politik Negara Amerika. Ianya adalah suatu permulaan baru kepada konsep perancangan rahsia NEW WORLD ORDER yang berselindung di sebalik Sistem Demokrasi. Tidak seperti sebelum ini, di mana mereka berselindung di sebalik Angkatan Tentera Nazi, Komunis dan SIRI-SIRI PEPERANGAN yang besar. Di dalam menjayakan agenda sulit ini, Ted R. Bundy kemudiannya telah bekerjasama dengan SKULL AND BONES melalui bantuan KUASA POLITIK oleh Keluarga Keturunan Rockerfeller, serta KUASA MEDIA yang dimiliki oleh Keluarga Keturunan Ted R. Bundy. Malah, mereka juga turut menguasai CIA, FBI dan lain-lain jabatan rasmi lagi di dalam menjayakan agenda-agenda sulit mereka yang telah dirancang sejak zaman-berzaman.

Beberapa ahli Keluarga Keturunan Collin di dalam hal pentadbiran Negara Amerika yang menjalankan misi ILLUMINATI secara rahsia ialah:

1. Copp Collins : Terlibat di dalam hal politik melalui Parti REPUBLICANS, yang juga terlibat  di dalam perdagangan petroleum melalui Bahrain Petroleum Co. Ltd pada tahun 1950-an.

2. Hugh Collins : Terlibat di dalam agenda MARXISM.

3. James Foster Collins : Perantara politik Negara Amerika dengan Sekretariat PBB, dan juga salah seorang ahli senat Suruhanjaya Atom Amerika (1946 - 1949).

4. Jim Collins : Seorang penulis buku berjudul UFO'S, MYSTICISM, URI GELLER dan sebagainya.

5. John Anderson Collins : Terlibat di dalam usahasama ILLUMINATI melalui UNITARIANS, ROSICRUCIANS dan MASONS, dan juga seorang yang terlibat di dalam agenda SOSIALISME KOMUNIS sekitar tahun 1840an.

6. Robert DeVille Collins : Seorang ejen penyiasat yang bekerjasama dengan NATO pada tahun 1973 - 1976, dan turut mengetuai pegawai-pegawai politik pada tahun 1980 - 1982. Robert DeVille Collins juga pernah bertugas di Roma dan Itali melalui Gereja Katolik Rom dengan mandat oleh Pope Katolik.

Ketika peristiwa Civil War di Negara Amerika, Keluarga Keturunan Collin telah berpecah disebabkan faktor peperangan dan sebahagian daripada mereka telah menukar nama keluarga keturunan mereka kepada Nama Keluarga Todd, Keluarga Putman dan juga Keluarga Bower. Bahkan keluarga Keturunan Rothschild juga ada di antara mereka yang telah menukar nama keluarganya kepada Keluarga Bauer. Malah bekas Presiden Negara Amerika, iaitu Madison dan Lincoln juga telah mengahwini wanita dari kalangan Keluarga Todd untuk mengekalkan BLOODLINE mereka. Abraham Lincoln juga adalah salah seorang daripada ahli ROSICRUCIANS dan juga ahli ORDER OF THE LILY'S OF THREE dan ia mengahwini wanita dari kalangan Keluarga Keturunan Todd untuk memperolehi kuasa politik yang lebih besar daripada pengaruh Keluarga Keturunan Rothschild, Rockerfeller dan Onassises.

Keluarga Keturunan Collin sebenarnya adalah berasal daripada bangsa Yahudi dan mula bertapak di Negara England di atas jemputan Buckingham pada tahun 1630an dan mereka seterusnya telah berhijrah ke Negara Amerika di atas jemputan para pemimpin politik Negara Amerika untuk menguasai politik Zionis dan menjayakan agenda sulit ILLUMINATI. Keluarga keturunan Collin adalah di antara yang paling berkuasa di dalam hal ehwal dunia dengan menjalinkan kerjasama bersama Keluarga Keturunan Van-Duyn, Rothschild dan Bloodline yang lain. Pada tahun 1897, Thomas Russel pernah menulis sebuah buku berjudul BE WISE AS SERPENT yang berkaitan dengan Keluarga Keturunan Collin yang menukar nama keluarga mereka kepada Keluarga Putman dan Putnam. Di dalam buku tersebut juga menceritakan mengenai Keluarga Keturunan Clinton yang mempunyai perkaitan dengan Keluarga Keturunan Collin daripada salasilah Dewitt Clinton Collin, iaitu salah seorang ahli SKULL AND BONES pada tahun 1630, di mana nama keluarga keturunan yang asal iaitu Collin telah digugurkan dan menjadikan nama Clinton sebagai nama keluarga keturunan mereka. Padahal, Clinton dan Collin adalah daripada keturunan yang sama. Mereka bukan sahaja telah menukar nama keluarga keturunan mereka kepada Keluarga Clinton, Todd dan Putman, tetapi Thomas Russel turut mendedahkan bahawa Keluarga Keturunan Collin yang semakin membesar itu juga telah menukar nama keluarga keturunan mereka dengan nama Keluarga Whitney dan Harriman. Bill Clinton, iaitu bekas Presiden Negara Amerika juga adalah berasal daripada Keluarga Keturunan Collin yang menukar nama keluarganya kepada Keluarga Harriman dan kemudian menukar nama keluarganya lagi kepada nama Keluarga Clinton sejak dari abad yang ke-17 sehingga abad yang ke-20, dan seterusnya, pecahan daripada Keluarga Keturunan Collin juga telah menukar nama keluarga mereka kepada nama Keluarga Payne dan Vanderbilts menerusi perkahwinan. Keluarga Keturunan Collin yang menukar nama kepada Payne ini juga memainkan peranan yang penting di dalam firma-firma Keluarga Keturunan Rockerfeller dan syarikat minyak Standard Oil. Pecahan generasi daripada Keluarga Payne iaitu Harry Payne kemudiannya telah mengahwini Gertrude Vanderbilt pada 1896  (boleh dikatakan ianya adalah perkahwinan di antara sesama saudara). Keluarga Keturunan Collin juga terlibat di dalam mengatur perancangan melibatkan eluarga Keturunan Bush yang merupakan ahli SKULL AND BONES iaitu Prescott Bush di dalam politik pada dekad 1920an. Di dalam dekad itu, Averell Harriman iaitu pecahan dari Keluarga Keturunan Collin bersama-sama dengan Prescott Bush, Keluarga Keturunan Thyssen dan Keluarga Keturunan Rothschild telah menyumbangkan dana secara rahsia kepada Adolf Hitler untuk merancang SIRI PERANG DUNIA KEDUA, di mana agenda sebenar peperangan tersebut adalah untuk mewujudkan sebuah Negara haram Israel dan PERTUBUHAN BANGSA-BANGSA BERSATU (PBB) ke dalam pentas sejarah dunia. Ia juga adalah dua tapak terakhir kepada perancangan rahsia agenda sulit yang asal iaitu untuk mempersiapkan takhta untuk dajjal, iaitu mahkluk laknatullah yang mereka sembah. Adolf Hitler atau Keluarga Keturunan Hitler adalah pecahan daripada Keluarga Keturunan Rothschild yang berasal dari Negara Jerman yang kemudiannya telah berhijrah ke Negara Amerika dan memperkembangkan perniagaan mereka ke Benua Eropah. Malah, simbol tabik hormat yang digunakan di dalam Angkatan Tentera Nazi adalah salah satu daripada simbol  pengenalan diri di kalangan anggota ILLUMINATI. Tabik hormat tersebut yang digunakan pada masa itu adalah disebabkan kerana pergerakan ILLUMINATI masih belum diketahui umum. Manakala simbol Nazi iaitu SWASTIKA, yang merupakan salah satu simbol keagamaan di dalam amalan kepercayaan Hindu yang diterbalikkan itu pula adalah mesej yang jelas mengenai pertalian Angkatan Tentera Nazi dengan pertubuhan ILLUMINATI. Anda juga akan lebih memahami setiap simbol-simbol yang digunakan oleh pertubuhan rahsia ILLUMINATI sebagai tanda pengenalan diri mereka dan juga sebagai salah satu daripada keperluan amalan ritual penyembahan syaitan mereka. Golongan ILLUMINATI penyembah syaitan ini biasanya akan menggunakan simbol-simbol agama yang diterbalikkan sebagai salah satu pengenalan diri mereka. Sebenarnya simbol SWASTIKA bukanlah mewakili bangsa Aryan seperti yang telah 'diberitahukan' kepada masyarakat dunia. Mereka mengatakan seperti itu kerana mereka mahu masyarakat dunia berfikir seperti itu (mind control), dan jika benar ianya adalah simbol yang mewakili bangsa Aryan yang Adolf Hitler bangga-banggakan, mengapa pula ianya mesti diterbalikkan?

Menterbalikkan simbol agama adalah sama seperti menterbalikkan kepercayaan sesuatu agama tersebut. Kerja-kerja menterbalikkan kepercayaan kepada tuhan adalah salah satu daripada sikap orang-orang Yahudi yang telah sesat seperti yang kita ketahui. Mereka mencerca setiap agama secara terang-terangan. Malah mereka juga merancang untuk menghina Agama Islam menerusi Agama Kristian. Dan Agama Kristian yang direncanakan oleh Paulus pula telah dijadikan sebagai suatu pergerakan sulit yang terancang di dalam kepercayaan penyembahan matahari. Agenda sulit perancangan mereka terlalu licik! Semoga kita semua tidak terpedaya dengan kerja-kerja 'THE HIDDEN HAND' atau 'THE SHADOW'!

 

 

 

THE LI / LEE BLOODLINE. (KUNCI ILLUMINATI DI ASIA)

Keluarga Keturunan Li / Lee

Biasanya, nama-nama orang Cina terbina daripada dua atau tiga abjad simbol. Satu kajian yang telah dijalankan di Peking pada tahun 1970an mengenai nama-nama orang Cina telah menunjukkan, sebelum tahun 1966 bahawa kira-kira 90 peratus daripada nama-nama orang Cina mempunyai tiga simbol. Namun pada hari ini, separuh daripada populasi masyarakat Cina hanya menggabungkan dua simbol untuk membentuk nama-nama mereka. Simbol pertama bagi nama-nama orang Cina adalah terdiri daripada nama Keluarga XIANG bagi Cina dari ETNIK HAN, iaitu majoriti masyarakat Cina pada hari ini. Bagi yang menggabungkannya dengan tiga simbol, abjad yang berada pada bahagian tengah biasanya mewakili nama generasi mereka yang terdahulu dan ada juga yang merupakan nama yang diberikan kepada individu-individu tersebut. Bagi orang-orang Cina dari ETNIK HAN, terdapat lebih 3,500 nama keluarga yang telah digunakan. Tetapi tiga nama keturunan yang merupakan jumlah terbesar di dalam masyarakat Cina di seluruh dunia pada hari ini seperti LI, yang juga dengan ejaan LEE di dalam tulisan rumi,  ZHANG dan WANG, bilangan orang-orang Cina yang berketurunan LI mewakili 22 peratus daripada keseluruhan orang-orang Cina di seluruh dunia.

Nama keturunan atau keluarga orang-orang Cina yang kerap digunakan di negara-negara barat pula adalah seperti CHAN, LIN, LI, WONG, HUANG, MEI, YANG, CHIN dan FONG. Manakala  di Tanah Besar Negara China pula, nama keturunan atau keluarga seperti CHEN, LI, ZHANG, HE dan HUANG pula adalah di antara nama-nama yang paling besar peratusannya. Nama keluarga LI/LEE adalah sangat popular di Negara China dan serata dunia dan setiap orang-orang Cina yang membawa nama LI/LEE menganggap mereka adalah bersaudara dan mempunyai pertalian darah walaupun pada hakikatnya ia tidak semestinya sebegitu. Bahkan ada di antara mereka, contohnya dua orang individu yang menggunakan nama keluarga LI/LEE akan mengahwinkan anak-anak mereka dengan keluarga lain yang turut menggunakan nama LI/LEE bagi tujuan mengikat hubungan darah. Ianya adalah budaya yang tersendiri yang diamalkan oleh masyarakat Cina berketurunan LI/LEE di Negara China. Malah ia juga sama seperti apa yang telah diamalkan oleh Keluarga Keturunan Collin, iaitu berkahwin sesama keturunan sendiri untuk mengekalkan Tradisi Garis Darah.

Simbol Yang Digunakan Oleh Keluarga Keturunan Li / Lee

Menurut kamus nama-nama orang Cina iaitu XING ZUAN, sejarah Keturunan LI/LEE mempunyai sejarah yang panjang dan ianya bermula dengan MAHARAJA ZHUANZU sekitar tahun 2000 SM. Juga direkodkan di dalam XING ZUAN, ketika Zaman Dinasti TANG pada tahun 618 SM sehingga 906 SM, kira-kira 15 orang pembesar telah dianugerahkan dengan nama LI/LEE sebagai nama keluarga keturunan mereka, bahkan keturunan Dinasti TANG juga turut menggunakan nama LI/LEE apabila LI SHIMIN menjadi Maharaja. Malah ada juga teori yang mengatakan orang-orang berketurunan Cina yang mewarisi nama LI/LEE terutamanya di Benua Eropah dan Negara Amerika turut beberapa kali telah mengalami perubahan menjadi LIM dan LEI. Terdapat juga teori lain yang mengatakan bahawa keturunan LI/LEE turut berpecah kepada beberapa nama keluarga lain menjadi LIEW dan CHIN atau XIN selain dari nama LIM dan LEI (mungkin nama CHIN atau XIN terhasil selepas gabungan di antara simbol-simbol lain dengan simbol LI/LEE menerusi perkahwinan sehingga membentuk nama CHIN). Terdapat juga teori-teori yang mengatakan nama-nama orang Cina boleh dibentuk menjadi nama-nama lain selepas dua atau tiga nama digabungkan di dalam satu simbol menjadi satu nama baru. Terdapat tiga nama LI/LEE yang begitu menonjol di dalam dunia moden pada ketika ini iaitu LI KA SHING, LI PENG dan LEE KUAN YEW. Mari kita fokuskan kepada nama LI PENG dan LEE KUAN YEW.

LI PENG dikenali sebagai salah seorang tokoh di dalam Kerajaan Red China (1928 - 1976) atau dikenali sebagai Askar Merah Komunis China ketika Negara China dikenali dengan nama PEOPLE'S REPUBLIC OF CHINA. Ketika period pemerintahan Red China, telah direkodkan bahawa Keluarga Keturunan Rockerfeller dan Rothschild turut mempunyai perhubungan dengan Red China. Juga direkodkan bahawa LI PENG pernah bertemu dengan Rockerfeller dan Rothschild di New York. Di sini timbul persoalan, mengapa LI PENG yang berfahaman komunis telah bertemu dengan Rothschild dan Rockerfeller di New York, sedangkan Negara Amerika sehingga kini seperti yang kita ketahui, lebih dikenali sebagai sebuah negara kuasa besar yang begitu menentang mengenai dasar-dasar komunis? Atau adakah ianya hanya sekadar 'Drama' seperti membenci komunis?

Ideologi Red China memainkan peranan yang penting bagi keluarga LI/LEE di dalam menjayakan NEW WORLD ORDER menerusi Komunisme di Tanah Besar Negara China. LI PENG merupakan anak kepada seorang yang berfahaman Komunis. LI PENG juga pernah menerima pendidikan di Moscow, Soviet Union (yang kini Rusia) dan diasuh seperti para Golongan Elit yang lain supaya menjadi pakar di dalam selok-belok Komunisme. (Komunisme adalah suatu Ideologi yang terhasil selepas pertemuan Anne Collin, Pierre Du Pont dan beberapa Keluarga Keturunan ILLUMINATI yang lain termasuk golongan dari pecahan Merovingian Rusia atau saki-baki Tsar di dalam pertemuan yang telah diadakan di Negara Jerman untuk mencapai objektif perancangan rahsia NEW WORLD ORDER, dan Ideologi ini kemudiannya telah diserap masuk ke Negara Jerman dan Rusia sehingga membentuk Angkatan Tentera Nazi dan Soviet Union, seterusnya ke Negara China untuk membentuk Red China). Pada tahun 1976, LEE KUAN YEW telah mengadakan satu pertemuan dengan ketua Kerajaan Red China, MAO TSE TUNG yang juga mempunyai pertalian darah dengan Keluarga Keturunan LI/LEE. Namun, tidak dapat diketahui Intipati sebenar pertemuan tersebut kerana ianya tidak mempunyai penjelasan yang kukuh, dan ia hanya kelihatan seperti suatu pertemuan untuk merapatkan hubungan sejarah di antara perdagangan Negara China dengan Singapura pada ketika sebelum Era Kolonialisme di Tanah Melayu. MAO TSE TUNG juga telah melantik LI TA CHAO yang juga merupakan salah seorang daripada ahli pertubuhan rahsia RED SPEARS, sebagai ketua komunis di utara Negara China semasa peperangan di antara puak Pro-Demokrasi (kita lebih kerap menggunakan istilah kumpulan Kongsi Gelap apabila merujuk kepada kegiatan rahsia masyarakat Cina).

Kembali kepada Era Kemerdekaan Negara China daripada penjajahan Negara British, tokoh yang terkenal di dalam sejarah kemerdekaan Negara China moden ialah SUN YAT SEN. Tokoh ini yang merupakan seorang pemimpin kepada 268 cawangan pertubuhan rahsia di Negara China, Amerika, Singapura dan Malaysia (dikenali sebagai Tanah Melayu pada ketika itu) seperti pertubuhan CHUNG WO TONG, TAI LUK SHAN dan KWOK ON WUI. SUN YAT SEN juga memainkan peranan yang besar di dalam perancangannya untuk menggulingkan Sistem Pemerintahan Monarki di Negara China dan menubuhkan sebuah Negara Republik. SUN YAT SEN juga mempunyai hubungan yang akrab dengan Negara Amerika dan ia juga turut menerima pendidikan di barat.

Secara sulitnya, SUN YAT SEN juga direkodkan sebagai salah seorang ahli pertubuhan rahsia FREEMASON. Menurut sumber-sumber mengenai FREEMASON, SUN YAT SEN adalah salah seorang individu yang terpenting di dalam Penyebaran Fahaman Komunis di sekitar rantau asia termasuk di Malaysia (sila baca semula buku sejarah Malaysia mengenai bab kemunculan Komunis di Malaya, dan fahami sentimen apakah yang diperjuangkan oleh Parti Komunis Malaya). Salah seorang tokoh Parti Komunis Malaya ialah CHIN PENG (Nama sebenarnya ialah ONG BOON HUAT), yang merupakan Ketua Parti Komunis Malaya yang pernah menjalankan agenda Komunis di Tanah Melayu.



THE KENNEDY BLOODLINE.

Keluarga Keturunan Kennedy


Keluarga Keturunan Kennedy juga telah mengalami banyak proses perpecahan menerusi perkahwinan dengan keluarga keturunan-keturunan yang lain seperti Keluarga Keturunan Bailey, Booth, Buckley, Collin, Hatfeild, Humphrey, Freeman, James, Phelps, Reagan, Russel, Smith dan Fitzpatrick. Perkahwinan di antara ahli Keluarga Keturunan Kennedy dengan ahli Keluarga Keturunan Collin, Freeman, Russel dan lain-lain lagi tidak perlulah disebutkan di sini kerana apa yang penting ialah untuk kita menjejaki perkahwinan di antara ahli Keluarga Keturunan Kennedy dengan ahli Keluarga Keturunan Fitzpatrick. Menurut satu sumber, Keluarga Keturunan Fitzpatrick dikatakan berasal daripada garis keluarga yang mempunyai pengaruh yang kuat di Negara Ireland dan mempunyai beberapa pecahan lain di Negara Perancis, malah ia juga dikatakan mempunyai pertalian darah dengan golongan Yahudi yang terlibat di dalam komplot mengubah kandungan Kitab Taurat dan Zaboor di Babilon. Di dalam rekod lain pula, salah seorang daripada Keluarga Keturunan Kennedy turut mengahwini salah seorang daripada ahli Keluarga Keturunan Onassis yang mempunyai pertalian darah dengan Keluarga Keturunan Auchincloss, iaitu salah satu keluarga daripada keturunan ILLUMINATI dari Negara Scotland tetapi bukan dari senarai teratas 13 keluarga keturunan ILLUMINATI. Nama Keluarga Keturunan Kennedy adalah berasal daripada nama O'KENNEDY, CINNEIDE dan CAENEDDI dari Negara Ireland. Keluarga keturunan ini menjadi semakin berpengaruh pada abad yang ke-17 apabila berpecah kepada tiga pecahan utama iaitu Don, Fionn dan Rua. Kemudian keluarga keturunan ini telah berhijrah ke Negara Scotland, England dan Perancis bermula dari tahun 1600, dan mereka terus berkahwin dengan orang-orang tempatan dan menukar nama keluarga keturunan mereka. Menurut buku THE WIDOW'S SON : THE HISTORICAL ILLUMINATUS CHRONICLES, yang ditulis oleh salah seorang dari ahli FREEMASON yang bernama Robert A. Wilson, Ia mengaitkan Brian Caeneddi sebagai Kennedy pertama yang dikenalpasti di dalam pergerakan ILLUMINATI di sekitar Benua Eropah dan Negara Amerika. Malah dikatakan Caeneddi yang menjadi Kennedy itu juga mempunyai perhubungan darah dengan Merovingian.

John F. Kennedy

Pada 22 November 1963 di Dealy Plaza, Dallas, Texas, Presiden Negara Amerika yang ke-35 iaitu John F. Kennedy telah dilaporkan mati selepas di tembak di dalam satu majlis perarakan. Hasil dari siasatan yang telah dilakukan oleh beberapa badan kuasa khas iaitu Jawatankuasa Warren dan US HOUSE SELECT COMMITTEE ON ASSASINATION (HSCA), telah mendapati bahawa John F. Kennedy telah ditembak mati oleh seorang pembunuh upahan yang bernama Lee Harvey Oswald. Namun, Lee Harvey Oswald pula telah ditembak mati oleh seseorang sebelum ia sempat dibicarakan. Kemudian pada tahun 1979, timbul suatu pertikaian apabila NATIONAL ACADEMY OF SCIENCE telah memperolehi beberapa bukti yang meragukan terhadap plot kematian Lee Harvey Oswald dan juga beberapa bukti yang tidak munasabah terhadap siasatan yang terdahulu oleh US HOUSE SELECT COMMITTEE ON ASSASINATION (HSCA) dan Jawatankuasa Warren, berkaitan dengan kematian Lee Harvey Oswald sebelum ia sempat dibicarakan. Persoalannya di sini ialah, mengapa John F. Kennedy di bunuh? Cuba anda fahami maksud ucapan John F. Kennedy ini yang telah diucapkannya kepada pihak media di Waldorf - Astoria Hotel, New York pada 27 April 1961, yang mana ucapannya itulah merupakan punca kepada pembunuhannya:

"For we are opposed around the world by a monolithic and ruthless conspiracy that relies primarily on covert means for expanding its sphere of influence, on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice, on guerillas at night instead of armies by day. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knite, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific and political operations. Its preparations are concealed, not published. Its mistakes are buried, not headlined. Its dissenters are silenced, not praised. No expenditure is questioned. No rumor is printed. No secret is revealed. It conducts the cold war, in short, with a wartime discipline no democracy would ever hope or wishes to match. Nevertheless, every democracy recognizes the necessary restraints of national security and the question remains whether those restraints need to be more strictly observed if we are to oppose this kind of attack as well as outright invasion."

Mengapa pula John F. Kennedy mendedahkan mengenai konspirasi tersebut?

John F. Kennedy merupakan individu pertama yang telah mendedahkan konspirasi rahsia tersebut secara terbuka dan menjadi punca kepada terbongkarnya pergerakan ILLUMINATI pada zaman moden kini. Kerana itulah John F. Kennedy telah di bunuh dengan segera bagi menutup pergerakan rahsia sulit mereka. Jawapan kepada mengapa John F. Kennedy mendedahkan konspirasi rahsia tersebut, masih kekal menjadi suatu perkara yang misteri, namun ia juga telah memberi petunjuk kepada satu 'Clue'. 'Clue' tersebut ialah, setiap orang yang telah dilantik menjadi Presiden Negara Amerika termasuk John F. Kennedy akan memegang kesemua rahsia pergerakan sulit FREEMASON dan ILLUMINATI sejak dari awal penubuhan Negara Amerika sehinggalah kepada kemerdekaannya pada hari ini, yang terkandung di dalam sebuah buku yang hanya disebut sebagai 'THE PRESIDENT'S BOOK'. Buku tersebut akan diperturunkan kepada setiap Presiden yang baru, yang  mengandungi sebab musabab mengapa mereka dilantik menjadi Presiden, kepada siapa mereka berkhidmat, dan untuk apa mereka berkhidmat. Presiden adalah 'THE SECRET KEEPER' dan 'THE OFFICIAL HAND FOR THE HIDDEN HAND'. Dan jawatan Presiden Negara Amerika itu bukanlah dipilih melalui pilihanraya, kerana ianya telah ditentukan dan di pilih daripada kalangan Keluarga Keturunan Elit ILLUMINATI. Pilihanraya di Negara Amerika bukan lagi suatu proses Demokrasi yang dimegah-megahkan oleh mereka, kerana mereka sendiri tidak mengamalkan Sistem Demokrasi. Kempen mengenai Sistem Pemerintahan Demokrasi yang di sebarkan ke Negara Iraq, Afghanistan dan negara-negara lain hanyalah sebagai suatu illusi. Ianya hanyalah sebagai satu alasan untuk mereka menakluk setiap daerah 'suci' di negara-negara yang dijajah, seperti Negara Iraq yang mewarisi Tanah Babilon dan Sungai Tigris, manakala Palestin yang mewarisi Kuil Sulaiman dan Jerusalem. Dan kini mereka merancang untuk menyerang Iran yang mewarisi pengetahuan mengenai Salasilah Ahlul Biaiti untuk memusnahkan harapan terakhir Umat Islam iaitu kelahiran Imam Al-Mahdi dari Salasilah Nabi Muhammad Saw dan Mesir yang juga mewarisi Sungai Nil yang telah lama tunduk dengan kekuasaan Negara Amerika. Negara Amerika telah menceroboh negara-negara Islam di atas alasan untuk menghidupkan Sistem Demokrasi, padahal Negara Amerika sendiri sebenarnya bukanlah sebuah Negara Demokrasi. Negara Amerika adalah sebuah Negara Dinasti ILLUMINATI! Presiden-Presiden yang dilantik adalah dari kalangan individu-individu yang sudah ditentukan oleh mereka!

Mengapakah Negara Amerika dan Zionis benar-benar mahu menguasai Babilon, Sungai Tigris, Sungai Nil, Kuil Sulaiman dan Jerusalem? Jawapannya ada pada bendera Israel dimana garisan biru pada bahagian atas yang terdapat pada bendera tersebut secara samarnya bermaksud Sungai Tigris (yang mana mereka telah berjaya membonekakan Negara Iraq untuk memperluaskan jajahan mereka ke Sungai Tigris), manakala garisan biru pada bahagian bawahnya pula bermaksud Sungai Nil (yang mana Mesir juga sudah lama tunduk pada Negara Amerika) dan Bintang David pada bahagian tengah bendera tersebut yang mewakili Jerusalem, di mana di sanalah terletaknya Kuil Sulaiman, yang mempunyai warisan monumen yang menyimpan rahsia terbesar di mana rahsia tersebut telah digali dan diambil oleh mereka, iaitu rahsia yang telah disembunyikan oleh Nabi Sulaiman as, putera kepada Nabi Daud as (David) pada bahagian bawah salah satu dari bangunan istana tersebut.


Bendera Negara Haram Israel

Peta Menunjukkan Lembah Sungai Nil

Peta Menunjukkan Kawasan Jerusalem Yang Telah Dikuasai Oleh Israel

Perancangan mereka kini berada di peringkat yang terakhir iaitu selepas Sungai Tigris, Sungai Nil dan Jerusalem sudah berjaya dikuasai oleh mereka. Ini adalah kerana 'Tanah Yang Dijanjikan' itu terletak di kawasan di antara jarak dari sempadan Sungai Nil sehingga ke sempadan Sungai Tigris manakala Jerusalem adalah ibu kotanya. Dan kini mereka hanya menunggu masa untuk kedatangan semula Ad-Dajjal mereka, iaitu seorang lelaki misteri bermata satu yang akan ditabalkan menjadi raja mereka, dan masa yang dinanti-nantikan itu sudah terlalu hampir!




THE ROCKEFELLER BLOODLINE.

Keluarga Keturunan Rockerfeller

Keluarga Keturunan Rockefeller ini juga memainkan peranan yang cukup besar di dalam menjayakan perancangan rahsia agenda sulit dajjal melalui proksi-proksi pertubuhan ILLUMINATI dan FREEMASON sejak sekian lama. Mereka juga telah menguasai kesemua Gereja Kristian dan berselindung disebalik Agama Pagan yang diperbaharui dan diselewengkan dengan mencemarkan nama Nabi Isa as dan menghina Agama Islam melalui konsep Trinity Pagan yang digunapakai di dalam Agama Kristian. Keluarga Keturunan Rockerfeller adalah satu nama besar di dalam 13 Keluarga Keturunan ILLUMINATI, daripada lebih 1,500 Keluarga Keturunan ILLUMINATI yang ada di dunia pada hari ini. Keluarga Keturunan Rockerfeller juga berperanan di dalam mengendalikan lebih daripada 200 hingga 1,000 operasi sumber dana kewangan rahsia kepada pakatan-pakatan rahsia sejak zaman berzaman. Keistimewaan Keluarga Keturunan Rockerfeller di Negara Amerika ialah mereka tidak pernah membayar walau satu sen pun kepada kerajaan Negara Amerika, malahan mereka turut diberikan hak pengecualian cukai sejak dari tahun 1970an lagi di atas sebab-sebab peranan besarnya di dalam menghidupkan pergerakan rahsia ILLUMINATI di bawah kerajaan Negara Amerika. Di antara peranan-peranan penting mereka di dalam pergerakan rahsia ILLUMINATI ialah:

1. Menyediakan sumber dana kewangan seperti SEALANTIC FUND kepada seminar-seminar sains tulen yang menafikan konsep ketuhanan secara tersembunyi.

2. Menyediakan sumber dana kewangan kepada universiti-universiti untuk menjalankan kegiatan pendidikan seperti mengendalikan THE UNION THEOLOGICAL dan membincangkan unsur-unsur logika dengan kepercayaan agama sehingga menjerumuskan para golongan cendekiawan ke arah pemikiran yang akhirnya tidak mendukung fahaman keagamaan. Ianya adalah salah satu daripada strategi BRAIN-WASH (MENCUCI MINDA).

3. Menyediakan dana kewangan untuk penubuhan agama-agama baru yang berpaksikan tuhan selain dari Allah Swt seperti SCIENTOLOGY, CAO DAI, LUCIS TRUST dan lain-lain lagi.

4. Menentukan siapakah yang berhak diketengahkan atau dijatuhkan melalui proksi media elektronik di Negara Amerika dan Benua Eropah.

5. Menggerakkan pergerakan anti agama menerusi dunia hiburan melalui muzik BLACK METAL dan berbagai-bagai lagi kaedah yang lain.

Keluarga Keturunan Rockerfeller juga berperanan sebagai badan yang mengawal pergerakan MEDIA, BANK dan KERAJAAN, tetapi tidak memiliki firma media, bank atau menduduki kerusi di dalam sesebuah kerajaan.



THE ROTHSCHILD BLOODLINE.

Keluarga Keturunan Rothschild

Menerusi buku THE SHADOW OF AGREAT MAN, Lord Rothschild telah menceritakan mengenai sepucuk surat yang telah dikirimkan oleh Davidson kepada Nathan Rothschild yang bertarikh 24 Jun 1814 yang bertulis :

Terjemahan:
" Selagi sesebuah kerajaan itu milik kamu dan selagi kamu bekerjasama dengan saudara-saudara kamu, tidak akan ada satu kerajaan pun di dunia ini yang mampu menandingi, menjejaskan atau mengambil kesempatan ke atas kamu, kamu bersama saudara-saudara kamu pula akan mengambil alih dan membuat kerajaan-kerajaan yang baru di serata dunia."

Lord Rothschild juga melalui bukunya itu turut menceritakan tentang sepucuk lagi surat yang dikirimkan oleh Saloman Rothschild kepada Nathan Rothschild pada 28 Februari 1815 yang berbunyi:

Terjemahan:
" Kita adalah seperti mekanisme (peralatan) di dalam sebuah jam tangan, di mana setiap bahagiannya adalah penting."

Ia merujuk kepada pengaruh dan peranan Keluarga Keturunan Rothschild di dalam menggerakkan agenda sulit mereka terutamanya perancangan mereka mengenai penubuhan kerajaan baru iaitu Negara Israel.

Simbol 'STAR OF DAVID' pertama kali digunakan oleh Keluarga Keturunan Rothschild bagi mewakili simbol 'Enam Pintu Dunia Syaitan' yang berbentuk tiga segi iaitu enam bentuk piramid dipermukaan segi enam bagi tujuan amalan ritual pemujaan syaitan. Sejak dari Zaman Kegelapan Benua Eropah, simbol bintang berbucu enam yang dinamakan sebagai HEXAGRAM dan simbol bintang berbucu lima yang dinamakan sebagai PENTAGRAM kerap digunakan oleh para pengamal sihir di Benua Eropah, yang juga turut digunakan oleh para AHLI SIHIR KABBALAH, DRUIDS, WITCHES dan SATANISME sejak dari Zaman Arab Jahiliah. Pada tahun 1822, simbol PENTAGRAM dan HEXAGRAM telah dijadikan sebagai simbol yang mewakili Pergerakan SATANISME kerana kepercayaan mereka bahawa simbol itu telah sebati dengan 'Pintu Dunia Syaitan' dan ianya telah digunakan sebagai medium sihir sejak zaman berzaman, dan ia juga mampu menjadi elemen-elemen sihir walaupun diterbalikkan. Keturunan Yahudi yang menggunakan nama Keluarga Keturunan Rothschild bermula di Negara Jerman pada kurun yang ke-17. Nama Rothschild terbentuk daripada istilah RED-SHIELD yang bermaksud PERISAI MERAH, iaitu simbol HEXAGRAM yang berwarna merah yang menjadi simbol kepada SIHIR KABBALAH yang merupakan AGAMA MISTISISM yang menjadi amalan warisan Golongan Yahudi sesat dan kerap digunakan di dalam amalan ritual SIHIR KABBALAH sekitar kurun yang ke-17. Ianya bermula apabila perbuatan Mayer Armschel Bauer yang gemar menggantung simbol HEXAGRAM berwarna merah di dinding-dinding rumah, lalu ia telah menamakan simbol HEXAGRAM merah tersebut sebagai RED-SHIELD. Sejak dari itu, Keluarga Keturunan Mayer Armschel Bauer telah dikenali sebagai RED-SHEILD, lalu di tukar ejaannya menjadi ROTHSCHILD, sebaik sahaja mereka berhijrah ke Negara England dan Amerika. Seorang penulis iaitu Alice Bailey melalui bukunya yang bertajuk A TREATISE ON WHITE MAGIC, pada mukasurat 412 menjelaskan bahawa HIERARKI SATANISM ILLUMINATI yang wujud sejak dari Zaman Tamadun Babilon telah digerakkan menerusi sumber dana kewangan daripada THE HIDDEN FINANCIAL GROUP yang telah menguasai kesemua kegiatan ekonomi dan perdagangan dunia yang bermula sejak dari abad yang ke-16. Alice Bailey juga telah merekodkan bahawa pada tahun 1836, seorang Yahudi yang bernama Zevi Hirsch Kalischer telah menemui Keluarga Keturunan Rothschild bagi merangka Pelan Penguasaan Ekonomi Benua Eropah dan seluruh dunia menerusi suatu agenda sulit yang terbesar. Malah, Zevi Hirsch Kalischer juga bersama-sama dengan Keluarga Keturunan Rothschild telah merangka satu pelan rahsia terancang yang perlu dilakukan bagi menubuhkan sebuah negara Yahudi Israel yang berpaksikan ideologi Yahudi Babilon dan Zionis. Apabila idea-idea itu mula disebarkan secara rahsia kepada orang-orang Yahudi di sekitar Benua Eropah, Golongan Yahudi Ortodox telah bangkit bagi menentang dasar-dasar Zionis yang di bawa oleh Zevi Hirsch Kalischer dan Keluarga Keturunan Rothschild tersebut. Idea penubuhan Negara Israel telah ditentang oleh Golongan Yahudi Ortodox tersebut kerana bagi mereka tiada istilah 'TANAH YANG DIJANJIKAN' di dalam ajaran mereka. Penentangan Golongan Yahudi Ortodox inilah yang telah membawa kepada PERISTIWA HOLOCAUST oleh para Angkatan Tentera Nazi yang dipimpin oleh Adolf Hitler terhadap Golongan Yahudi Ortodox ini. Golongan Yahudi Ortodox ini telah dibunuh kerana mereka tidak menyokong dan menentang GAGASAN PENUBUHAN NEGARA ISRAEL, dan cuba memberitahu kepada masyarakat dunia mengenai agenda jahat  Zionis. Pada tahun 1891, sumber FREEMASON telah merekodkan bahawa Charles T. Russel iaitu salah seorang daripada Keluarga Keturunan ILLUMINATI yang berada di Palestin telah mengirim sepucuk surat kepada Lord Rothschild di mana isi kandungan surat tersebut ialah mengenai strategi untuk membuka Tanah Yahudi di wilayah Palestin dan mengambil alih setiap wilayahnya secara teratur bermula daripada Sungai Nil di Mesir sehinggalah ke Sungai Tigris di Iraq. Malah isi kandungan surat tersebut juga telah menggariskan beberapa strategi dan sumber dana kewangan untuk menjadikan rancangan penubuhan Negara Israel sebagai suatu realiti. Mereka juga merancang untuk membentuk IDEOLOGI ANTI-AGAMA dan Perancangan Rahsia NEW WORLD ORDER menerusi agenda Komunisme. Keluarga Keturunan Rothschild yang merupakan Tycoon terbesar di dalam dunia perniagaan dan perdagangan di Negara Jerman telah menjadi salah satu penyumbang utama dana kewangan terbesar di dalam setiap agenda sulit Yahudi sejak dari abad yang ke-16. Malah, keluarga keturunan ini yang mempunyai pertalian darah dengan Keluarga Keturunan Hitler pada abad yang ke-20 ini juga telah menjadi salah satu penyumbang utama dana kewangan terbesar kepada Angkatan Tentera Nazi, Amerika, Jepun, Britain dan seluruh Benua Eropah di dalam menjayakan agenda sulit SIRI PERANG DUNIA KEDUA yang berakhir dengan penubuhan Negara haram Israel dan UNITED NATION (UN) iaitu PERTUBUHAN BANGSA-BANGSA BERSATU (PBB). Sejarah dunia adalah suatu pembohongan. Adolf Hitler adalah dari Keluarga Keturunan Rothschild! Penulisan sejarah pada hari ini sebenarnya telah ditulis oleh Golongan Orientalis dan Evangelis yang Pro-Mason dan Pro-Yahudi di Benua Eropah dan Negara Amerika. Penulisan sejarah oleh golongan ini juga telah banyak menyembunyikan fakta yang sebenar, dan teknik penulisannya boleh dikatakan sama seperti teknik yang digunakan di dalam penulisan Bible yang  mempunyai banyak versi dan percanggahan di antara satu sama lain. Sejarah yang telah diajar di sekolah-sekolah, buku-buku dan bahan-bahan bacaan yang sumber penulisannya dari barat adalah suatu pembohongan. Sejarah yang di tulis dan diwar-warkan oleh mereka kepada kita adalah suatu konspirasi rahsia dan merupakan salah satu daripada strategi agenda sulit mereka supaya mereka dapat menguasai pemikiran kita (MIND CONTROL) dan supaya kita berfikir seperti mana mereka mahu kita berfikir. Mereka telah menetapkan perkara-perkara sejarah yang 'HARUS KITA PERCAYA' mengikut kemahuan mereka. Mereka mahu kita mempercayai bahawa SIRI PERANG DUNIA KEDUA adalah untuk menamatkan keganasan Adolf Hitler terhadap bangsa Yahudi seterusnya mewujudkan dunia yang lebih aman di bawah kekuasaan mereka. Namun dari sudut yang tersembunyi, mereka jugalah yang telah merancang, mengatur dan menjayakan penubuhan Negara haram Israel selepas SIRI PERANG DUNIA KEDUA. Mereka juga mahu kita berfikir dan mempercayai bahawa SIRI PERANG DUNIA PERTAMA yang tercetus suatu ketika dahulu adalah kerana untuk mewujudkan keadaan dunia yang lebih aman. Namun dari satu sisi yang tersembunyi, ianya adalah bertujuan untuk meruntuhkan EMPAYAR KERAJAAN ISLAM TURKI UTHMANIAH yang turut dilibatkan sama di dalam SIRI PERANG DUNIA PERTAMA. Kita semua telah tertipu dan masih terus ditipu. Keluarga Keturunan Rothschildlah sebenarnya yang telah menyediakan dana kewangan untuk menjayakan perancangan REVOLUSI PERANCIS, SIRI PERANG DUNIA PERTAMA, SIRI PERANG DUNIA KEDUA, SIRI PERANG TELUK PERTAMA, SIRI PERANG TELUK KEDUA, GERAKAN KOMUNIS DI ASIA dan banyak lagi peristiwa-peristiwa di dunia ini yang melibatkan peperangan dan kesengsaraan Umat Islam.



ADOLF HITLER ADALAH SEORANG YAHUDI DARI KELUARGA KETURUNAN ROTHSCHILD.

Keluarga Keturunan Rothschild di Negara Jerman telah mengalami beberapa perpecahan kepada banyak nama keluarga seperti Bauer. Perpecahan Keluarga Keturunan Bauer kemudiannya telah menjadi satu keturunan yang paling berpengaruh di dalam amalan pemujaan dan sihir pada ketika Zaman Kegelapan Benua Eropah di Negara Jerman. Pada kurun yang ke-18, Amschel Rothschild telah menubuhkan dinasti kewangan yang paling berpengaruh di Frankfurt dan bekerjasama dengan HOUSE OF HESSE. Keluarga Keturunan Rothschild menjadi semakin besar dan mengalami beberapa perpecahan sehingga ke hari ini daripada Guy De Rothschild. Keluarga Keturunan ini jugalah yang telah mengasaskan istilah ANTI-SEMITIK atau ANTI-YAHUDI dan mengecam serta mengenakan tindakan keras kepada mana-mana pihak yang memburuk-burukkan bangsa Yahudi. Kajian oleh sekumpulan ahli sejarah yang telah dilakukan di Negara Jerman mendapati, kajian semula yang dibuat oleh mereka memperoleh jawapan bahawa Adolf Hitler dan Angkatan Tentera Nazi telah menerima dana perang daripada Keluarga Keturunan Rothschild yang berpusat di Negara Britain. Penemuan tersebut juga telah merekodkan bahawa Adolf Hitler adalah salah seorang anggota Elit di dalam Pertubuhan Rahsia THULE SOCIETY dan VRIL SOCIETY yang berpusat di Negara Jerman. Malah, LEONARDO DA VINCI juga turut direkodkan sebagai salah seorang daripada anggota Pertubuhan Rahsia THULE SOCIETY yang mewarisi pengetahuan terahsia tersebut. Kumpulan para pengkaji tersebut juga telah berjaya mengesan rekod urusan pemindahan wang daripada Keluarga Keturunan Rothschild kepada Angkatan Tentera Nazi menerusi BANK OF ENGLAND. Menerusi kajian tersebut juga, kumpulan para pengkaji telah mendapati bahawa segala kelengkapan dan peralatan senjata perang yang digunakan oleh Angkatan Tentera Nazi di Negara Jerman telah dibekalkan oleh sebuah firma pembuatan senjata milik Keluarga Keturunan Rothschild di Negara Amerika iaitu IG FARBEN yang diuruskan oleh Paul Warburg. Pihak yang berada dibelakang Adolf Hitler dan Angkatan Tentera Nazi yang bertanggungjawab di dalam menyediakan dana untuk misi SIRI PERANG DUNIA KEDUA sebenarnya adalah daripada keluarga keturunannya sendiri. PERISTIWA HOLOCAUST yang dilakukan oleh Adolf Hitler hanyalah sebagai suatu alasan demi untuk melaksanakan Perancangan Rahsia Penubuhan Negara Israel setelah menjadikan Golongan Yahudi Ortodox sebagai 'Kambing Hitam' Angkatan Tentera Nazi. Sesiapa sahaja yang menentang mengenai idea penubuhan Negara Israel pasti akan ditentang dan dibunuh. Matlamat SIRI PERANG DUNIA KEDUA juga adalah untuk menghapuskan Golongan Yahudi Ortodox yang tidak pernah bersetuju dengan idea penubuhan Negara Israel di 'TANAH YANG DIJANJIKAN', dan mereka akhirnya telah dibunuh demi untuk menjayakan agenda sulit ILLUMINATI bagi tujuan mendirikan sebuah Negara haram Israel.

Di dalam kajian yang sama, kumpulan para pengkaji tersebut cuba menjejaki saudara-mara Keluarga Keturunan Hitler yang masih wujud sehingga ke hari ini untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai tokoh SIRI PERANG DUNIA KEDUA itu. Mereka kemudiannya telah mengambil sampel DNA Adolf Hitler untuk dipadankan dengan DNA rakyat Negara Jerman dan orang-orang yang berasal dari Benua Eropah di negara-negara yang lain. Jawapan yang ditemui hasil dari kajian tersebut mendapati, DNA Adolf Hitler adalah sepadan dengan DNA dari Keluarga Keturunan Bauer, manakala Keluarga Keturunan Bauer pula adalah berasal daripada Keluarga Keturunan Rothschild yang mempunyai kod genetik DNA yang sama. Malah apa yang lebih mengejutkan, kajian DNA yang selanjutnya pula mendapati bahawa kesemua 42 ORANG YANG PERNAH MENJADI PRESIDEN NEGARA AMERIKA, STALIN (PEMIMPIN KOMUNIS), KARL MAX, DARWIN (PENGASAS TEORI EVOLUSI BERUK), BRITISH MEROVINGAN (GOLONGAN DIRAJA ISTANA BRITAIN) dan majoriti daripada orang-orang Yahudi adalah berasal daripada garis keturunan yang berkait rapat dengan 13 Keluarga Keturunan Teratas ILLUMINATI Bloodlines, termasuk Keluarga Keturunan Rothschild dan Adolf Hitler. Mereka semua sebenarnya adalah bersaudara, saling bekerjasama dan turut berkongsi agenda sulit yang sama iaitu ke arah Perancangan Rahsia NEW WORLD ORDER dan ONE WORLD GOVERNMENT.



Buku Biografi yang bertajuk THE MIND OF ADOLF HITLER, hasil penulisan Walter Langer pula menjelaskan, Adolf Hitler bukan sahaja telah dibiayai oleh Keluarga Keturunan Rothschild, tetapi Adolf Hitler juga adalah berasal dari garis Keluarga Keturunan Rothschild. Setelah mendapat maklumat mengenai salasilah Keluarga Keturunan Adolf Hitler, Walter Langer telah menulisnya tanpa menyatakan tahun kejadian tersebut. Tetapi berdasarkan rekod kelahiran di Austria, bapa kepada Adolf Hitler iaitu Alois Hitler telah didaftarkan kelahirannya pada tahun 1830. Di antara tulisan Walter Langer di dalam buku tersebut ialah :

"Adolf's father, Alois Hitler, was the illegitimate son of Maria Anna Schicklgruber. It was generally supposed that the father of Alois Hitler (Schicklgruber) was Johann Georg Hiedler. There are some people who seriously doubt that Johann Georg Hiedler was the father of Alois (an Austrian document was) prepared that proved Maria Anna Schicklgruber was living in Vienna at the time she conceived. At that time she was employed as a servant in the home of Baron Rothschild. As soon as the family discovered her pregnancy (adulteries with Rothschild) she was sent back home, where Alois was born."

Terjemahan:
"Alois Hitler iaitu bapa kepada Adolf Hitler adalah anak luar nikah yang telah dilahirkan oleh Maria Anna Schicklgruber. Ia sepatutnya kelihatan seperti bapa kepada Alois Hitler iaitu Johann Georg Heidler (selepas Johann Georg Heidler berkahwin dengan Maria Anna Schicklgruber). Namun ramai orang merasa sangsi dengan tanggapan bahawa Johann Georg Heidler itu adalah bapa kepada Alois (menurut sebuah dokumen Austria yang diperolehi daripada Canselor Austria, Dolfuss) telah mencatatkan bukti bahawa Maria Anna Schicklgruber adalah bekas seorang pembantu rumah di rumah Baron Rothschild, yang juga dikenali sebagai Lord  Rothschild di Austria. Selepas keluarganya mengetahui bahawa Maria Anna Schicklgruber telah mengandung hasil perzinaannya dengan Lord Rothschild, dia telah dihantar pulang dan melahirkan Alois, yang merupakan bapa kepada Adolf Hitler."


Buku kedua hasil penulisan oleh Walter Langer yang berjudul INSIDE THE GESTAPO pula telah diterbitkan pada tahun 1940, selepas ia (Walter Langer) memperolehi sumber maklumat daripada Pegawai Tertinggi Gestapo, iaitu Hansjurgen Koehler. Walter Langer telah menulis siasatan mengenai dokumen latar belakang keluarga Adolf Hitler yang disimpan oleh Canselor Austria. Hansjurgen Koehler sempat membaca salinan dokumen Austria tersebut yang  diterimanya daripada Jabatan Heydrich iaitu satu Pertubuhan Khidmat Sulit Angkatan Tentera Nazi. Hansjurgen Koehler kemudiannya telah menceritakan kepada Walter Langer mengenai dokumen tersebut. Di antara isi kandungan dokumen tersebut yang telah diceritakan oleh Hansjurgen Koehler kepada Walter Langer, yang kemudiannya telah ditulis di dalam bukunya yang bertajuk INSIDE THE GESTAPO ialah:

"The second bundle in the blue file contained the documents collected by Dolfuss. The small statured, but big-hearted Austrian Chancellor must have known by such a personal file he might be able to check Hitler, His task was not difficult, as ruler of Austria he could easily find out about the personal data and family of Adolf Hitler, who had been born on Austrian soil. Through the original birth certificates, police registration cards, protocols and etc, call contained in the original file, the Austrian Chancellor succeeded in piecing together the disjointed parts of the puzzle, creating a more or less logical entity."

Terjemahan:
"Kepilan kedua daripada fail biru yang mengandungi dokumen-dokumen yang  dikumpulkan oleh Dolfuss, Canselor Austria itu semestinya mengetahui perihal fail sulit yang berkaitan dengan Hitler, tugasnya tidak sukar, sebagai pemimpin Austria, dia dapat menyelidik salinan asal sijil kelahiran Hitler yang lahir di Austria, dan juga mengetahui latar belakang keluarga Adolf Hitler Melalui salinan asal sijil kelahiran dan rekod pendaftaran kelahiran daripada polis, semuanya termuat di dalam fail itu, Canselor Austria berjaya mencantumkan beberapa petunjuk."

"A little servant girl (Hitler's grandmother) came to Vienna and became a domestic servant, mostly working for rather rich families. But she was unlucky, having been seduced, she was about to bear a child. She went home to her village for her confinement. Where was the little maid serving in Vienna? This was not a very difficult problem."

Terjemahan:
"Seorang gadis bernama Maria Anna (yang merupakan nenek kepada Adolf Hitler) tiba di Vienna (Austria) dan menjadi pembantu rumah di sana. Namun dia tidak bernasib baik, kerana telah digoda dan mengandung. Dia telah dihantar pulang ke kampungnya."

"Very early Vienna had instituted the system of compulsory police registration. Both servants and the employers were exposed to heavy fines if they neglected this duty. Chancellor Dolfuss managed to discover the registration card. The little, innocent maid had been a servant at the Rothschild mansion and Hitler's unknown grandfather must be probably looked for in this magnificent house. The Dolfuss file stopped at this statement."

Terjemahan:
"Vienna telah mensyaratkan sistem pendaftaran di balai polis. Canselor Dolfuss mendapati, gadis itu menjadi pembantu rumah di rumah Lord Rothschild dan datuk kepada Hitler yang tidak dikenali itu mungkin berada di rumah itu, fail Dolfuss berakhir pada pernyataan ini."

Kesimpulannya, bapa kepada Adolf Hitler, iaitu Alois adalah hasil daripada perhubungan zina di antara Maria Anna Schicklgruber dengan Lord Rothschild. Kemudian Maria Anna Schicklgruber telah dihantar pulang untuk berkahwin dengan Johann Georg Hiedler bagi menutup malu keluarga mereka. Selepas kelahiran Alois, anak itu telah diberikan nama dengan nama Keluarga Keturunan Heidler, yang kemudiannya telah ditukar menjadi Hitler. Adolf Hitler, iaitu anak kepada Alois juga adalah pecahan daripada Keluarga Keturunan Rothschild, yang seterusnya telah menyertai Pertubuhan Rahsia THULE SOCIETY untuk turut bersama-sama dengan Keluarga Keturunan BLOODLINE yang lain bagi menjayakan agenda sulit yang dikongsi sesama mereka iaitu Perancangan Rahsia NEW WORLD ORDER dan bekerja untuk THE HIDDEN HAND. Walter Langer terus menulis di dalam bukunya yang bertajuk INSIDE THE GESTAPO mengenai punca sebenar mengapa Adolf Hitler mahu menyerang Austria. Ini adalah kerana Adolf Hitler mahu menutup dan menghapuskan segala rahsia mengenai asal-usul kelahirannya yang mempunyai pertalian darah dengan Keluarga Keturunan Rothschild, iaitu Keturunan Yahudi yang menyembah syaitan yang sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai matlamat Zionis.

 

 

 

BUNUH DIRI BUKAN PUNCA SEBENAR KEMATIAN HITLER.

Keratan Akhbar Yang Melaporkan Mengenai Kematian Adolf Hitler


Di akhir SIRI PERANG DUNIA KEDUA, kita telah dihebahkan oleh para penulis sejarah dari barat bahawa Adolf Hitler telah mati dengan cara membunuh diri. Namun, adakah ianya benar?

Menurut laporan Andrew Osborn di dalam akhbar Telegraph yang bertarikh 28  September 2009:

TELEGRAPH, 28 SEPTEMBER 2009.
Adolf Hitler suicide story questioned after tests reveal skull is a woman's - By Andrew Osborn.

MOSCOW, 28 September 2009 - Adolf Hitler's suicide in his Berlin bunker has been called into question after American researchers claimed that a bullet punctured skull fragment long believed to belong to the Nazi dictator is, in fact, that of an unknown woman. The four-inch skull fragment has a hole where a bullet reportedly passed through Hitler's left temple when he shot himself and is kept in Russia's federal archives along with what are said to be his jawbones. Together, they are all that is left of Hitler's body, the charred remains of which  Soviet forces first recovered in 1945. For years, the Russians have held up the artefacts as proof that Soviet troops found Hitler's body in the ruins of Berlin and that he died on April 30 when he shot himself just after taking cyanide.  But a History Channel documentary programme broadcast in the US called Hitler's Escape claims the skull fragment belongs to a woman under 40 and not Hitler, who was 56 when he died. It quotes Nick Bellantoni, an archaeologist and bone specialist who took DNA samples from the skull in Moscow and had them tested at the University of Connecticut. He and his colleagues are sceptical that the skull fragment could belong to Eva Braun, Hitler's long-time companion, since she is thought to have committed suicide by cyanide rather  than with a gun. The findings are likely to revive conspiracy theories suggesting that Hitler did not die in 1945 but survived and fled to South America or elsewhere. Proponents of that theory believe Soviet troops found only his body double. However, the Russians have never held up the skull as exhibit one, always insisting that the jawbones said to be in perfect condition - are confirmation. Soviet forces tracked down an assistant to Hitler's dentist in 1945 who confirmed their authenticity. The contested skull fragment was found later, in 1946, when the Russians began an investigation after rumours that Hitler was still alive. It was found in the same hole outside Hitler's bunker where his body was first found. -Telegraph-

Terjemahan:
MOSCOW - Peristiwa bunuh diri Adolf Hitler di kubu Berlin - Satu jabatan siasatan telah diarahkan untuk membuat kajian semula selepas para penyelidik Negara Amerika mendakwa bahawa kesan lubang peluru pada tengkorak yang dipercayai milik bekas diktator Angkatan Tentera Nazi itu sebenarnya adalah tengkorak milik seorang wanita yang tidak dikenali." - Akhbar Telegraph, 28 September 2009.


Sejarah dunia yang kita baca menerusi buku-buku hasil penulisan Orientalis dan Evangelis barat adalah suatu pembohongan kepada seluruh masyarakat dunia. Namun, kebenaran tetap akan terungkap dan akan berdiri tegak sebagai kebenaran, dan kebatilan akan tersungkur menyembah bumi apabila setiap pihak mula mencari kebenaran yang didahagakan. Benarkah Adolf Hitler mati dengan cara membunuh diri? Fikirkan.




MEROVINGIAN

Keluarga Keturunan Elit Istana

Merovingian adalah pecahan daripada Keluarga Keturunan Golongan Elit Istana dari Zaman Babilon (Semiramis, Nimrod/Namrud, Tammuz dan Mesir Purba iaitu Horus, Amon, Ra, Osiris dan lain-lain lagi) yang wujud sehingga ke hari ini. Keluarga Keturunan Golongan Elit Istana dari zaman purba ini pula bukan sahaja telah mewarisi darah dari keturunan yang sama, malah mereka turut mewarisi gelaran dan kedudukan Diraja di Benua Eropah sehinggalah ke hari ini. Mereka turut memainkan peranan yang penting di dalam perjalanan sejarah dunia moden dan turut terlibat di dalam peristiwa-peristiwa besar di dalam sejarah dunia moden.

Diperakui, adalah sukar untuk mendapatkan maklumat mengenai Merovingian dan perkaitannya di antara perspektif sejarah dengan geneologi yang berhubung kait dengan Keluarga Keturunan Golongan Elit Istana tersebut. Tidak banyak maklumat yang dapat diperolehi oleh penulis-penulis yang berkaitan dengan penglibatan keluarga keturunan ini di dalam pentas sejarah dunia. Hanya beberapa maklumat yang dapat dikongsikan oleh penulis mengenainya yang hanya berkisar tentang kisah kehidupan peribadi seseorang yang berasal dari Keluarga Keturunan Diraja di Benua Eropah. Bahan bacaan dari hasil maklumat yang sedemikian itu sedikit membosankan tetapi ianya masih mempunyai beberapa maklumat yang boleh dimanfaatkan. Kunci bagi menjejaki keturunan ini di Benua Eropah ialah menerusi perjalanan hidup Puteri Mesir, iaitu CLEOPATRA pada tahun 69 SM yang berhijrah dari Mesir ke Benua Eropah melalui Tradisi Perkahwinan dan melahirkan Keturunan Campuran Mesir-Eropah. CLEOPATRA telah dilahirkan di Mesir pada tahun 69 SM, di mana pada ketika itu Mesir telah menjalinkan hubungan Diplomatik dengan Kerajaan Greek semasa Era ALEXANDER THE GREAT. Apabila ALEXANDER THE GREAT telah meninggal dunia pada tahun 336 SM, rakannya iaitu PTOLEMY telah mengambil alih tampuk Pentadbiran Pemerintahan Mesir dan mengahwini wanita Mesir dari keturunan istana. Pemerintahan PTOLEMY ini kemudiannya disebut sebagai DINASTI PTOLEMY.

Illustrasi Cleopatra

Ukiran Patung Ptolemy Yang Pertama

CLEOPATRA adalah anak kepada PTOLEMY XII. Sebelum PTOLEMY XII meninggal dunia pada tahun 51 SM, ia telah memerintahkan CLEOPATRA yang pada ketika itu baru berumur 17 tahun, supaya mengahwini adiknya sendiri iaitu PTOLEMY XIII yang pada ketika itu baru berusia 12 tahun dan meneruskan Pentadbiran Pemerintahan Mesir. Disepanjang Pemerintahan CLEOPATRA, ia telah menjadi lebih 'dominan' berbanding dari adik lelaki yang dikahwininya. Akibatnya, dia telah diusir keluar dari tampuk Penguasaan Politik Mesir. Beberapa bulan setelah diusir, Angkatan Tentera Rom yang dipimpin oleh JULIUS CAESAR, kemudiannya telah tiba di Mesir. CLEOPATRA yang menyedari akan kehadiran Angkatan Tentera Rom tersebut kemudiannya telah membuat keputusan untuk menjalinkan hubungan dengan JULIUS CAESAR bagi membolehkannya untuk berkuasa semula di dalam Dunia Politik Mesir.

JULIUS CAESAR dan CLEOPATRA kemudiannya telah bekerjasama di dalam perancangan mereka untuk menggulingkan PTOLEMY XIII, iaitu adik CLEOPATRA sendiri. CLEOPATRA kemudiannya telah berjaya mendapatkan semula kedudukannya di dalam Kerajaan Mesir, dan kemudian telah berkahwin dengan seorang lagi adik lelakinya iaitu PTOLEMY XIV untuk mendapatkan kuasa politik. Di dalam masa yang sama, CLEOPATRA telah menjalin hubungan sulit dengan JULIUS CAESAR sehingga melahirkan seorang anak, iaitu CAESARION. Pada tahun 46 SM, JULIUS CAESAR dan CLEOPATRA telah berpindah ke Rom bersama CAESARION. Di Rom, CLEOPATRA telah digelar sebagai ISIS Baru sempena nama Tuhan Perempuan di dalam Tradisi Mesir Purba. Pada tahun 44 SM, JULIUS CAESAR telah meninggal dunia akibat dibunuh. CLEOPATRA kemudiannya telah kembali ke Mesir dan membunuh PTOLEMY XIV bagi membolehkan anaknya, CAESARION menjadi seorang raja. Selepas kematian JULIUS CAESAR, dua orang panglima iaitu MARK ANTHONY dan OCTAVIAN telah bersaing untuk mendapatkan kuasa politik di Rom. MARK ANTHONY kemudiannya telah bertemu dengan CLEOPATRA dan menawarkan kuasa politik di Rom kepada CLEOPATRA. Mereka kemudiannya telah berkahwin dan melahirkan sepasang anak kembar iaitu SELENE dan ALEXANDER HELIOS. Kemudian CLEOPATRA telah melahirkan seorang lagi anak iaitu PHILADELPHUS. Pada ketika itu, CLEOPATRA dan MARK ANTHONY telah menggelarkan diri mereka sebagai Tuhan (Keluarga Tuhan) sepertimana yang terdapat di dalam ajaran agama TRINITY PAGAN, iaitu agama yang berpegang teguh kepada fahaman keluarga tuhan yang menurut kepercayaan mereka bahawa tuhan itu mempunyai anak. Kemudian, salah seorang daripada anak mereka telah ditabalkan menjadi seorang raja di Armenia. Bermula pada detik itu, Keluarga Keturunan Golongan Elit Diraja Mesir melalui perantaraan CLEOPATRA telah mula berkembang di Benua Eropah hasil daripada perkahwinan CLEOPATRA dengan MARK ANTHONY dan JULIUS CAESAR. Anak-anak yang telah dilahirkan itu kemudiannya terus berkembang dan menjadi Golongan Diraja di sekitar Benua Eropah. Keturunan Diraja di Negara England, Perancis, Rusia, Sepanyol dan lain-lain negara di Benua Eropah sebenarnya mempunyai pertalian darah dengan keturunan Firaun Mesir Purba. Keluarga keturunan ini terus mengamalkan fahaman Pagan di sepanjang era perkembangannya di Benua Eropah termasuk semasa Zaman Kegelapannya. Amalan sihir yang telah diwarisi sejak dari Zaman Mesir Purba telah menjadi suatu tradisi kebiasaan di kalangan golongan ini. Kelahiran Agama Kristian juga mempunyai pertalian dan berkait-rapat dengan golongan Merovingian ini, kerana golongan ini mempunyai kuasa yang besar di dalam menguasai gereja semasa perkembangan Agama Kristian. Dan, fahaman Kristian juga adalah berkisar mengenai Triniti keluarga tuhan seperti yang telah diamalkan di dalam Agama Pagan. Agama Pagan juga banyak menyelitkan unsur-unsur keluarga tuhan seperti di dalam kepercayaan GREEK KUNO di mana TUHAN ZEUS mengahwini wanita dari kalangan manusia dan melahirkan HERCULES, yang juga berkisar mengenai Trinity seperti Agama Pagan Mesir Purba yang berpegang pada fahaman Trinity. Agama Kristian yang wujud pada hari ini adalah sebagai pembaharuan terhadap Agama Pagan dengan mengekalkan konsep Trinity tersebut. Ia juga adalah sebagai satu medium untuk menghina Agama Islam oleh para pengasas agama tersebut. Manakala para pengasas agama itu pula adalah daripada keturunan yang sama yang terlibat di dalam konspirasi  untuk membunuh Nabi Isa as. Manakala, golongan Yahudi yang terlibat di dalam konspirasi untuk membunuh Nabi Isa itu pula adalah daripada keluarga keturunan yang sama yang berkhidmat dengan para ahli sihir semasa zaman Firaun di Mesir. Dan keluarga keturunan yang berkhidmat dengan para ahli sihir Firaun itu pula mengakui bahawa Firaun itu adalah tuhan, dan di dalam masa yang sama mereka turut menyembah syaitan melalui ritual amalan sihir mereka.

Kesimpulannya, Agama Pagan yang dianut oleh para Golongan Penyembah Syaitan tersebut terus berselindung di sebalik Agama Kristian pada hari ini sehinggalah ke hari kiamat. Golongan Diraja di Benua Eropah telah menjadikan Agama Kristian sebagai agama yang dominan dan mereka kerap melakukan perubahan demi perubahan terhadap agama tersebut sesuka hati mereka sehingga ianya berpecah kepada beberapa fahaman baru seperti PROTESTANT, ANGLICAN dan sebagainya.

Di dalam dunia pada hari ini, negara-negara di Benua Eropah terus menyimpang dan menyeleweng dengan membawa ajaran-ajaran yang sesat dan merosakkan akidah umat manusia terutamanya Umat Islam dengan gaya hidup moden seperti hiburan yang melalaikan dan melampaui batas dan perkahwinan sesama jantina (gay dan homoseksual) di gereja-gereja Kristian di Benua Eropah. Ianya seperti mengembalikan semula amalan gaya hidup kaum Nabi Luth as seperti yang terdapat di dalam SEJARAH SODOM dan GOMORRAH.

Dari sudut geneologi, iaitu kajian mengenai keturunan, Keluarga Keturunan ILLUMINATI, Merovingian dan kesemua Presiden Negara Amerika (termasuk Obama) adalah daripada keluarga keturunan yang sama, iaitu Jeturunan Elit daripada Keluarga Keturunan Diraja Babilon dan Mesir purba.

Kita kembali sebentar kepada peristiwa yang paling hampir dengan waktu kita pada hari ini iaitu peristiwa pada ZAMAN KOLONIALISM dan IMPERIALISM atau ERA PENJAJAHAN BARAT KE ATAS MAJORITI NEGARA-NEGARA DI DUNIA INI. Kita sedia maklum bahawa Negara England dan lain-lain negara Benua Eropah telah giat menjalankan dasar-dasar penjajahan ke atas negara-negara di dunia. Salah satunya ialah seperti yang telah diajarkan kepada kita melalui buku-buku sejarah yang terdapat di sekolah-sekolah, universiti dan perpustakaan negara. Adakah sumber-sumber pembacaan dan penulisan sejarah dari barat tersebut merupakan satu bukti sahih yang boleh dipercayai? Ianya merupakan salah satu daripada strategi rahsia sulit mereka yang bertujuan untuk menguasai ekonomi dan kekayaan di negara-negara jajahan mereka selain untuk menyebarkan fahaman Agama Kristian. Ia juga adalah perancangan rahsia agenda sulit mereka ke arah pemusatan kuasa NEW WORLD ORDER untuk menundukkan dunia di bawah satu pentadbiran mutlak.

Negara England semasa ERA KOLONIALISM, begitu giat menggalakkan para Ahli Arkeologi (Ahli Sejarah) dari negara itu untuk menjalankan kegiatan carigali di piramid-piramid yang ada di Mesir. Usaha kajian carigali yang dilakukan oleh Ahli Sejarah dari Negara England bukanlah untuk mencari nilai sejarah semata-mata, tetapi ianya adalah untuk mencari peninggalan nenek moyang Keluarga Keturunan Merovingian atau lebih tepat lagi, untuk menjejaki Keluarga Keturunan Merovingian di Mesir melalui usaha kajian carigali di piramid-piramid Firaun yang ada di Mesir. Hasil daripada usaha carigali tersebut kemudiannya telah dibawa pulang ke Negara England, dan sebahagiannya pula telah dipamerkan di muzium dan sebahagian yang lainnya lagi telah disimpan untuk koleksi Keluarga Keturunan Merovingian. Piramid adalah salah satu daripada kunci rahsia sulit tersebut, ia juga adalah simbol kepada pertubuhan rahsia ILLUMINATI. Ia juga termasuklah TEKS-TEKS HIEROGLIF yang berkaitan dengan Upacara Pertabalan Raja-Raja Mesir. Dan untuk pengetahuan anda, amalan Tradisi Upacara Pertabalan Queen Of England yang diamalkan pada hari ini sebenarnya adalah berasal daripada Tradisi Upacara Pertabalan Firaun sejak dari beribu-ribu tahun dahulu di Mesir. Ianya berkaitan dengan alat-alat kebesaran dan simbol-simbol Yahudi yang digunakan di dalam Upacara Pertabalan dan amalan ritual satanism 'Kecil' yang diamalkan semasa Upacara Plertabalan Firaun tersebut. Era Penjajahan Barat ke atas majoriti negara-negara di dunia ini juga sebenarnya adalah bertujuan untuk mencari Teks-Teks tempatan di negara-negara yang dijajah seperti Teks Sejarah Melayu di Tanah Melayu, Teks Mahabbrata di India dan berbagai-bagai Teks di negara-negara lain. Teks-Teks tersebut kemudiannya telah diambil dan dihantar ke Negara England, yang bertujuan untuk mengkaji maklumat sejarah yang berkaitan dengan identiti sesuatu bangsa yang dijajah. Teks-Teks yang diambil itu kemudiannya telah diubah isi kandungannya. Jika anda menyedari akan perkara ini, cuba anda fikirkan, siapakah yang telah menyusun semula sumber-sumber dari teks yang berkaitan dengan Sejarah Melayu jika ianya bukan disusun semula oleh penulis dari barat?

ILLUMINATI adalah kesinambungan daripada AGAMA PAGAN BABILON dan MESIR PURBA yang mengandungi unsur-unsur MYSTICISM (SIHIR) dan dibawa oleh Golongan Yahudi yang hidup pada zaman tersebut. Ia kemudiannya telah diperkembangkan lagi oleh Golongan Yahudi berkenaan sehingga lahirnya fahaman AGAMA KABBALAH. AGAMA KABBALAH yang wujud pada hari ini pula berkisar mengenai amalan sihir yang diamalkan sejak dari ZAMAN BABILON, MESIR PURBA dan ZAMAN NABI SULAIMAN AS. AGAMA KABBALAH pada hari ini telah menjadi amalan tradisi di kalangan Golongan Yahudi di Negara Israel, Amerika dan di Benua Eropah. Manakala fahaman JUDAISM dan KRISTIAN pula telah menjadi 'Pelindung' kepada AGAMA KABBALAH. Ianya telah digerakkan secara terancang melalui kuasa Merovingian sehingga mewujudkan suatu sistem penipuan yang sangat licik, yang kita sebutkan pada hari ini sebagai SISTEM DAJJAL. SISTEM DAJJAL ini pula adalah kombinasi kepada kesemua peristiwa-peristiwa yang berlaku di dalam sejarah dunia pada hari ini dari segi politik, ekonomi, hiburan dan sebagainya tanpa kita sedari. Malah ia juga termasuk strategi-strategi yang melalaikan manusia melalui unsur-unsur seperti arak, dadah, seks bebas dan sebagainya yang juga dirancang oleh pertubuhan rahsia ILLUMINATI secara terancang melalui SISTEM DAJJAL. Kesemua kombinasi daripada sistem tersebut adalah sebagai persiapan untuk menanti ketibaan Dajjal dan pada masa yang sama menjadikan seluruh masyarakat dunia sebagai hamba mereka.

Semoga kita semua diberikan kekuatan dan keteguhan iman di dalam menghadapi segala ujian dari Allah Swt dan tetap berpegang teguh pada kalimah "Ashadu'al la'ilaha'illallah Wa'ashadu'annamuhammadarrasulullah...."


Sumber dan Rujukan :
01. The Satanic Bloodlines, Fritz Springmeir.
02. Inside The Gestapo, Hansjurgen Koehler.
03. The Egyptian Book Of The Deads.
04. Speech Text, American Presidential Archive.
05. History, Herodotus.
06. The Mind Of Hitler, Walter Langer.
07. The Second World War Lab, Journal.
08. Dolfuss' Letters, Austrian History Archive.
09. The Shadow Of A Great Man, Lord Rothschild.
10. The Letters Of The Rothschild, Lost Journals.
11. American Presidents' Speech Collections, AP Archive.
12. Genealogy Of The World Leaders : Siblings Dynasties, Journal.

Dan lain-lain bahan-bahan Unrated.

By             : Iwan30 / iwanz.empayar30@gmail.com
Kredit By : Arkib Konspirasi Sepanjang Zaman

Tiada ulasan: